Die S3 wielen staan fantastisch!
|
Voor ik naar Florida vertrok wilde ik toch even een idee krijgen over hoe de wielen zouden gaan staan icm 185-35-17... Dus heb ik even de wielen van eddyvwone eronder geknoopt aangezien parabools exact dezelfde maten zijn :D
Alleen zou ik rondom graag lager willen, achter heb ik draad genoeg over. Alleen voor heb ik nog maar 1 cm schroefdraad :screwy: Voor zover ik kon zien zaten er voor geen bumpstops onder die ik kan inkorten... Dus misschien toch maar tzt kijken voor een andere schroefset waarmee ik lager kan ;) |
Oeh, kijkt kek.. maar van mij zou er toch wel een 195er op mogen hoor!
|
Quote:
Daar was ik ook over aan het denken maar dan kan ik niet meer omlaag tenzij ik ga rollen :shake: |
staat lekker toch zo! :thumbup:
Nankang zou eigenlijk met de maat 195/35 moeten komen? Misschien een optie voor Nankang! :D |
Lager?????
Zoals op de foto is hij echt hartstikke mooi man! Als je nog lager zou gaan, dan is dat echt niet mooi te noemen in mijn ogen. Eerder lelijk, ik snap de hype rondom het vreselijk verlagen zowiezo niet! Hij is zo mooi en je kan er waarschijnlijk nog fatsoenlijk mee rijden, daar is een auto tenslotte voor gemaakt toch? Mijn golf is ook verlaagd, maar wel zodanig dat er nog lekker in gereden kan worden, zonder je billen te hoeven samenkijpen zodra je wat kuiltjes in de weg tegenkomt :eek: :D Verder goed bezig hoor! |
:D |
Je kunt toch nog de kleine veren er tussen uit halen van de schroefset???? scheelt centimetersssss..
|
Denk dat het meer met de ruimte voor het sturen/wielomtrek te maken heeft.
Maar je hebt toch wielranden Nigel, ik zou zeggen gewoon die randjes omtikken, netjes behandelen en dan die wiellijsten weer terug poppen.. dan heb je ruimte zat! |
Nee hij kan niet meer zakken, de schroefdraad op de poten is op, dat is het probleem, maar met een andere iets duurdere schroefset komt dit wel goed.
Gr Ronnie |
Quote:
maak hem nog lekkerder! :D |
Maar als je die hulpveren van deze set eraf haalt, kun je tog ook weer een cm of 3 zakken?
|
Quote:
Hulpveren verwijderen heft dat op hè, dan moet je 'm waarschijnlijk nog omhoog schroeven ;) |
Dat bedoel ik ;) mijn jetta kan zo laag dat de kas op de grond staat en de wielen niet meer :D met die cheap-ass raceland set....
|
Quote:
Ik vind het gewoon gaaf als een auto plat op zijn bek ligt, en al helemaal static :D Het komt het comfort en gebruiksgemak niet ten goede natuurlijk, maar wie laag wil zijn moet omrijden he... Er kan nu makkelijk in gereden worden, maar hij is retestug aangezien er zo'n billig setje onder zit :) |
Quote:
Nice :thumbup: Deze ben ik nog niet tegengekomen, gaat wel leuk staan dus... Iemand een idee welke bandenmaat hierop ligt? Ben zelf aan het twijfelen tussen 185-35-17 of 195-40 17 :confused: |
Quote:
Dit is misschien nog een optie ja.. |
Quote:
Ik durf die wielranden er echt niet vanaf te trekken, volgens mij is de kans groot dat het een beetje krokant geworden is met de jaren :D Golf 3 is vreselijk wat dat betreft... |
Nigel, die foto hierboven heeft waarschijnlijk 185/35 eronder.
gezien de afstand tussen rand van de velg en het wegdek! :cool: |
Quote:
en als ze Croky zijn dan kan je ze gelijk maximaal bewerken voor meer low :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:50. |