Zo hier zijn we er ook klaar voor jongens allemaal tot morge :thumbup:
|
Nog even een dagje werken en morgenochtend heeeeel vroeg die kant op :)
|
Allemaal veel plezier jongens :thumbup:
Ik zal er volgend jaar weer bij zijn. Zal vanaaf gelijk een verslag topic maken zodat ik toch kan zien wat er allemaal is :screwy: |
Kan niet wachten tot we gaan, ik heb er al zin in :D Al een hele tijd eigenlijk.. :tongue:
|
Dit jaar er niet bij jack valt me een beetje tegen hoor :shake: :screwy:
|
Quote:
Tja helaas Jan je kunt niet overal bij zijn :D Maar wees niet bang je komt mij nog vaak genoeg tegen. Plus dat je mijn nummer hebt dus als je mij mist mag je best bellen :hug: |
net terug van vakantie,moet de tas en de auto nog inpakken, en de auto nog ff schoonmaken.
EN dan is het zover vanmiddag begint het feest !!! |
Vorige week al wel de drank klaar gezet,
maar niks aan de auto doen, haha! :D |
Nou, ik heb de boel klaar staan! Zie jullie allemaal wel vanmiddag of morgen in Northampton! See ya
|
Vette shit.
Ook al wat kriebels. Uurtje 3 vertekken, 2x met de boot en dan kan het feest beginnen. :beer2: :beer2: :beer2: |
Nou allemaal heel mooi weer toegewenst daar aan de andere kant van het kanaal.
Ik hoop dat het daar beter is dan hier :( We wachten de foto`s en sterke verhalen hier weer met smart af :D |
Oh ja, @ Bas, rechtervoet wel een beetje in bedwang houden hè :D ;)
|
nog een paar uurtjes en dan gaan we weer!
|
Ik lig al drie dagen doodziek op bed, hoop echt dat ik morgen fit genoeg ben om te vertrekken. :shake:
|
4 uur, nu eerst lennart ophalen en dan vertrekken we richting duinkerken. Tot vanmiddag!
|
veel plezier jongens
|
zo vanmiddag om 15.00 ook besloten samen met ronnie en rick dat we even gaan kijken
dus net even snel geboekt we vertrekken vanavond om 23.00 richting calais gaan met trein over en gaan zaterdag nacht om 02.00 weer richting huis :thumbup: hebben we het toch een x mee gemaakt en als het bevalt gaan we volgend jaar met zijn alle |
@ bivw 16vg60: Ronnie belde er me vanmiddag nog over, gaat je wel bevallen hoor, is n mooie show.
Ik ryd morgenochtend om n uur of 4 richting Calais, zal er rond 12 uur zyn, Gr Pim |
Quote:
o jee nu snap ik het de roddel krant is al open nieuws gaat weer snel ich bin dabei :D of was dat weer iets anders????? |
Quote:
Haha ja vandaar die sms :thumbup: Goede reis hé, spreek je morgen! |
All times are GMT +1. The time now is 22:39. |