heey das zeker een mooie locatie jongens en 6 km bij mij vandaan haha dus ik ben er ook zeker bij :thumbup:
|
krijgen we nog bericht of zo ?
wel opgegeven , maar nog geen reactie ....(kan ook aan mij liggen ) :D |
Je krijgt nog een bevestiging Alberto. Maar ik heb jou naam al horen vallen dus je zit er bij ;)
|
Quote:
:D positief mag ik hopen .... zie hem wel komen :thumbup: |
mooi terrein! ik neem aan dat wanneer je op zondag aan rijd je niet hoef te reserveren? moet namelijk nog ff checke met wie ik die kant op ga rijden..
|
Aanwezig :)
|
Quote:
Klopt helemaal, reservering is alleen noodzakelijk voor de mensen die de Pre-Party/BBQ bij willen wonen. Voor de zondag is geen reservering noodzakelijk! |
Voor de hoeveelste (datum) moet je je inschrijven ??
|
Exacte datum hebben we nog niet geprikt, maar houd halverwege juni maar even aan.
|
Quote:
Oke dankje ;) Zit nog even met mn werk, hoop dat ik vrij kan krijgen. Dan komen we een weekendje ! Al 2x eerder geweest, is gewoon een top meeting. |
Binnenkort komt de lijst met aanmeldingen op de DUB05 site te staan. Zo kun je zien dat je aanmelding binnen is en wie er aangemeld is.
Greetzzz Sebas www.dub05.com |
|
Quote:
Je staat erbij, dus komt helemaal goed. |
BAM !
:D springkussen present :thumbup: |
YESSSS!!! Dan heb ik ook nog wat te doen :D:D:D:D
|
Zo net even ingeschreven voor 3 personen !
Heb er alweer zin in ! |
Quote:
Owjeeee Molle zijn jullie er ook weer bij :D :thumbup: Mooi man kun je mooi helpen bier halen zoals de vorige keer :eek: Word weer SUPER gezellig nu al zin in . Gr Jappie |
Quote:
Jawis, ben nu 2x geweest. Is altijd een super meeting. |
Aanwezig met g40:)
|
kom ook even om de hoek kijken :thumbup:
dit jaar met de lady en zoon :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:28. |