Ja, weet je zeker dat je je aandrijf-as hoort? Er zijn toch meerdere golfjes, jetta's die zo laag liggen?
Hoe kom je trouwens in hemels naam drempels over zo laag?:D Die van mij ligt kilometers hoger en ik raak elke drempel al.. |
Ook dat kan, maar ik denk dat ik iets de hoogte in ga.. dat vinden de klabakken ook vast een beter plan ;)
Edit, achterbumper hangt inmiddels al recht... d'r zijn er wel meer die laag liggen ja, niet om weer de arrogante kwal uit te hangen maar zo laag zijn er toch niet zo denderend veel volgens mijn idee, ik zal morgen even een foto maken van de bodemspeling enzo als ik wat ga schieten. Ik weet het zeker ja, de rechtse aandrijfas en beide stuurstangen zitten tegen het chassis aan. |
Quote:
Je staat er soms van te kijken welke drempels je overkomt als ie "extreem" laag ligt.. |
Quote:
Haha, doe je goed dan:D Maar hoe zit je met inveren dan? gaat dat nog wel? Zal wel een lompe vraag zijn, maar ik ben nog niet zo into het VW wereldje.. Al ben ik aardig op weg :screwy: Quote:
Niet erbij zetten, gewoon je opmerkingen maken, doet de rest ook ;) |
Inveren doet hij niet echt zullen we maar zeggen.... en dat 2e puntje, ik denk ik zeg het er maar bij voor ik weer 'langs mijn schoenen loop' :rolleyes:
|
Quote:
Jawel hoor, daar was ik al in 2002 :) |
Quote:
en ik eergister ook nog,heb hem ook 1cm omhoog gezet want is anders niet te doen.... |
Mijn idee is wat ik merk zie op fora en meetings, dan zie ik ze zelden zo laag als ik.. aangezien ik ook niet alles zie of opmerk zet
ik erbij dat er niet denderend veel zijn, dus wel een aantal.. wie of wat ook zo laag ligt weet dat van zichzelf denk ik wel ;) |
Quote:
Gang is je redding :D |
Ach, het chassis 'notcht' zichzelf wel uiteindelijk :)
Just to prove a point: Niet zeuren over de wisser, dat was 'in' toen, net als blauwe achterlichten... Ik was ooit ook 21 :tounge: |
|
Quote:
:shake: welke auto is dat op die foto? want dat is hartverscheurend laag :D ik had daar nog wel ietsie meer ruimte.... |
|
is dat punt bij een jetta lager dan? want als ik de laatste foto zie zat mijn onderlip dichter bij de grond,in het midden precies een pakje l&m 28's plat.....
|
het rare is wel dat ik je huidige jetta veel lager vind ogen.. Misschien komt dat doordat de foto's van onderaf genomen zijn en deze van boven.
Van de rode jet met Zender wielen had je ook gave foto's, had je de auto toen nog weer lager geschroefd? |
ziekelijk.. En dan te bedenken dat ik met mijn polo coupe nu al voorzichtig over drempels rijd... :D:D (en dat komt vooral doordat de uitlaat niet goed afgehangen is)
|
dat lijkt er meer op,was ik toch iets hoger;)
|
Kijk zo moet mijn golfje dus komen te liggen op de 15ers..dan moeten toch de randen wel in de kasten liggen niet dan, Misha?
Gr Ronnie.. |
Ik denk niet dat dat gaat lukken Ronnie... zeker niet met die breedtes die jij nu aan het bakken bent.
Je zou dan op een sebring (oid) moeten gaan met 165/45 en g60 lijsten/voorschermen. Dan komt je het verste waarschijnlijk, maar ik weet niet of je rond komt hoor op 15ers.. |
All times are GMT +1. The time now is 10:42. |