Quote:
Ik wel, mistlampen in de bumper, dus de gezochte steunen gevonden..... Plus een hoop overige onderdelen die ze misschien kan gebruiken op de andere 66KW, of als reserve houden..... ;) |
@ Madison: Als het idd die uit Zaandam is, dan heb ik nog wel een motorkap voor je!
Hij is zilvergrijs en... GRATIS voor jou! Maarrr: wel uiterlijk 26 februari halen, want de 27e ga ik verhuizen... (ff snel PB-en dan, anders bel ik de oud-ijzer-boer!) |
Quote:
Idd,dat is 'm. Ik wil 'm hebben omdat ik zo weer een F&I red :) Hij kan bij mij binnen staan. Hoop dat de auto-ambulance vrijdag vrij is,anders wordt het volgende week vrijdag. |
Quote:
Idd,erg veel dezelfde reserve-onderdelen, maar ik heb m'n huidige Golf(zie dit topic) toch ook niet gestript? Had me heeeeel wat centjes gescheelt! |
madison de F&I-redster:D
maar gelijk heb je,als je er lol van hebt moet je het niet laten.... |
Deze schade Golf kost niet zoveel,
m'n eigen Golf heeft me nu al erg veel gekost de laatste maanden, wat technische verassingen dus nu ff rustig aan doen. :) M'n stallingskosten gaan door,maar dr staat niks in. Beetje zonde om dat zo te laten toch? |
ja,is waar.het is nog eens een erg goed doel ook;)
|
Quote:
Mooi! Kap gaat naar Maddie en een oude deur gaat naar Dr.Golf. Allebei voor een Fire and Ice, dus! (...en ik hoef ze niet mee te verhuizen!) :thumbup: IEDEREEN BLIJ! |
Topictitel is ook wat achterhaald, kan beter 'het F&I savings topic' worden :D
|
Het ophalen wordt toch een weekje later.
Hoopte voor morgen een ambulance te regelen,maar niet gelukt :shake: |
Dus als alles goed gaat staat ie vrijdag in de stalling. :)
|
motorkap: vanavond bellen aub!
|
Quote:
Ik kom morgenavond toch? Wil alleen nog een tijd afspreken. Uur of 8? |
Motorkap is binnen,thnx Vento Vice :thumbup:
Nu nog die auto-ambulance voor morgen... dat bedrijf heeft me aan het lijntje gehouden, kreeg te horen dat het voor vrijdag niet gaat lukken! :mad: |
Ruim een jaar na de laatste post...
De 18e verjaardag van m'n Golf was dus niet zo leuk... ondertussen is ie alweer bijna 20,5 jaar en wordt ie steeds beter :) Gelukkig ook geen schades meer gehad! schade/roestplekken worden aangepakt. Hier is de dorpel netjes gelast. Hij staat er nu nog ff zo bij |
All times are GMT +1. The time now is 13:33. |