:) |
Under construction ...
|
:eek:
|
Wat een vette variant!
Ik moet ook nodig met die van mij aan de slag en ben benieuwd hoeveel inch de velgen hierboven zijn, zal iets van 15" of 16" zijn, maar vind het erg mooi in elk geval. Ook zou ik willen weten hoeveel cm. deze is verlaagd. Ik wil ietsje minder laag, maar dit is wel een goed ijkpunt. On-topic: als dit een preview van de 'construction' is ben ik héél benieuwd naar de plannen. |
Heeeeel mooi met die neppers, heb er zelf ook aan gedacht ze te gaan kopen voor de zomer, maar de Passat gaat waarschijnlijk de deur uit.
Dus wie belang heeft... ;) ( verkooptopic volgt nog) |
Wat voor 'neppers' zijn dat dan?
Edit:Laat maar, BBS Le Mans volgens mij. Hoeveel inch ben ik nog steeds benieuwd naar. |
Quote:
Inderdaad imitatie Le Mans, in de maat 17x7,5. Nette wielen voor een nette prijs :thumbup: |
Hele nette set, knapt zo'n ouwe auto behoorlijk van op! :D :thumbup:
Heb je ze nieuw als set gekocht, en zo ja, waar? (Als ik zo onbescheiden mag zijn...) |
Idd 7,5x17" ET35 met 195/40-17" Pirelli P Zero Nero's erop ...
Heb ze gekocht bij www.crauwelsbanden.be ... De plannen blijven vrij bescheiden, zal eens een projectje openen hier ... grtz Tom |
Tom heeft weer een dik project.
|
Quote:
|
Quote:
Heb je nog meer foto's? spec's... |
Verkoop topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40481 ;)
|
men ex passat. Heb nu een nieuwer model ( facelift) heb hem verleden week plat op de buik gelegd , bij gelegenheid neem ik wel eens foto's en post ik ze hier. |
nou zoals ik al zei: "hij word mat" nou bij deze:
|
valt me niet tegen mischa :) vooral icm die velgen lijkt ie best netjes
|
|
wanneer zien we foto`s van jouw dikke passat erik?
|
Quote:
Superwagen..............even knielend getypt uiteraard :thumbup: wat een dikke bak zo :thumbup: :thumbup: |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 11:37. |