Quote:
Nee een vriend van mij heeft hem gemaakt. Doet af en toe een uitlaatje. En is der erg goed in het maken van uitlaten! GR Siep |
Quote:
Mooi soundje zo Siep, tenminste niet zo'n blerpijp. :thumbup: |
Quote:
Dankje DR DRee :thumbup: |
ben benieuwd naar de uitlaat jappie. ;)
|
Siep, ouwe trekgans... hoes't met de coniveren? :D
Je hebt laatst een leuk dagje gemist man, Essen... paar pilsjes en een goed stuk vlees na de tijd met siepels????! Jij wist wat dat was, hahaha! Tot 2009 :thumbup: |
Quote:
Hehehe DR BOB Ja helaas was ik niet mee :mad: Volgend jaar beter! Hiero niet zo veel drukte ;) Volgend jaar weer mee snitzel met siepels eten :thumbup: Horen 2009 wel weer groeten daar! GR MAC JAPPIE DE SIEPELBOER :D |
Zo was die
En zo is die nu |
blijft mooi!!! :)
|
Echt wel, een super einzer!!!
|
:wuv: :wuv: :wuv: echt een super mooie gti :thumbup:
|
mooie mk1 heb je daar
ik wens je er nog veel geluk mee :) kortom mooie wage |
Zo maar weer ff een kleine update
Omdat de wang van mijn stoel beschadigd was zou ik in eerste instantie het op nieuwe laten bekleden, maar toevallig was mac jappie op marktplaats aan het kijken en wat zag ik ,een in nieuwstaat verkerend gti interieur :D Dus de beste man gemailt en toen ff gebeld, we zijn het over de prijs eens geworden en heb het interieur gelijk de zaterdags opgehaald. Ook had deze meneer nog een super netjes setje stalen bumpers, spatbord verbreders, spucknapf stuurtje en een hoedenplank voor een goeie prijs, dus heb ik alles maar meegenomen :D Afgelopen zaterdag interieur ff omgezet en het lijkt weer als nieuw :thumbup: ) Oude interieur is gisteren verkocht en is nu in Belgie. Rest van de foto's volgen gr siep |
ziet der serieus proper uit !
en eens niet afgeschenen zoals de meeste interieurkes met dit stof |
Dat ziet er netjes uit siepie.
|
Quote:
Dankje Eddie Interieur is echt in nieuwstaat! toevallig zag ik het op marktplaats staan,dus zaterdags gelijk heen gereden ! alles mee genomen haha . post vande week wel weer wat foto,s gr siep |
Heel mooi interieurke Siep !
|
Netjes intrieurtje.. mazzelpik hahahaha
|
Quote:
Dankje Femme Het is gelukkig ook in perfecte staat . Stof nog mooi zwart. :D Mag van mij weer mooi weer worden ,kunnen we weer te rijden :thumbup: |
Quote:
Mag inderdaad wel weer een graad of 25 worden :thumbup: :thumbup: |
ziet er goed uit siep
|
All times are GMT +1. The time now is 11:59. |