Heel erg knap! Maar waar komt de nr plaat nu? Das wel wat jammer als die daar gewoon gaat hangen te "zweven"
|
gaaf die plaat,wel 1 puntje,je radiateur is wel er krap zo.omdat je ook geen los reservoir hebt heb je wel erg weinig koelreserve zo.
|
Super project :thumbup:
Alleen ik hoop wel dat je die m6 bouwmarkt boutjes uit je fuseekogel op de foto op de eerste pagina hebt vervangen. :eek: |
Quote:
Zorgen voor later. Ik heb nog plek zat voor de nummerplaat. Dat komt wel netjes ;) |
Quote:
Heb ik ook al zitten denken, en de radiator is dan al zo klein ook. Maar ik kan er zonder probleem een expansievat bij ophangen. |
Quote:
Die waren gwn bijgeleverd. En ik heb deze idd vervangen met 6 kanten en borgmoeren. Ik had er ook weinig vertrouwen in. |
Quote:
je kan beter een radiateur van een seat ibiza 6k big block gebruiken,die schuif je mooi onder je slotplaat,en dan een expansievat ernaast. |
Gewone corrado past ook goed
|
Ik zal het eens bekijken. Het moet ook passen inc. met de intercooler. Er is echt niet veel plaats over.
Gr. |
super dik !
|
Prachtig project idd, maar zitten je achterbanden nu niet verkeerd qua draairichting?
|
wat een super kontje zo met die rabbit plaat :thumbup:
|
Quote:
Daar ben ik nog niet mee bezig, er zit nog een oude achterbrug onder en nog geen cardanassen vooraan. Scherp oog :thumbup: |
Quote:
Thx ! |
Super gaaf zeg!! :)
|
Tijd om de draad weer op te pakken :D
Ondertussen met mijn vriendin gaan samenwonen en een nieuwe daily gekocht... De Golf stond dus effe op pauze. Nu ben ik opzoek naar een 180° bocht voor op de G-lader, liefst voor een normale prijs.. |
Mooi dat je weer verder kan, jammer dat er een aantal foto's het niet meer doen...
|
Quote:
Dat moet ik dan nog eens nakijken, daar kruip weer veel tijd in om alle foto's opnieuw te oploaden :rolleyes: Dankje, ik hoop snel weer nieuwe updates te hebben. |
Quote:
Heb net zelf eens alles doorlopen, ik kan alle foto's nog zien ?? Vanaf welke pagina loopt het bij jouw dan mis ? RAAR ?? |
Ja ik nu ook :screwy:
Excuses! |
All times are GMT +1. The time now is 22:51. |