Zo....zaterdagmorgen vroeg naar mn werk gegaan om de vers gespoten bumpers te monteren...werkplaats vrij gemaakt....@%@%%^...erg leuk een verlaagde TT...past alleen met geen mogelijkheid op de 2 kolommer...dan maar op de 4 koloms brug.Met wat planken en balkjes hout er op gereden en begonnen met de achterkant.
Beter gezicht nu alle emblemen eraf zijn....nu nog een rechter achterlicht van een Engels TT...zodat er geen achteruitrijlicht meer is,voor een nog cleanere look achter. Daarna de voorbumper,nieuwe grille erin en rooster,de koplampsproeier systeem overgebouwd en klaar.... Van de week misschien een Engels achterlicht binnen,en volgende werkzaamheden zijn de wielen opnieuw polijsten,rvs boutjes erin en de harten spuiten. Wat ook nog in bestelling staat,is een verstelbare achterwiel ophanging set,waarmee de 3,5 graden negatieve stand van de achterwielen kan worden opgelost. |
homo
|
Nou nou René......dat vind ik nou niet echt een erg aardige opmerking van je...:D
|
ben jaloers!
mooie bak chris...nieuwe goodies staan hem goed;) |
Je bent weer lekker druk bezig geweest vriend.
Erg strak!!!!!! |
Lupo dash erin en dan is hij klaar of niet?v:D
|
Mooi man .. zonde dat de kentekenplaten er ook weer op moeten :tongue:
|
ziet er bar uit chris :D
engels achterlicht al geregeld? anders kan mijn pa wel effe langs de audi dealer rijden voor je in engeland ;) |
Hey Mol!! Waar werk jij tegenwoordig eigenlijk?
Ben aan het mailen over dat achterlicht,moet 40 pond kosten,is wel te doen,maar nog geen idee wat het nieuw kost eigenlijk? |
Ziet er heel goed uit, super mooie tt !!
|
Quote:
vlakbij ;) Valstar Schade in Kwintsheul ;) kan vragen of mijn vader informeerd een Iers achterlicht is hetzelfde neem ik aan he... hij rijdt op Ierland nu namelijk... |
das wel heel dicht bij 's gravenzande :P
|
Dat kontje is wel gevaarlijk lekker! :D
|
Mooie updates! Echt een superwagen deze :thumbup:
|
Quote:
;) |
ziet er weer goed uit
|
Mooi!, ben beneiwud naar het totale plaatje met de velgen.
|
Wauw, dat front en die kont zien er echt vet uit! Zeker geen kappersauto meer ;)
|
Het Engelse achterlicht toch maar gewoon bij de dealer besteld....voor 90 euro kan ik niet tobben met een gebruikte die moet worden opgestuurd.....en gelijk andere achterlicht ook maar nieuw besteld....is de dikke kont weer helemaal strak en glimmend:D
|
Uber dikke bak:D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:00. |