Ik doe ook aan modelbouw, op het moment staat het op een laag pitje IVM met rijbewijs en de MK1...
Me verzameling: Me kever, Kyosho Alpha 2 EP, Me andere VW, Tamiya Sandscorcher (1979)... Het onderstel is al helemaal opgeknapt, alleen een goeie body vinden voor niet teveel geld is nog al moeilijk... |
die onderste is gaaf :eek:
|
Quote:
is ook het duurste type in me verzameling... is uit 1979 en zeergewild model onder verzamelaars... hoe langer ik hem houd hoe meer die waard word :D |
http://www.marktplaats.nl/index.php...itrinekast.html
iemand nog een belang bij?? prijs komen we vast wel uit |
Quote:
bouwdozen schaal 1:24. de ghia is van tamiya en de bus van hasegawa |
Comicbookracers
Deze modellen verzamel ik al een tijdje, dit zijn de volkswagens maar ik heb ook nog andere modellen.
:rolleyes: :drive: :wuv: |
De mijne... Het zijn er niet zoveel maar goed dat doet er niet zoveel toe!
|
De mijne, sinds lange tijd. :tongue:
|
Nooit gedacht dat ik er 1 zou kopen tot een paar weken terug, mijn droom auto en kon hem dus niet laten staan.
Inclusief pinstripes, subs en dikke rims. Schaal 1:24 |
Quote:
wat voor merk kap is dat?? en is die geschikt voor 1:10 elektro? |
Quote:
is een 200MM kap, merkloos... Zijn er in ieder geval niet veel van gemaakt, want ben er nog niet een 3'de van tegen gekomen (wel een 2'de:P) EDIT: heb de paintjob wel zelf gedaan he! had hem blanco gekocht... |
Spaar ook de vw modelauto's
zo nodig verlaag ik ze zelf ook nog:D Sommige zijn fabrieksaf al laag;) |
2e paasdag een blauwe polo van polistil en een 1:43 oranje vw passat 32 van schuco op de kop getikt voor 3,- :D
verder heb ik nog 2x een t1 1:23 de een is orgineel en de ander verlaagd met dikke wielen, en een vw kever en porsche speedster (james dean)1:77, Lancia Delta HF intergrale evo3 1:43 en deze 1:43 is onderweg :tongue: |
blauwe Vw Polo Mk1 van polistil oranje Vw Passat 32 van schuco Porsche Speedster Vw Kever Lancia Delta HF Intergrale EVO3 Monza Red Vw T1 (Pick up) Vw T1 (gepimpt) Vw T1 (normaal) sorry voor de crappy foto's ik heb geen super kwaliteit camera en ik heb deze ook nog niet zo lang :redface: |
ik doe ook mee.
ik spaar enkel 1:43 modellen van VW mijn merk dat ik spaar is Minichamps (de achterplaat is het lettertype van de achterklep van een caddy 1 dat ik in een glazen plaat heb laten stralen.) |
hmm ik zie dat de 2e foto er niet bij staat. die voeg ik zsm toe.
|
K heb dr owk de nodige, alleen niet zoveel van VW eig :P (nog)
|
Ben ook aan het sparen was altijd bezig met Mercedes sparen.. Ga daar voor de gein nog eens mee bezig om er wat moois van te maken...
Krijg binnenkort een mini binnen die wil ik zo goed en kwaad als het kan laten lijken op de mini van mijn moeder. |
Voor diegene die geinterseerd zijn heb ik met een maat van mij een siteje op gezet een tijdt terug hij is nog steeds online er staan mooie foto`s op van een audi a4 een vw kever en passat parelmoer een T5 parelmoer en mijn minibike, ook zijn er filmpjes..check it en let me now if you like it...
het zijn allemaal benzine motoren van of 23cc of 26cc..met veel vermogen schaal is 1/5. kijk maar eens.. http://www.mm-tuning.nl |
deze net op de kop getikt.
en heb er nog 2 extra. te koop in mijn verkoop topic |
All times are GMT +1. The time now is 21:54. |