|
Quote:
Ah dat stuurtje, dat wist ik al :D Dacht hij heb misschien wel weer wat nieuws..haha |
Quote:
nee... niks geks hoor. Alles is nu us afgezien van de achterruit dan. :thumbup: |
Stuur is echt geweldig. Niet eerder gezien in een mk2 en een perfect detail bij de overige porsche-delen in en om de auto :cool:
|
Stuur vind ik ook perfect.
Weer wat nieuws Jaja uit 1984 natuurlijk :thumbup: |
Woah vet, dat boek hebben m'n ouders volgens mij nog steeds in de auto liggen :D
|
Quote:
ja die was vroeger noodzaak. Heb er zelf in mn andere auto's ook een. Wel een stukje nieuwer dan :) |
nieuwe foto's
Eindelijk klein beetje tijd gehad om eens wat betere foto's te maken :D
|
heel mooi zo:thumbup:
leuke foto-locatie,lekker retro:D weer eens wat anders als flatgebouwen en euro-masten-shit.... |
Nice! :cool:
|
Hi stn1!
Schitterende auto, mooie details ! :thumbup: Immer gute fahrt ! Miez |
Kijk: een Porsche in een Golf-jas!
Echt een top bak geworden! |
bedankt voor de leuke reacties. Denk dat mn golfje zo wel is hoe ik m wil. Mogelijk dat ik m na de wörthersee laat spuiten en dan van de winter een sneller blok erin. Denk dat het gewoon een 16v wordt. Een 2.0 uit een golf 3 lijkt me wel mooi.
|
mooi totaalplaatje geworden. goed oog voor detail!
|
He Peter, helemaal geweldig die golf van jou! :cool:
Ik hoop zelf in Oostenrijk nog iets in diezelfde stijl er langs te kunnen zetten :rolleyes: |
Quote:
dat hoop ik dan ook maar :thumbup: kunnen we met 4 mk2's een fotoshoot doen. |
Prachtige golf! En zoals al eerder gezegd, details kloppen echt heel goed :thumbup:
|
Hele mooie Golf inderdaad. Vond hem vorig jaar op de See al erg mooi, maar dit jaar staat ie er weer een stuk strakker bij. :thumbup:
|
Quote:
idd altijd mooi natuurlijk ! ennuh staat er weer gelikt bij top :thumbup: |
marker maar even recht gehangen ;) Bumper lukt niet helemaal
|
All times are GMT +1. The time now is 11:11. |