Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   VW Haaksbergen / PJVL's MK2 ! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27408)

Siem 13-05-2007 16:35

Wat ik al zei pj, echt sjiek!!
Pica's zijn ook :thumbup:

PJVL_G60 13-05-2007 16:54

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Eindelijk, toch maar via internet besteld?
Hoe reageerde die kerel van de zaak dat je ze ergens anders ging halen?
Maar die velgen staan superrrrrrrrrr. Ik zal ze binnenkort ook nog even live aanschouwen.

René (tiefleger)

Jah, vind zelf ook erg mooi geworden !
Jaah die kerel stond er wel even versteld van dat ik de banden al binnen 5 dagen binnen had :D

Spreek je binnenkort wel weer :thumbup:

corrado-usa 13-05-2007 17:37

staat super de bbs rs onder de golf2 succes er mee :thumbup:

PJVL_G60 15-05-2007 18:25

New Pics !

Was mooi weer en had een vrije middag, dus aan het toeren geweest en een aantal foto's gemaakt :cool:

Meer......??

check: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31484

:thumbup:

Edrik 15-05-2007 18:59

Dikke mk2 :thumbup:

tiefflieger 15-05-2007 20:42

Superdikke bak.
Niks meer aan doen !

PJVL_G60 17-05-2007 12:47

@ Edrik en Tiefflieger: Thanks voor de complimenten !! :thumbup:

BTW, auto is zondag te spotten @ meeting den Helder ! Hoop nog een aantal van jullie te kunnen spreken daar :)

PJVL_G60 22-05-2007 20:35

Hier nog 2 pics van Den Helder..!!
Superdag gehad daar..erg mooi weer, zon scheen volop :cool:

BTW, bedankt voor deze supermooie foto's Lennart !!

corrado-usa 22-05-2007 20:42

mooie golf 2 zondag even om heen geweest. :thumbup:

Edition-Blue 22-05-2007 21:30

Hele mooie wagen.
Afgelopen zondag ook even bewondert in den helder.
Zag er heel goed uit, succes ermee.

PJVL_G60 28-05-2007 16:10

Zondag nog naar Big Daddy's geweest en me erg vermaakt !

S'morgens om 7.15 eruit, want de auto moest nog omlaag geschroeft worden en nog gewassen worden. Het was nog geen half 8 en het begon al weer flink te plensen :mad: Nog hard staan te twijfelen of ik zou gaan ofniet, want van poetsen kwam het toch niet meer aangezien de straat zo nat was.

Uiteindelijk toch maar gegaan en heb hem alleen ff snel met hogedruk afgespoten. Daar aangekomen bleek het toch nog flink druk te zijn :eek:
Snel de wielen even lopen poetsen en de bumpertjes invetten, zodat het toch nog wat leek :D

Al met al nog een hele mooie dag gehad daarzo, en het weer viel niks tegen ! Geen druppel regen meer gehad :D

Hier een foto hoe die erbij stond:

Ben nu nog opzoek naar een setje 16" wielen voor het dagelijks gebruik, want dit is gewoon geen pretje meer om dagelijks mee rond te rijden :D
Vind het tevens ook gewoon jammer voor de BBS, die houd ik liever toch nog lang mooi :)

Ik zit te denken aan een mooi setje spaakwielen..Laat maar horen wat jullie ervan vinden??

Volgend weekend waarschijnlijk naar Burgum toe, en heel misschien toch nog richting belgie voor Charly's maar ben ik nog niet helemaal over uit..:rolleyes:

Groeten,

PJVL_G60 02-06-2007 19:45

Auto is weer even flink verwend met een poetsbeurtje om morgen richting Burgum te gaan :thumbup:

PJVL_G60 05-06-2007 16:14

Zondag dus toch naar Burgum geweest en een leuke dag gehad daarzo. Zou eerst naar charly's gaan maar uiteindelijk toch richting burgum gereden ivm reistijd en andere dingen. Heb er absoluut geen spijt van, want heb een superdag gehad daarzo. Mooie auto's en nog een paar mensen gesproken.

Hier een foto hoe die erbij stond daarzo:

Volgend weekend naar Asten toe :thumbup:

Zie jullie ;)

Groeten,

PJVL_G60 05-06-2007 16:15

Trouwens nog bedankt voor de hele mooie foto Lennart :thumbup:

:cool:

Timmeke 05-06-2007 16:32

Dikke Mk2 kerel.Niemeer veel aan doen zou ik zeggen.Staat lekker zo :-)

Jazzblue 05-06-2007 21:40

Heb deze op vwforum meet gezien, echt een schoonheid.
Inderdaad niets meer aan doen;)!

PJVL_G60 05-06-2007 22:49

Thanks voor jullie leuke reactie's :thumbup:

Binnenkort komt er een ander front in en ga ik andere knippers halen. Wisser gaat waarschijnlijk plat en wordt een dikke wisser.

Tevens wil ik mede-delen dat de auto na VAG-FEST eruit gaat voor een HELE grote beurt;)...Daar later meer over !

Uiteraard komt er een leuke daily voor terug, en waarschijnlijk ook wel weer een mk2 :D
Maar dat zien we dan wel weer !
Eerst dit seizoen nog eventjes afmaken en dan kom ik volgend jaar met weer een helemaal frisse MK2 oprijden :thumbup:

Groeten,

Erik 06-06-2007 07:20

Leuke plannen !! (tipje van de sluier ?)
Zie hem komend weekend wel in Asten ;)

Edition-Blue 06-06-2007 08:22

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Binnenkort komt er een ander front in

wat voor front :screwy:

PJVL_G60 06-06-2007 09:18

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue
wat voor front :screwy:

2 koplampen met een chroom VW-logo in het midden !

Vind het rode biesje ook nog heel mooi staan, maar het wordt steeds meer gedaan nu, dus heb er eigenlijk niet zo heel veel schik meer van:)

Tijd voor wat anders duss ;)

@ Erik_Edition: zie de jouwe ook voor het eerst in Asten ;) Misschien jou persoonlijk ook nog wel even maar moet je net ff geluk mee hebben elkaar te herkennen..

Groeten,

All times are GMT +1. The time now is 09:06.