als er verder niemand is mag jij van mij een andere opdracht bedenken :thumbup:
|
Komt er verder niemand dan bij deze de nieuwe opdracht
Het inbouwen van je stereo in je wc |
mijn eerste golfke in opbouw :D ;) next : jouw wcvw naast Audi ;) |
die heb ik :D
jou vwwc golf naast 4 andere types golf |
Quote:
Dit is discriminerend tegenover andere modellen, maak er dan van: Jouw wcvw naast 4 andere types van jouw model.... (lijkt me sowieso ene moeilijke opgave) |
mijn ex jetta (die grijze op 13")
naast 5 andere jetta's is da ook goed?? indien ja is de volgende opdracht : jouw wcvw naast een opel :eek: |
Quote:
Even daarop terugkomend. Vond het wel een mooie foto. Mijn GTI met die van Corne Smit op de vw-forum meeting. Rechts mijne links corne. Beide Golf 1 Pirelli,s. En maar weer verder met je vwwc naast Opel. |
linksonder zie je een stukje kadett ;)
edit: je WCVW zonder bumpers |
Je wcvw bij de dealer. |
@ evilknijn: ik wist al bijna zeker dat deze van jou zou komen :D je opdracht is al geweest btw (wordt moeilijk wat origineels te verzinnen..)
|
Oke, je auto bij de McDrive dan?
|
en dan zónder de voorwielen in de goot....om het iets moeilijker te maken :rolleyes: :D
|
Niemand? Oke, een andere dan, jij of anderen die je WCVW duwen.
|
heb hem al een paar keer geduwt, maar om daar nu een foto te maken. :confused: ;)
|
Niemand foto's gemaakt bij
de ingang van het VW event in Biddinghuizen in 2002? Was heel mooi te zien dat iedereen in de hitte aan het duwen was :) |
Had ik het maar geweten had ik afgelopen maandag ff fotos gemaakt.
We hebben toen 'de kikker' van loods A naar loods B geduwd. Ja ja het restauratie-object komt dichter bij de brug in de buurt Zal het nu dan toch eindelijk lukken??? :D |
:dunno: :confused:
|
Ã*ls ie nog telt mijn wc bij de mc(drive)
je wc bij de kermis |
komend weekend is er kermis bij ons dus dan misschien een pic maken
|
da gaat hier precies niet meer zo schitterend he :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:07. |