gewoon een beetje uit'b'euken;)
je komt dit jaar nog wel ergens op een meet toch? heerde hebben we ook nog,mooi dichtbij voor jou, gnagna.... |
Quote:
Hey Marcia, jij ook hier ;) de bagage was idd een beetje veel maar gelukkig was er genoeg ruimte. sinds wanneer is mijn auto vrouwelijk trouwens? ik hoorde gister nog dat hij op erg "mannelijke" wielen stond ;) |
Quote:
ik weet niet wat ik dit jaar nog mee kan pakken maar laat maar weten als je ergens heen gaat. Ik zal eens even kijken of Heerde gaat lukken. gr |
sowieso ga ik naar heerde,voor de rest weet ik het allemaal nog niet.
ach,oudgastel-heerde valt wel iets mee toch? |
ik heb ff opgezocht waar heerde ligt en dat ik bijna 2 uur rijden voor ons vanuit oud gastel.
|
Quote:
Heb je net uitgelegd waarom ik dat vind ;) haha.. Zaterdag lupo date :) |
177.6 km enkele reis
oja en de rat is vrouwelijk want het is immers een "forumHOER" |
o,dat valt mee toch....?
|
Quote:
Die wielen waren zeker mannelijk :rock: |
Gespot :thumbup: Ik zag je hobbien op de driveway. Had een klussie om de hoek :D
|
Quote:
Mijn mannelijke wielen ;) Dat zegt verder niks over de auto natuurlijk, mijn vriendin draagt ook wel eens mijn pantoffels. |
Jij heb niet veel te doen zeker? ;) (ik ook niet hiero trouwens, zucht)
|
Quote:
Gisteravond om 11 uur had ik niet veel meer te doen inderdaad ;) Hier op 't werk is het poepie druk, zoals altijd.. |
Quote:
ja klopt weer ff mn smalle wieltjes terug gestoken en weer omlaag geschroefd. heb je niet gezien of horen toeteren eigenlijk :S of reed je undercover? de rat staat nu op zn laagst, maar zitten nog bumpstops tussen en hij is nog niet laag genoeg naar mn zin. misschien dat ik ze dr toch nog maar tussenuit pak. |
zag ik je vrijdag niet rijden bij ette.....snelweg richting roosendaal.....reed je voorbij in rode jetta met 2 chickies achterin..... :D
|
haha idd 2 lekkere chickies achterin :D:D:D
vette jetta heb je:thumbup: ik kwam toen net van vakantie terug en had mn vriendin net in breda afgezet. |
haha dankje (helemaal origineel 87.000 km behalve schroefset)....zal binnekort wel ff topic maken.....dinsdag waarschijnlijk velgies kope....binnekort paar kleine deukjes eruit en kleine schade aan wielkas rechtsvoor polijsten en hij is als nieuw
|
Vandaag weer ff bezig geweest aan de rat.
Ik had een maand geleden het laatste stuk uitlaat eronderuit gereden met het verlaten van een parkeerplaats. het zat er altijd al lekker op gebakken. heb er dus ff het rotte stukkie afgeslepen en war terug over elkaar geschoven en opnieuw vastgebakken. niet helemaal luchtdicht maar is me nog niet tegengevallen :) morgen ff wat gungum meenemen en verder afsmeren denk. ook heb ik gelijk de achterkant nog 2 cm lager gezet. hij stond achter eigenlijk altijd al wat hoger (rake). maar staat nu mooi vlak. de voorzijde laat ik zo denk ik. schraapt al voldoende en kan toch nog bijna overal komen. binnen kort moet hij voor de schade weg, en over een maand voor de APK. dus zal hem dan toch weer omhoog moeten schroeven. |
net een stukje gereden, verlies ik mn wieldop :(
op de terug weg nog even staan zoeken in de berm maar uiteindelijk wel gevonden. helemaal plat gereden natuurlijk :chair: |
Gewoon terug er op schroeven, hoort bij de rat-look. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 11:14. |