![]() |
Echt een geweldige dag gehad!
Super opkomst, wat een speciale auto`s bijelkaar! :thumbup: Echt top! En wat een gave foto`s in dit topic!! :wow: :thumbup: |
Quote:
Nee zijn idd waardeloze foto's geworden Mark....:D :tongue: Kom maar op met de rest (dwz ALLES wat je hebt geschoten die dag ;) ) :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Quote:
2 hazen en 1 ree.. :D wou dat ik het kon..;) maar zit gewoon aan mijn limiet..;) kan er maar een paar uploaden en that's it..;) en ga echt niet alles 1 voor 1 hier uploaden want dat duurt rete lang..;) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en mijn auto er ook maar even opgeknalt, loop hem eigenlijk altijd voorbij op een vw meeting, maar lag nu toch op de grond...;) ![]() moet hier nu toch even gezegd hebben dat de foto's onbewerkt zijn, enkel iets contrast toegevoegd, kreeg commentaar dan ik bewerkte foto's af zou leveren :screwy: |
Moest vandaag nog naar een industrieterein (wellicht dezelfde als de meeting) in Joure toe rijden voor m'n werk. Vier dagen eerder was leuker geweest aan de foto's te zien.. :tongue:
|
haha je was zeker te laat dan..;) blijf erbij dat ik het een fantastisch mooie meeting vond, ondanks dat het niet super groot was, was er genoeg te zien..!!
|
@mark
where are the rest of your pictures? at your site or only at work? ;)) |
haha i'm not a photographer ;) it's just a hobby, so no, not at work... at home, but i cant upload any more pictures, because iv'e already uploaded to much.. most pictures that are posted here also stands on http://www.flickr.com/photos/markzweers/
|
aha... is here a limit to upload? but nice pictures hobby shooter ;)
|
don't know here, but where i upload the pictures.. if i have to do it here, i have to do it one by one.. and that takes f*cking long.. also the rest of the pictures are not as nice as whats uploaded here.. but thats my oppinion..
|
:thumbup: Looking good boys
|
Quote:
als je nou even wat foto's van hondjes en roze polo's delete Mark,dan kan er weer wat "Frisian Edition" bij ....:D @Kevin Mark has to delete some dog and pink polo pictures so there is space enough for some "Frisian Edition" stuff :D :thumbup: |
Quote:
hahaha doesn't work like that..;) it's not the amount of pictures that i uploaded it's about how much MB photo's i've uploaded this month.. and going 8mei to zandvoort for japanese cars ( :screwy: i know, but i've promissed..;) ) and 15mei to vw meeting at Arnhem :) so i cannot even upload one picture of those meetings this month:P |
hier nog even snel een foto voor de "wielhoeren"..;)
![]() als ik het goed heb van de auto van HannoverEdition ... |
Quote:
klopt Mark :thumbup: (nou ja eigenlijk van de vrouw :D) met dank aan Joost (Joost89) voor het poets/polijstwerk ;) :thumbup: en weer die mooie paarse kleur op de foto gekregen :wow: |
Quote:
nou ja, paar andere foto's is het niet gelukt, bijv die foto recht van voor.. oogt die heel donker..;) |
Quote:
Die kleur is zo moeilijk op de foto te krijgen joh......maar het is jou toch een paar keer gelukt,super man!wederom een mooie foto weer :thumbup: en op de achtergrond nog mooi mijn ex Golf Rallye.dus deze foto gaat ook weer in het grote fotoboek op de harde schijf van mijn pc...:D |
Guido, welke wielen heb je onder de Ltd dan?
|
Quote:
U heeft een PM .... :thumbup: |
Als het een beetje meezit, zijn morgen alle foto's op een andere site geupload en zet ik hier de link neer..;)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:24. |