Ziet er goed uit mellyville maar wat laag kan die einzer nu mooi man!
|
Ik heb er net in gezeten, welliswaar achterin maartoch
Ik loop nu nog steeds met een big-smile :D JEZUS! WAT IS DAT SUPER!! :D |
Gruwelijke golf 1 diesel. Zou ook nog graag een diesel bij hebben, uber gewoon.
Dat kistje ook in de achterbak :rock: |
thnx! Ik heb nog ff een kort filmpje ge-upload... De air is 'vlot' maar wel makkelijk controleerbaar.. Let niet op een paar maffe moves in het filmpje, zien er harkerig uit, had ik niet verwacht toen ik op de knoppen zat te rammen ;)
http://video.google.nl/videoplay?do...148951323062486 Morgen trouwens flinke wasbeurt en dan zal ik eens een foto maken op straat, ziet er al heel anders uit als op dat grind!! |
grappig filmpje :)
|
Tering heb even zitten slapen of zo.
Ziet er super uit kerel. Donders asfvalt schrapen zo.wist niet dat een einzer zo laag kon liggen met airride superr!!! |
aaaaaaah
te lekker gewoon man :cool:
|
Super resultaat! Vind het persoonlijk ook erg mooi zo met de standaard-diep-naar-binnen-vallende staaltjes.
Zijn er trouwens foto's verdwenen? Van het Friesche Vlag kratje enzo? |
Ja heb ff een fotootje weggehaald... Vond die ook niet echt representatief, lag nog tape in beeld enzo ;).. Morgen maak ik nog een paar foto's, die post ik denk ik nog ff als ik tijd heb en dan ga ik op vakantie :D Hij is al volgeladen! FR en ES here we come :D
|
Fijne vakantie en een goede reis! :)
|
Leuk filmpje, en thanks voor de kudo's
|
Airride, kijk eens aan! Dat is super. Is helemaal voor de RDW weggedragtest ;)
Heb je al carterbescherming voor op vakantie dan? |
Nou, heb een NOS carterbescherming liggen, maar ik twijfel of ik die eronder doe... Op de laagste stand kan ik nu nog rijden (raakt allemaal op 3mm na net niet!) Alleen met een carterbescherming zou ik dan wel tegen de grond zitten...
Weggedragtest is geen probleem! Ik ga niet geld uitgeven aan een airride systeem zodat ik vervolgens niet meer normaal kan rijden en niet meer fatsoenlijk door bochten kan! Ik denk dat een keer meerijden veel vooroordelen weghaalt! |
cool filmpje, super wagentje lijkt me, veel plezier op vakantie
|
waarom carterbescherming, je airride IS toch al carterbescherming? ;)
|
Na een flinke tocht naar Frankrijk, Andorra en Spanje is het golfje weer veilig thuis :) Geen problemen en 1 druppel olie :) heerlijk toch, zo'n oude auto's!!
Maargoed, ik heb natuurlijk niet helemaal stilgezeten, ik heb namelijk Lenso's gekocht, en dit is het resultaat met Nankangs 165/50 erom! Layin' around Layin' around 2 Rollin' shot! en? |
Af!!!
|
Perfect!
|
Prachtig! AMEN:D
|
Super auto!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |