Quote:
:mad: is ook nooit goed :wink: ik ga mijn best doen ben met het achterscherm bezig dan ff bumper en nummerbord dan post ik hem ff....misschien vandaag anders morgen...doe mijn best ga gelijk weer de garage in nu... :biggrin: :D |
Niet in woorden te omschrijven zo mooi
Quote:
:biggrin: :biggrin: Hij is zo mooi, dat kun je niet in woorden uitdrukken AWESOME :) Zijn dat Yokon achterlichten |
Super fraaie foto van die voorkant Hanz!
Het ziet er helemaal top uit! |
Waanzinnige auto, ik had een paar jaar gelden niet kunnen denken dat type 3's zo mooi konden zijn.....
|
Quote:
yes sir yokon.........by isp west, net ff leuk voor achteruitrijlicht |
oke voor Pim en natuurlijk een beetje voor mezelf :wink:
de achterkant met nummerbord en bumper e.d. en we gaan door.... :biggrin: :D |
ziet er allemaal heel strak uit!
Goed bezig!!!!! |
gebreide PLEEROL houder hahahahahaha....je maakt een auto af of niet :wink:
|
shit dat ziet er goed uit
|
zo weer ff een update....iedereen in staking dus de dag maar nuttig besteed en de achterbank maar een op zijn plek gezet inclusief bewaking en een beetje aan het puzzelen geweest met de versterkers...beetje geluid moet er wel in natuurlijk.. ;)
|
NICE!!! Gaat lekker zo hans!! Budel ga je zeker redden!!
(maar het moest al ietsje eerder hoorde ik he??? ;) ) Ziet er echt goed uit!!!!! |
daar past geen kratje bier meer bij!
|
allememachies, wat voor kanjers zijn dat? 2 keer 2 kanaals en een monoblock ofzo? Tell us more? Muziek vind ik toch ook altijd wel interresant, mits het een SQ install betreft.
|
Quote:
hehehehe, das redelijk maximaal !! Dus jij bent de DJ op de 3e ACN ?? ;) En Erwin was vanavond al onder de indruk van mijn "200 Watt versterker" in de kever :o |
ziet er goed uit!
ben je niet bang dat je lak gaat barsten met al dat audio geweld? |
Quote:
zijn een paar wat oudere amerikanen van lanzar de toenmalige wedstrijd serie de grote is een tweekanaals die op mono geset word naar twee ohm en dan goed is voor zo'n 1000 watt continu...bij een vorige test trok tie een zekering van 70 ampere stuk op stroomverbruik dus ik zal wel het nodige moeten gaan doen aan de dynamo en die andere twee zijn 100 en 150 watt continu voor de voor en achterspeakers...en alle speakers zijn rockford fosgate inclusief de woofer...dus gaat wel goed komen... :cool: hopelijk zo voldoende info.. :p |
Quote:
zetten we de pop outs open kan de druk eruit... :biggrin: |
Quote:
meer een baco man gelukkig zijn maar twee flessies, maarre ook achter nog de ruimte toch in zo'n pontonneke |
uhh, voordat je gaat rijden, wil je de versterkers nog wel even polijsten ofzo, want anders past het niet bij je auto! Gewoon in de kleur van de auto en de koelribben gepolijst ofzo!
|
als alles op zijn plek ligt dan wilde ik ze inderdaad netjes zwart maken en de bovenkant van de koelribben polijsten...
maar belangrijkste is eerst dat de auto eens ff gaat rijden.. |
All times are GMT +1. The time now is 06:31. |