hangin'low
beter bekend als hengelo |
me 2.... hengeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooohw....
ut Overiessel... |
Quote:
Dan ken ik ze vast niet....... Woon ook nog maar 2 jaar in Knoal. Heb daarvoor ergens vlakbij op de prairie geleefd. Misschien dat Rene het weet, die woont er z'n hele leven al geloof ik !!!! Grtz......... LRR |
Quote:
inderdaad :p welke omgeving antwerpen? |
Woon in Diest provincie brabant in Belgica
|
diest, da's bug-a-roo country! ken je die mannen ook ?
|
Ja,club bestaat nu wel niet meer,maar ken toch 3/4 van de mannen!!
|
Brummen, Gelderland
|
Remunj
|
Zie rechtsbovenin ;)
De Meern, gemeente Utreg, maar pas sinds enkele jaren ingepikt door Utreg. |
Uit welke Provincie?
Ik ben benieuwd hoe we als forum en VW liefhebbers verdeeld over Nederland zitten.
Dit kan leuk zijn met het spotten van elkaar of met hulp vragen. Kopieeer de hele bende van de laatste post, drop je naam onder je provincie en post...dus ook de info van anderen, zo hebben we aan het eind een totaal lijst. Friesland: Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: Zeeland: NASH Braband: Limburg: Other parts of the world: |
Friesland:
Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: Zeeland: NASH Brabant: evilnyntje Limburg: Other parts of the world: |
Friesland:
Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: Zeeland: NASH Brabant: evilnyntje Limburg: Bobby-digital Other parts of the world: |
Friesland:
Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: John Zeeland: NASH Braband: Limburg: |
Ik geloof niet dat dit de handigste manier is. Een vote zou handiger zijn, anders krijg je zo'n ellenlange thread die niet meer te lezen is. En ik zie nu al dat Evilnyntje buiten de boot is gevallen... dus maar weer even toegevoegd
(En Brabant schrijf je niet met een D) Anyway, waar ik vandaag kom lijkt me duidelijk, maar toch: Friesland: Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: John Zeeland: NASH Brabant: EvilNyntje Limburg: AudiLimburg |
Agree dat een vote makkelijker is, maar vul het toch nog ff in de lijst in:
Friesland: Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: John Zeeland: NASH Brabant: EvilNyntje Limburg: AudiLimburg; Maniacmark |
Ow ja, en er mist een provincie!
Was Utrecht niet ook een provincie? |
kleine tip, kopieer van de laatste reply ipv de eerste;)
|
Friesland:
Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: John,Willemans Zeeland: NASH Brabant: EvilNyntje Limburg: AudiLimburg; Maniacmark |
Friesland: Johan1982mk1
Groningen: Noord-Holland: Flevoland: Drenthe: Overijssel: Gelderland: Zuid-Holland: John,Willemans Zeeland: NASH Brabant: EvilNyntje Limburg: AudiLimburg; Maniacmark |
All times are GMT +1. The time now is 08:50. |