nice, blij dat hier nog leven in zit.
|
Leven zit er zeker nog in. Moest onverwachts nog verkassen van Werkplek.
Heb nu een huis gehuurd met Garage en daar kan ik lekker mijn ding doen. Inmiddels de subaru ingeruild voor een rat kever carbiootje... Plaatjen; |
Hallo VW-vrinden en vrindinnen,
Nadat de bak eindelijk binnen was, maar eens flink aant werk gegaan. Niet alleen met deze kever, ook met het cabriootje stevig bezig geweest.. Hieronder de foto's vant keverke 1303.. Projectfolder voor de cabrio moet ik nog aanmaken... |
Quote:
He Korver, Jazeker weer begonnen. Heel heel veel tijd versleten met het uitmeten van de bak dat deze recht erin komt te staan en ook qua hoogte dat ik straks mijn klep mooi kan laten sluiten etc. Verder aluminium Draagarmen van Porsche geinstalleerd (Hier heb ik nog geen foto's van gemaakt maar dit zal ik wel zo snel mogelijk doen.) De motor en de bak hangen er nu netjes recht in en ik moet zeggen dat het erg lekker uitziet... Hydraulische koppeling etc. moet ik nog gaan bedenken en installeren maar dat komt allemaal wel goed. Hier de foto's |
Wat een beest wordt dit zeg! Goed bezig.
|
Ja straks met het aangepaste MM een pk'tje of 350/380...
|
Ej dat is mierlo :P haha
woon je daar ? cabriotje ziet er strak uit. fotos van motor en ophanging van andere kever ziet er ook veel belovend uit ben benieuwd. zal nou is ff de rest gaan lezen :P |
Quote:
Ik woon sinds een tijdje in Helmond zowaar.. Brandevoort.. Cabriootje word qua body nog strak gezet... Verder dezelfde kleur.. het andere project neemt aardig wat tijd in beslag omdat al die aanpas werk goed moet gebeuren met de grote vermogenstoename.. Maarja ons oma zei altijd een hobby mag geld kosten zolang die hooby geen andere vrouw is... |
Mini Update, Eindelijk weer een loods gevonden van ongeveer 100 vierkante meters.. Hier ga ik al mijn projecten stallen en flink ertegenaan want ik wil onderhand wel eens gaan rijden met die apparaten!
Zal van het weekend de foto's van de loods plaatsen. |
Cool spul!
|
Quote:
Uhm inmiddels 3.... |
Zo loodsje al deels ingericht.. Op de foto lijkt het zo klein maar tis een perfecte ruimte... Druk bezig geweest met alle andere opslagplaatsen leeg te ruimen en alles over te huizen naar deze loods. (Wat een keverliefhebber spaart in de loop der tijd... pffff) Maargoed van 4 locaties naar 1.... HEERLIJK! Het enige wat ik nog moet overhuizen is mijn Bastaardkevertje... Snel meer foto's en jawel VOORTGANG met dit project |
wat een heerlijk perfecte ruimte!
|
Quote:
Ja tis echt zo relax... Vooral de frusttraties die ik had met 4 ruimtes... onderdeel wat je nodig hebt ligt in opslagruimte 1 en je hebt het in 3 nodig... kom je bij 1 aan merk je dat de sleutel van 1 in ruimte 2 liggen... afijn.. lijkt me duidelijk... En qua kosten is dit fractioneel duurder als alle 4 bij elkaar.. dus ja.. Logisch... :screwy: |
Blaas blaas...
Zo de tering wat een stof hiero.. still very much alive and kicking... Sneakpeak.. |
Dat ziet er leuk uit :D
|
Inderdaad! Gaan er nu vaker updates komen?
|
Er gaan nu zeker vaker updates komen. Eindelijk weer tijd over om hieraan te kunnen werken
|
Updateetje
Even alle panelen erop geklapt om te kijken hoe alles uitlijnt...
Hij staat nu een tikkie te laag (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)... Het is misschien niet helemaal goed te zien maar de banden vallen nu onder de rand van de spatborden.. En dat staat niet helemaal mooi bij deze keef.. Dus zal achter 1 tandje (binnen of buitenkant moet ik even het tabelletje op naslaan) omhoog en dan staat ie precies goed.. Genoeg geluld fotos. |
Ondertussen trouwens ook nog verhuisd van loods..
Hier zal ik nog wel een keer wat fotos van schieten staat ook weer wat leuk speelgoed bij... Een 64-er ragtop die ik opknap voor een maat van me en een 58-er die ik voor mezelf klaar ga maken.. |
All times are GMT +1. The time now is 09:10. |