Dankje (: Er zit nog genoeg werk aan maar de basis is goed genoeg.
Heb de Corrado te koop staan, dit jaar ene vast contract gekregen en omdat ik een bus van de zaak heb en deze niet meer nodig. Betekent niet dat zolang hij te koop staat ik ermee doorga :P Vandaag alles wat matzwart was gespoten, wit gespoten en de rest schoongemaakt, de rest komt nog als het blok eruit gaat, voor MIVW wil ik het helemaal klaar hebben. |
Ik dacht dat je de flanken 'gewoon' geel zou maken?
Ik had ze zelf zwart gemaakt, omdat dit veel beter stond dan het rood, wat-ie origineel was. Het schutbord stond op de wachtlijst... (het zag eruit alsof het gele spuitwerk niet helemaal klaar was, wat feitelijk natuurlijk ook zo was) Het wit vind ik persoonlijk niet zo...; het steekt nogal af bij het geel. (buiten dat wit niet erg praktisch is qua schoon houden daarzo...) Maar het is jouw Corrado/ smaak; doe wat jij mooi vind!;) Je hebt het wel erg netjes gedaan! Gefeliciteerd met je vaste contract! Wil je de Corrado er niet bijhouden voor de hobby? |
ik vind het gaaf,een witte motorruimte.heb het bij mijn g60 ook gedaan.zou hem trouwens niet wegdoen....
|
Quote:
Nee zeker niet :cool: |
nee zou ik ook niet doen. corrado's blijven gave wagens :thumbup:
|
Blijft nog n twijfelgevalletje :P T blok en versnellingsbak worden nog ontvet, kleppendeksel word wit en voor derest alle roestige boutjes vervangen voor mooie nieuwe met de tijd, slotplaat opnieuw int geel, schutbord en parafanbak worden ook nog wit ;)
@ventoVice, ik ga morgen de acceptgiro wegbrengen voor de knipperlichten, heb afgelopen week 5 dagen in Maastricht gezeten voor me werk, sorry dat ik niks van me heb laten horen ;) Vandaag de spoiler, het Corrado logo en t plaatje over de kentekenverlichting eraf gehaald om te spuiten, spoiler had wat schade opgelopen tijdens het vervangen van de achterklep, de rode verf kwam erdoorheen evenals op het Corrado logo. Corrado logo word hetzelfde als het G60 logo, rood met n zwart randje, wat foto's van vandaag, niet scherp mja :P Morgen nog 1x licht wetsanden en de blanke lak erover, polijsten en dan kan het weer erop en kan ik maandagochtend weer naar me werk :D |
Alles zit er inmiddels weer op al lijkt het wel alsof er kleurverschil inzit terwijl het wel de juiste kleurcode is volgens Motip en Doppel-Wobber :/ Als de temperatuur weer boven de 0 is, ga ik het nog een keer polijsten en verder met bijwerken van de resterende plekjes ;)
|
staat netter, dat rode 'CORRADO'!
Maaruh: acceptgiro?! ...je bedoelt zeker een overschrijvingskaart? [een 'acceptgiro' krijg ik altijd als ik te hard heb gereden...] ...heb je geen elektronisch bankieren? Dat gaat altijd wat vlotter... Ik dacht al dat je mss geen interesse meer had; ook omdat je hem te koop hebt/had staan... Maar wat is dan precies je bedoeling; waarom staat-ie te koop en ben je tegelijkertijd toch nog (lekker) bezig? Ik snap dat niet zo... Veel plezier met de G60 iig voor zolang het duurt! ;) |
Idd een overschrijvingskaart bedoel ik, kon niet op het woord komen xD.
Alles wat ik er nu aan doe, doe ik met spullen die ik nog hebben liggen, knikkerbussen, schroefjes e.d. heb ik in overvloed en kost het me niks eigk niks. Tis meer dat ik op me gemak de G60 kan fatsoeneren en wanneer hij word verkocht, de volgende eigenaar ook een goeie basis heeft (: |
Tijdje stil geweest, in zwaar weer met geld en andere zaken, wou nog knippers kopen van Vento Vice maar zelfs dat ging niet meer door ):
Heb alles nu rond van de bank en kan weer normaal gebruik maken van me rekening (: Op de sloop een schroefsetje gescoord voor 90,-, ff schoongemaakt en een nachtje in de wd40, maar eens kijken of hij nog te stellen is. Motorruimte weer wat verder, distributiekapje opnieuw matzwart gespoten en het kleppendeksel wit. Gele mistlampen Voor 14 april word hij nog gespoten en de Sebrings krijgen ook een nieuwe laag (: |
Ziet er goed uit! Je houdt hem dus toch? :D
|
Neuh, bij een leuk bod mag t hele spul weg ;)
|
best fijne schroefsetjes moet ik zeggen die je daar hebt!
had hem ook onder de G60 zitten nu zitten de voorpoten onder de station |
Je zegt bij een leuk bod mag ie weg....
Heb je al twee keer een pb gestuurd en al 2 keer in je verkoop topic gereageerd. Maar tot op heden nergens reactie op gehad |
Ik krijg alleen maar boden van 1000,-, heb m voor 1450,- gekocht en dan nog eens 900,- ertegenaan gegooit alleen maar om m APK klaar te krijgen en dan nog APK en alles wat er in de tussentijd aan is gebeurt, reageer niet mee erop nee, moet m nog dicht laten gooien :thumbup:
Weekje terug begon de auto stationair steeds meer te schommele en hoog stationair te lopen, hoop gedoe om erachter te komen, ziet me maatje achterop de gasklep een einde zitte waar een slang op zou kunne, opgezocht op het internet, hoort er een stelschroef in, nergens te vinden natuurlijk :screwy: Vandaag naar de plaatselijke sloper geweest en terug gekomen met n stelschroef van n Mk1 1.8 DX, blokje zag er nog netjes uit maar die ouwe meuk werd over een week geperst. Omdat ik dit mist; 2100 toere stationair, bij warm schommele, inhouden en stottere en ene hoog afblaasgeluid, dingie was gratis dus komt mooi uit want in de ziektewet is er geen ruimte voor een nieuwe lambdasensor of blauwe tempsensor of weetikveelwat. Net erin gedraaid, 3 hele slagen terug en afgesteld tussen de 900 en 1000 toeren, gelijk nergens meer last van :thumbup: G60je loopt weer machtig en heeft sinds dat ik m heb nog nooit zo mooi gelopen, ken er weer van genieten :D |
als hij nu goed draait hou hem dan maar ;)
btw heb je een pic van de zeikant ziet er goed plat uit :D ? |
en...?
off-topic:
Hallo Rick, Aangezien contact met jou via PB niet goed verloopt, probeer ik hier je aandacht en reactie te krijgen. Nadat jij hebt verteld dat er geld van jouw rekening af is geschreven, heb ik alweer 2 keer een PB gestuurd. (te weten d.d. 31-1 en 1-2) Ik krijg echter geen reactie... Het is nu inmiddels 19 februari en dat betekent dus inmiddels al bijna 1 maand nadat jij je overschrijvingskaart op de bus hebt gedaan. (op 14-1 zeg jij...) Het pakketje staat al twee weken ingepakt-en-wel klaar om te verzenden, maar ligt inmiddels wel weer opgeborgen. Anders gezegd: Ik ga ervan uit dat jij de gevraagde onderdelen wel ècht wil hebben, maar het lijkt er sterk op dat je er verder totaal geen moeite voor wil doen, om uit te zoeken wat er mis is (gegaan) -al contact opgenomen met je bank? -is dat bedrag wat is afgeschreven werkelijk naar mijn bank-account gegaan? -heb je het juiste rekeningnummer opgegeven? Allemaal dingen die je kunt checken of mss al hebt gedaan, maar niet aan mij vertelt... Ik kan verder niks meer doen, dan het afwachten. Het geld staat iig nog steeds niet op mijn rekening. Ik ga er inmiddels al van uit dat het ook niet meer gaat gebeuren, anders hoor ik het wel weer... Vr.gr. van René. on-topic: veel plezier met de Corrado; ziet er goed uit! |
Ik heb de ING gebeld Rene, aangezien ik ook wat bij RVG60 wat had gekocht, het geld stond bij hun al weken op de rekening maar was nog neit overgeschreven naar jou of RCG60, waarom konden ze me niet vertellen :/. Ik heb een annulering aangevraagd en beide bedragen (bij elkaar 151,65) moet nog steeds worden terug gestort op mijn rekening. Voortaan rij ik wel ergens heen om wat op te halen (zo groot is Nederland immers niet.).
Hoop dat het zo wat duidelijker is (: Als ik over ene paar weken uit de ziektewet ben, wil ik een poging doen om ze persoonlijk op te komen halen :thumbup: |
da's duidelijk!
Zoiets kon je toch 'gewoon' via PB of mail vertellen, dan was ik op de hoogte. Ik hoop dat je jouw geld iig weer eens terug ziet! Heb jij geen internet-bankieren dan? Ik denk nl. dat de hele boel verkeerd is gegaan door de 'ouderwetse methode' van een overschrijvingskaart... (daar kan JIJ verder niks aan doen, maar toch...) Ik hoor wel als je ooit nog interesse hebt. Succes verder! |
Tegenwoordig matgroen gerold, de roest aan de rechterdeur en rechterzijscherm was door de lak gegaan en ik veel heb moeten besteden om hem motorisch in orde te houden, besloten deze te gaan rollen met viltrollers en Histor buitenlak, geen lopertjes of vale plekken dus ben dik tevree voor 2 dagen werk met z'n 3'en (:
Eerst compleet wetsanden en schoon en droog maken met wasbenzine, van voren begonnen met demonteren en tegen de tijd dat we achter bezig waren met demonteren was er al 1 begonnen met t rollen van de motorkap. Op de foto's zie je de spiegels nog zitten, die zijn er later afgehaald (: Omdat ik maar 1 weekend gebruik mocht maken van deze werkplaats hadden we geen tijd om ruiten eruit te halen dus zo goed mogelijk afgeplakt en later met een mesje de rest er voorzichtig afgesneden. Dag 2 de spiegels eraf gehaald, de auto nog een keer compleet wetsanden om de stofjes en lopers eruit te halen, de verf erop, spoiler en spiegels matzwart gespoten. Daarna 3 bouwlampen erop gezet om het drogen te versnellen en s'avonds alles gemonteerd zover het mogelijk was en zondag de loods uit gereden (: Al met al erg leuk om te doen voor het eerst met 2 vrienden maar wat n werk zit eraan :P |
All times are GMT +1. The time now is 22:56. |