nee hoeven niet te branden. Maar heb je de sensor al vervangen? kost maar een tientje en dan doen ze het tenminste
|
nee heb nog geen nieuwe gezet.. moet ff kijken, aankomende week heb ik vrij en dan ga ik nog wat sleutelen..
|
Net nieuwe banden gekocht via autobandenmarkt hoop ze nog voor zondag te hebben en ook ga ik zaterdag een setje velgen ophalen..als alles teminste doorgaat..
gr ronnie |
Hey Ronnie,
Welke banden heb je besteld? Ik heb vandaag de 165/50/15 Bridgestone Potenza's besteld. En ik hoop dat ik ze ook voor zondag eronder heb liggen :) Gr.Nigel |
Ik ga de Centra`s ophalen van hier op het forum..
Witte Centra`s onder mijn auto Lijkt het wat..? Gr Ronnie |
Ze lijken mij wel apart, ik heb ze geloof ik nog niet onder een golf 2 gezien. Ben benieuwd :rolleyes:
|
@Vains ik ben ook benieuwd
Zaterdag ga ik ze ophalen en hopenlijk heb dan ook de banden al en kan ik ze naar Burgum er opzetten.. hier een foto |
Quote:
Voor komt er 165-50-15" Nangkang op te zitten en achter 185-45-15" ook Nangkang |
Ben benieuwd hoe het uit gaat zien. Maar waarom leg je eigenlijk 185ers achterop ipv 165?
|
Omdat ik die nog niet zolang geleden nieuw er op heb gelegt.. en ik het vanachter toch iets breder wil laten lijken..
|
Zal mij benieuwen hoe het eruit ziet!
|
Helaas golf afgekeurt..
Mankementen: Reflectors achter niet inorde? Remdrukbekrachtiger achter op de as zit vast Remblokken voor op Remblokken achter zijn een aandachtpuntje En waarschijnlijk moet ik ff de remmen ontluchten. Handremkabel linksachter is los Dit is nu al gerepareerd Remdrukbekractiger achter is weer los (beetje olie en een tang) Handremkabel vast gemaakt (was uit het klemmetje geschoten) Morgen: Even de remmen ontluchten Nieuwe blokken voor en achter Opnieuw naar de keuring. En hopen dat het dan allemaal goed is. gr ronnie |
Zijn je achterlichten toevallig gespoten?? Daar kunnen ze over struikelen met een keuring.
Edit : Niet gespoten maar deze lampen hebben geen goede reflector erin denk ik dus je moet er reflectors op plakken op je bumper. |
gewoon ff een setje originele lampjes erin doen achteraan ..
5 minuutjes heb je 2 lampen erin, keuren en dan je huidige weer terug of gewoon gti's erin laten, deze heldere vind ik persoonlijk niet mooi! :) |
Quote:
Ben ook opzoek naar de origineele gti lampen.. en de reflector`s zouden ze door de vingers kijken.. morgen gewoon alleen even ontluchten en nieuwe remmen erop en dan is hij klaar.. |
Jep de auto is goedgekeurt en kan er weer een jaartje tegenaan..
Alles was nu inorde.. Kan ik teminste met een gerust hart naar Burgum rijden... Gr Ron |
Kom je iig nog naar Burgum hahahaha....
Beter at ie goegekeurt is.... mvg, Rinse |
Quote:
Weet niet wat je bedoelt maar naar Burgum kom ik zeker..!! Alleen waarschijnlijk niet met de nieuwe wielen er onder..want ik krijg de banden pas volgende week.. Gr Ronnie |
Quote:
Hey Ronnie, Hoe komt het dat jij de banden nog niet hebt? Ik heb ze maandag bestelt bij autobandenmarkt en gisteren zijn ze aangekomen :rolleyes: |
Quote:
Mijne waren niet op vooraad en ik krijg ze waarschijnlijk de 12de geleverd teminste dat staat in hun mailtje.. Hoop dat het wat eerder is maar ja geduld is een schoone zaak he.. |
All times are GMT +1. The time now is 04:59. |