Mooi dat mensen dat er voor over hebben ! :thumbup:
Wij gaan rond 9 uur weg en zijn er rond kwart voor 10 volgens anwb. |
wat??? om 9uur wil je al weg???XD
hey ik ben dan nog brakke harrie gezien dat ik zaterdag ook nog naar fox ga.. vanaf waar wil je eigenlijk rijden?? |
Quote:
Stroeve Motorsport is ook aanwezig met een stand |
moet er trouwens nog worden ingeschreven, als je de auto binnen wilt neerzetten en deel wilt nemen aan de show and shine ? :confused:
|
Quote:
:thumbup: |
ik baal, kan zondag helaas niet aanwezig zijn, familie moet zo nodig een familieweekend plannen waar ik niet onderuit kan. dan volgend jaar maar weer
alvast gezellige dag toegewenst |
Nou nog hopen dat het weer wat mee zit,berichten lijken niet te best :shake:
|
Ik hoop dat het takkeweer is, anders is 't zonde om binnen te staan :D
|
Quote:
Hahaha ja inderdaad, is zo zonde van die grootte hallen. :screwy: Ik wens iedereen die er zijn best voor gaat doen om er een super meeting van te maken veel succes en plezier, en ik zou zeggen tot zondag. :thumbup: :thumbup: :thumbup: Gr De Limburger. |
helaas. kapotte aandrijfas of wiellager verhinderen mij :D
en ben gewoon te druk met me projectje. |
Quote:
misschien taxisander, maar dat hoor je nog :D |
Mogen we de auto's daar na de meeting ook een wintertje laten staan??
|
Quote:
doe niet zo dom man :rolleyes: wie over het juliana plein komt (groningen stad ) zal een omleiding krijgen via het martini ziekenhuis ...word wel aan gegeven :thumbup: Quote:
op eigen risico :D Quote:
iedereen die met een V.A.G auto komt , komt binnen iedereen die met een V.A.G auto komt , doet mee voor de prijzen iedereen die met een V.A.G auto komt , kan komen en gaan waneer hij.zij wil Quote:
en weer of geen weer , regen of droog , Maakt niks uit we staan met zijn allen BINNEN :thumbup: je kan zelfs de auto binnen wassen :D |
Zo het nu staat kom ik ook even langs waaien !
Lang blijf ik niet ,want de vrouw moet aan t werk smiddags ...... weet alleen nog niet in welke auto ik ga komen ,ben nog met van alles en nog wat bezig........ :D |
Cool, lijkt me leuk om weer eens een indoor meet te hebben, minder voor de fotografen onderons maar mag de pret niet drukken :thumbup:
|
Quote:
uitdaging voor de heren denk ik :D |
Quote:
Neem jij je McFlurry nou gewoon maar mee :D |
Ligt al in de auto, ik rij zo aan tis nogal een stuk rijden vanaf boxmeer :D |
Quote:
1358 km :D |
Quote:
Had net Chris aan de lijn, weet het rooster niet van de veerboten anders duurt het nog wat langer .... :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 04:27. |