Wat ik al zei pj, echt sjiek!!
Pica's zijn ook :thumbup: __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
Quote:
Jah, vind zelf ook erg mooi geworden ! Jaah die kerel stond er wel even versteld van dat ik de banden al binnen 5 dagen binnen had :D Spreek je binnenkort wel weer :thumbup: |
staat super de bbs rs onder de golf2 succes er mee :thumbup:
|
New Pics !
Was mooi weer en had een vrije middag, dus aan het toeren geweest en een aantal foto's gemaakt :cool:
Meer......?? check: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31484 :thumbup: |
Dikke mk2 :thumbup:
|
Superdikke bak.
Niks meer aan doen ! |
@ Edrik en Tiefflieger: Thanks voor de complimenten !! :thumbup:
BTW, auto is zondag te spotten @ meeting den Helder ! Hoop nog een aantal van jullie te kunnen spreken daar :) |
|
mooie golf 2 zondag even om heen geweest. :thumbup:
|
Hele mooie wagen.
Afgelopen zondag ook even bewondert in den helder. Zag er heel goed uit, succes ermee. |
Auto is weer even flink verwend met een poetsbeurtje om morgen richting Burgum te gaan :thumbup:
|
Zondag dus toch naar Burgum geweest en een leuke dag gehad daarzo. Zou eerst naar charly's gaan maar uiteindelijk toch richting burgum gereden ivm reistijd en andere dingen. Heb er absoluut geen spijt van, want heb een superdag gehad daarzo. Mooie auto's en nog een paar mensen gesproken.
Hier een foto hoe die erbij stond daarzo: Volgend weekend naar Asten toe :thumbup: Zie jullie ;) Groeten, |
Trouwens nog bedankt voor de hele mooie foto Lennart :thumbup:
:cool: |
Dikke Mk2 kerel.Niemeer veel aan doen zou ik zeggen.Staat lekker zo :-)
|
Heb deze op vwforum meet gezien, echt een schoonheid.
Inderdaad niets meer aan doen;)! |
Thanks voor jullie leuke reactie's :thumbup:
Binnenkort komt er een ander front in en ga ik andere knippers halen. Wisser gaat waarschijnlijk plat en wordt een dikke wisser. Tevens wil ik mede-delen dat de auto na VAG-FEST eruit gaat voor een HELE grote beurt;)...Daar later meer over ! Uiteraard komt er een leuke daily voor terug, en waarschijnlijk ook wel weer een mk2 :D Maar dat zien we dan wel weer ! Eerst dit seizoen nog eventjes afmaken en dan kom ik volgend jaar met weer een helemaal frisse MK2 oprijden :thumbup: Groeten, |
Leuke plannen !! (tipje van de sluier ?)
Zie hem komend weekend wel in Asten ;) |
Quote:
wat voor front :screwy: |
Quote:
2 koplampen met een chroom VW-logo in het midden ! Vind het rode biesje ook nog heel mooi staan, maar het wordt steeds meer gedaan nu, dus heb er eigenlijk niet zo heel veel schik meer van:) Tijd voor wat anders duss ;) @ Erik_Edition: zie de jouwe ook voor het eerst in Asten ;) Misschien jou persoonlijk ook nog wel even maar moet je net ff geluk mee hebben elkaar te herkennen.. Groeten, |
All times are GMT +1. The time now is 09:06. |