netjes sjees welke wielen zijn dat vol gepolijst aan de glasn te zien heb je detail fotos
|
Lijken wel van die R8 wielen (imi?) ..
|
staat erg goed iig
|
Quote:
Immi R8 18 inch wielen, front van spaken afgedraait met blanke lak is gewoon standaard. Kon ze voor weinig overnemen ondanks dat ze nieuw waren, en vond ze ook netjes staan. Quote:
:screwy: is gewoon orgineel hoor !! ;) zie boven opm: Auto moet alleen nog ff lager, maar is op dit moment zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie..... koppelstangen..... wel/geen ...... schroef ook achter? ...... Bij mijn mk3 variant ook al lopen kloten met schroefset, kreeg steeds alleen voor schroef geleverd...... en dat wilde ik toen niet. |
Quote:
Quote:
:confused: Wat zijn het nou, imi's of originele? |
Originele Imi's ;)
|
neppe echte
|
staat toch echt dat het immi's zijn toch?
was het maar waar dat het echten waren en dan nieuw met banden voor 599 euri :) |
Quote:
Waar slaat deze reply dan op... dan had ik 't toch bij het juiste eind of mis ik iets? |
Nah man, staat toch ook een knipoog achter !! Een beetie lol in het korte leven mag toch ook wel?
Maar je had gelijk hoor, en ik zal voortaan niet meer afdwalen mijn excuses hiervoor, kon toch ook niet weten dat je boos werd?? ...... en nu zou ik graag weer mooie mk4's willen zien...... aangezien dat ik ze pas heb weten te waarderen. |
Ik wordt niet boos, maar de grap was niet helemaal helder... en niet alleen voor mij blijkt ;)
|
Winter :) En de voorlopige zomer velgen :) |
Quote:
jajajaja..... dat is um !! .... mooi man !! |
Quote:
Ja en wie ben jij dan?? |
Mijn gti !
|
Quote:
mooie auto, heb mijn bora highline ook nieuw gekocht. Dezelfde kleur btw, Heb ook een mfd erin met solisto ,climatronic, cruise control en 6versnellingen etc. Wat cool is dat mijn automatisch dimmende binnenspiegel een aan/uit schakelaar heeft en dat rode sfeer verlichting in de spiegel zit. Heb dus geen w8 binnen verlichting nodig. -Heb de auto 40mm verlaagt met een kw set -ook een JD chip -audi TT draagarmen, fusees en stabilisator stang -nieuwe audi TT 312mm remklauwen,schijven en blokken -pas laten coaten, originele 17inch longbeach velgen en zo nog wat dingen. Veel plezier van je mooie bora! grtn yal |
mijn daily :cool:
|
naar zon daily
zo staat de mijne er nu bij 19 inch rs6 mat zwart |
Mooi, allebei .. ik vind die van Frank ook een stuk beter met deze wielen, vult veel mooier!
Alleen zo'n dakspoiler blijf ik lelijk vinden.. echt zo'n flap die ze achteraf erbij hebben getekend. |
ja die is er later bij aan geplakt ja :D :D :D
nog ff skirts er op en dan klaar voor deze week nog ff r-line pedalen besteld en voet rust komt woensdag binnen |
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |