Heb volgens mij alles nog wel er bij. Het blok ligt wel uit elkaar. Aan de ene kant kost het je even tijd om het weer in elkaar te zetten, aan de andere kant kun je zo wel precies zien in wat voor staat het is. ;)
De kabelboom van die motor is puin, en al deels misbruikt voor mijn eigen auto. Compleet onbruikbaar dus, zoals je hem graag wilt hebben. :D |
Quote:
Ja ik moet nog even kijken van hoe of wat, kan op dit moment een complete kopen voor 150 euro en redelijk in de buurt ;) |
Quote:
Jij gaat eerst even uitzieken....... :) sterkte man |
Quote:
Thanks dude :) |
Ik heb deze thread een beetje gevolgt en ik moet zegge...
Heb niet egt veel met die types audi maar... DEZE vind ik ECHT VET :D Vooral met die wielen en koplampen :redface: Alleen... DAT KENTEKEN!! :shake: Heeeel fout ;) Verders heel netjes :thumbup: |
Quote:
Bedankt voor het compliment :thumbup: Tsja dat kenteken, daar heb ik niet voor gekozen. Vorig jaar heb ik de auto uit Duitsland geïmporteerd ;) Heeft niks te maken met fout, het is gewoon lelijk! |
gebeurt hier nog wel eens wat oscar?
|
Haha nee vrij weinig, Gerben ;) Wel een aantal foto's van mijn Audi op MIVW tegengekomen op internet. Ik stond nog versteld van het aantal :thumbup:
|
Beetje grote lappen, maargoed.
|
mieters, wat een mooie wagen!!
|
Quote:
idd,het blijft een wrede bak:thumbup: |
Thanks jongens!
|
:eek: godverdomme wat een geile velgen... ik zou ze bijna willen ruilen voor mijn bbs rs 070 en 071
|
Quote:
Ik niet, iedereen rijdt BBS :tongue: |
Ik zei ook bijna jonge ;)
Als mijn 80 klaar is over een paar maand en de bbs zetten we ze naast elkaar voor een shoot ! En als jij aan het geilen bent onder mijn motorkap trek ik ondertussen jou velgen er onder uit :tounge: |
zag net de link staan in je onderschrift en dacht ff posten dat je een ontiegelijk mooi exemplaar hebt ;)
|
Thanks!
Update: De Remotec velgen gaan voorlopig niet weg :d |
neeeee!
of komt er iets dikkers voor terug? (kan dat eigenlijk wel:rolleyes: ) |
Nee grapje, ze gaan niet weg! Ik kon een heel mooi setje kopen, maar die werd voor mijn neus weggekaapt ;) Ze blijven lekker :d
|
He ik weet niet of je het blad Performance VW leest?
Maar er staat op bladzijde 120 ( WEB STUFF ) allemaal links van verschillende site's, en hebben ook allemaal foto's erbij. En jou auto zag ik er ook tussen staan, en dacht, moet dit ff delen!:) |
All times are GMT +1. The time now is 19:46. |