Quote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik voor deze 2 betaald hebt, want je flikkert van je stoel af denk ik :D Probleem altijd met 2e hands is dat het vaak eenlingen zijn, en das nooit zo interessant, het is roofgoed de wat betere stoeltjes, dus je moet gewoon wat geluk hebben. Maar vergeet niet dat een stoel eigenlijk het belangrijkste in de auto is, zit je niet lekker, rijdt het kreng ook niet lekker. Duitse Ebay stond 2 jaar terug vol met knappe gebruikte stoelen, nu staat er amper meer wat op. Voordeel van een goede stoel is dat als je er vanaf wilt je ze ook zo weer kwijt bent, fijne stoel blijft ook de Sparco EVO 2, vondt ik een super stoel |
Quote:
Is wel een idee voor de 'mini meet' :D |
Die SPG's zyn ook geleverd in 964 RSen. Dat maakt ze sws waarde vast. Heb ze ook in mn 1 trouwens, echt de beste stoel wat ik heb gehad
|
Mooi stoeltje inderdaad!
|
Zijn idd mooie stoelen zeg :wow:
|
2 boutjes 17 en de klem was los en hoppa einddemper in de hand....
Tja wat doe je dan? idd een klein stukje proberen.... toen ik hem startte dacht ik van tering jantje, dit is best luid... dan even een stukje rijden OOOOOOOOOOH MY GOD... zonder boost is het een VR6 met MEGAAAAAAAAAA SOUND... boost gaat helemaal nergens over, je wordt gewoon bang zon sound komt er nu uit Toerenbegrenzer is strijkers in de uitlaat... mega klapt ie er op los... Zal morgen als het klaar is met lassen, een videootje maken..... |
Daarom rijd ik met alleen een einddemper ;)
|
Godskolere.... Dit was echt het ontbrekende....
ik wil niet weten wat voor vlammen dit gaat geven in het donker, haaha @ Roy, dat geloof ik graag.. ;) |
Hahaha geweldig dit! Oom agent kijkt maar even de andere kant op.
|
Quote:
Ben bang dat ie dat niet doet :D Maar het voordeel buiten de randstad is dat er een hoop minder politie per vierkante km is :D |
Daar gaan we weer. Wordt een enerverend weekend als ik dit zo lees :D
|
:d
|
Hier alvast een bewegende foto met geluid.
|
Wat klinkt dat super dik.Ben benieuwd hoe het klinkt bij vol doortrekken.
|
Voorzichtig aan, voordat je kenteken in iedere politie auto op het dashboard hangt :screwy:
|
Tja...
Vanmiddag redelijk op tijd vertrokken.. even langs de sloop om 2 gordelklikkers uit een sloper te slopen voor te gebruiken bij de Recaros morgen. Dat ding niet geheel zonder slag of stoot, maargoed toch gelukt.... Dan door naar Benno, bezig met de "einddemper" ---> gezellig middagje gehad en dit is nu dus mijn " einddemper" :mrgreen: Door naar mijn andere maatje, Douwe zou ook nog even langs waaien met zijn mk2 VR6, super mooie ding douwe :tu: Johan kwam nog langs met zijn snelle mk1 en voor je het weet heb je een mini vag meeting "Einddemper" gemonteerd.... en tja we hadden een filmpje beloofd.. en dat ging niet helemaal volgens plan. Ik zou een leuke flyby doen... en de laffe RENTACOP bewakerhomofiel van de plaatselijke Phillips vondt het nodig om de cowboys te bellen Was een oude bekende, dus even gezellig mee gebabbeld en verder geen problemen, maar waar ik gisteren al stiekum bang voor was is wel het geval... na een launchpoging gisteren die wat inbokte en wanneer hij in de 1 op koppel zich vermande en strepen begon te zetten, toch de koppeling iets teveel op de flikker gegeven heb ik het idee... voelde gewoon anders dan anders.. 4000 toeren in de 2 en nu gas erop resulteert in slippende koppeling, ene keer gaat het goed, andere keer slipt hij... vooral op de snelweg plakt hij in de 4. Ik heb ook geen flauw idee hoe oud de koppeling is, maarja deze dingen gebeuren, dus ik zal SPEC eens een mailtje doen of hij me een wat christelijke aanbieding kan doen voor een verse SPEC 3 + Morgen gaan we wel proberen de stoelen erin te krijgen, zal zometeen nog even een soundclipje op youtube uploaden zodat jullie in ieder geval kunnen horen hoe het nou wat klinkt stationair. Geluid ben ik meer dan tevreden, al wordt dat iets overschaduwt door het overlijden van de koppeling. Douwe al geupload, thx! |
Wat een vakman, je bent lekker in de weer kerel!
|
Pracht leesvoer dit,.. weer lekker ouderwets gelul in de ruimte! Met name het stuk van de WRX met zn konijn knalpot
|
Was weer een gezellig dagje paul. Agenten waren idd oude bekenden gaha en waren niet al te moeilijk :D
Vandaag nog ff naar de airstrip in dr88, mooi weekendje zo :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:51. |