![]() |
:goodpost:
|
.
|
kosten noch moeite worden hier gespaard....
|
dik dik dik
|
niet te zuinig henk! :cool:
|
Ziet er allemaal goed uit, en je heb er de ruimte ook wel voor. Netjes hoor!
|
.
|
Bumper is niet mijn stilo, maar het gaat echt een heeeeele dikke bak worden zo!
|
Die wielen staan erg dik.
Netjes ook gelijk met het scherm, veel succes verder! |
Die staat wel goed getrokken zeg :D Wat voor maatje ligt erop ?
|
Ziet er goed uit !!!
|
.
|
hmmmmmz, ik denk dat een hart in carro-kleur mooier zou staan
of misschien vergulde boutjes..... vind ze niet echt bij de kleur passen zo op het eerste gezicht |
seht gutt aus!! mega wielen, skitzo zijn idee is wel erg goed, harten in caros kleur
|
Erg mooi dit allemaal !
Kleur is super, blok is super, wielen zijn uberrr :cool: Alleen die achterbumper vind ik dan weer jammer..:( maargoed ieder zijn ding ! Succes verder nog met de opbouw ! |
Spatzuiver Golfje.
Keep up the good work. |
Erg dik hoor :)
Wat ik me alleen afvraag; kunnen de banden op deze manier dat vermogen wel aan? Zijn nogal getrokken namelijk.. Niet dat je straks ergens leuk rijd en dat er een band afloopt ofzo ;) Vind de kleur erg chique :drive: |
en is ie al klaar :D :D
|
Henk, dik project hoor, erg netjes allemaal, ondanks zeg maar de tegenslag, ik heb geen zin om daar ook nog eens over te oordelen, hoop ik dat ik het project dit seizoen een keertje mag bewonderen op e.o.a. meeting, je koopt/bouwt geen snelle auto om 100 te rijden, maar er zijn natuurlijk grenzen, denk ook aan je toekomst, je hebt een leuk bestaan opgebouwd, vriendin enz, zo'n straf kom je overheen, maar als je vriendin en familie te horen krijgt dat ze je van een boom geschraapt hebben......oke kan ook met 50 km/u gebeuren maar toch. Geniet van wat het leven je biedt, maar met mate, ik begrijp, dat je vroeger ernstig ziek bent geweest, en nog een kans hebt gekregen om wat van je leven te maken, maar doe dat dan op een goede manier.
Succes kerel, ik spreek je vast wel weer. |
.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:20. |