Quote:
Wij komen ook de 12e aan :thumbup: en zo blijft de bierconsumptie aldaar iig wel op peil Jan ;) :D |
Quote:
:D :thumbup: Ploegendienst!! |
yeah huisje geboekt op 100 m loopafstand van de shell komen aan op de 12e
|
Wij komen ook op de 12e aan en gaan weer weg op de 18e.
Alleen wij slapen in Velden 5 minuutje lopen van het centrum. |
Aanwezig vanaf 9 tot 12 mei
|
ook V.A.G Fryslan en vrienden zijn aanwezig vanaf 12 t/m 17 Mei heb er nu al zin in!!!
|
Gedeelte van de de dubclub crew aanwezig van 7 tot 14 mei!! :thumbup: :rolleyes:
|
ik ging eens een jaartje overslaan, maar kan het niet laten en dan toch maar toegezegd voor een weekje! wij zijn er van 9 tot 16mei...
grtz |
:cheers:
Nu nog even kijken welke auto en hoe die erbij staat :tongue: |
ook dit jaar weer aanwezig. van 8 tot 18 mei
6e jaar. en 4e jaar met me vw passat b4 tdi :D wij zitten in augsdorf (gasthof egger) tussen schiefling en velden. hopen op net zulk mooi weer als vorig jaar :cool: |
wij vertreken de 11 de tot de 20 ste
|
2009 voor het eerst en laatst geweest gebeurd me nooit weer moet toch echt elk jaar gaan direct bij aankomst maar ff boeken voor het volgende jaar :wee:
|
Quote:
Maak maar weer mooie plaatjes voor het thuisfront :D Wie weet gaan we ooit samen, lijkt me te gek :thumbup: |
Iemand een goed adresje voor verblijf? Geen hotelkamer oid, maar we zoeken iets waar we ook nog wat kunnen werken (stickertjes maken dus) zodat we de normale bestellingen vanuit de See kunnen verzenden (7 tot en 18 mei) :-)
Soort sta caravan oid.... Graag evven PBtje. Maak je ons erg blij mee :-) |
wij gaan dit jaar voor het eerst, en vroegen ons waar we het beste kunnen overnachten in velden of een andere plaats? en welke datum raden jullie ons aan, ik las en hoorde al over dat de week voor het echte treffen zowat nog mooier is dan het echte treffen zelf?
al vast bedankt! (m'n excusses als ik het in het verkeerde topic vraag) |
Niemand :'(
|
|
Quote:
je moet niet alles geloven wat 'ze" zeggen. |
Quote:
anders kies je voor een datum waarbij je van beide een beetje mee pakt? |
Quote:
ik vraag alleen advies? ben er niet eerder geweest dus kan ook niet oordelen :thumbup: Quote:
ja dat waren we ookal vanplan! :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:40. |