Vrijdagmiddag de rechterbodemhelft er in gelast !!
Wist dat er zaterdag weinig van zou komen, en wil toch een beetje opschieten. Daarna nog wat losse delen kaalgehaald en gespoten ! Maandag is mijn achterophanging terug van de straler (thnx to krukab!) en kan ik weer e.e.a. in elkaar gaan zetten :cool: Heb gelijk nieuwe rubbers gehaald, kubel moet flink laag en heb dus maar voor urethaan gekozen, zaodat ie flink stug word :D Veerplaten gespoten Lasnaden afgewerkt van de rechterbodemhelft Lasnaden voorzijde met nieuwe kitnaad Achterbrug van een dun laagje zink voorzien, anders blijft het aanslaan Nieuwe urethaan rubbers voor de achterophanging ! |
:biggrin: kom op beetje gang houden deze zomer alvast een beetje genieten en fun hebben, nee hoor geintje gaat helemaal de goeie kant op met dat bakkie is echt een fun cruiser....als je nog verf wil hebben voor de bodem kom je maar ff langs, is zwarte zinkfosfaatprimer....dus kijk maar
|
[QUOTE=volksaddiction]
QUOTE] lijkt wel een eet tafel lol :D:D:D |
Quote:
Heee gozûr ! De gang zit er goed in hoor ! Krijg hulp van alle kanten, dus het vlot redelijk :) Misshien Spa :confused: Zie wel hoe het loopt ! Kom die zinkfosfaat primer zeker ff bij je oppikken, en ik zal kijken of ik die rubbers bij krukab mee kan nemen voor je ! |
Quote:
jajaja :biggrin: Zijn maar weinig mensen met een Kubel als eettafel !! De schragen onder de kubel dienen normaal als tafelpoten, maar daar ligt het onderstel op....dus waarom de kubel zelf niet als tafel gebruiken :rolleyes: |
Je gaat lekker door, Herr VA! Hoop binnenkort ook aan mijn eettafeltje te beginnen! :)
|
ziet er allemaal strak uit!!!
echt goed bezig |
Quote:
Das is richtig ! Gaat ckers goed........ga misshchien toch proberen 'm met Spa en DDD klaar te hebben ;) |
Quote:
Thnx ! dit is mij 2e grote project, en dit x wil ik het echt maximaal aanpakken..... kubel gaat nooit meer weg, is altijd al een "hebbeding" voor me geweest :D |
gaat goed hoor! keurig werk, ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
:D |
Quote:
Thnx Ennuh....ik ben net zo benieuwd hoor ! Je weet nooit hoe ideeen uitpakken als ze uitgevoerd zijn :) Wel een leuk nieuwtje, er gaat wat "leuks" gebeuren met de veerplaten achter :D |
Quote:
Goed hoor, ik zag er eentje staan bij een handelaar in Oostende (B) vorige week. ik had mensen bij me dus kon niet gaan kijken. maar ik ben benieuwd hoe die van jou er uit ziet als hij klaar is. echt goed bezig! |
Zo, vanavond weer lekker bezig geweest :)
Helaas maar tot een uur of 20.30 uur, tot de visite kwam en pas om 23.15 wegging ! Maar, ben een heuse KG typ14 rijker, een échte dinky toy iig toch nog wel wat gedaan ;) Kop van de kubel is KOGELHARD en ongelast, SUPER :cool: Vrijdag en zaterdag weer verder, onderstel moet eind van de maand in de lak staan wil ik spa en DDD halen !! heb iig de gestraalde delen terug, thnx to Krukab, en zondag gaan de achter veerplaten weg voor een speciale "paintjob" :D zie hier de foto, site update komt volgende week, omdat ik de komende dagen nagenoeg niet thuis ben.......... Oude tectyl, loodmenie en grondlaag er af krabben :mad: Tunnel en kop kaalgetolt met komborstel op slijptol Alle blanke staal van een dun laagje zink voorzien Nog 1 van de kop |
GOED BEZIG Herman !!!
|
Dinky
Hier de dinky toy die ik vanavond gekregen heb, ben er superwijs mee !
Staat gelijk te pronken in de vitrine (waar ik trouwens ook heel wijs mee ben ;)) |
ziet er gaaf uit!!
gebruik je gewoon de zinkspray van MOTIP? |
Quote:
THNX ! Voor het opnieuw aanslaan van roest gebruik ik normale zinkspray. Met dit vochtige weer slaat blank metaal erg snel aan, ondanks dat ie binnenstaan. Spray is niet van Motip, iets duurder merk, maar zal niet veel verschil maken denk ik. Reden dat ik zinkspray gebruik is omdat de hele bodem straks in de zinkfosfaat lak gaat, dus dan hecht het goed op elkaar ! |
Hey ziet er goed uit!
|
Quote:
ZO! Onderkant van de chassiskop ziet er erg strak uit! :eek: (Voor een 'terreinwagen' :wink: ) |
Quote:
D'r is wel mee geragt hoor ! Zitten een paar fikse groeven in de tunnel en de kop :D Maar idd, kop van de kubel is kogelhard...onvoorstelbaar ! Heb ooit een rooie '83 mex gehad waar de hele kop van weg was :redface: En dit onderstel is van '72 :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 12:44. |