Ik zou er zeker achteraan gaan idd!
|
dit was de omschrijving bij de het zoekertje .
bestehend aus 4 Federn und 4 Sportstoßdämpfern hergestellt in Deutschland mit TÜV-Papieren Das Fahrwerk besteht aus verkürzten (Rebound) Sportstoßdämpfern mit sportlicher Kennlinie, die bei führenden Stoßdämpferherstellern nach unseren Vorgaben exklusiv für H&R produziert werden, sowie speziell entwickelten progressiven H&R Fahrwerksfedern. Top Qualität zu einem sehr guten Preis- Leistungs-Verhältnis. Die Cup-Kits in Sportabstimmung bieten ein sportliches Fahrverhalten und eine überzeugende Absenkung in Keilformoptik. Alternativ sind für viele Fahrzeuge Cup-Kits in Komfortabstimmung mit moderater Absenkung erhältlich. H&R Produktvorteile aufeinander abgestimmte Komponenten gekürzte Rebound Sport-Stoßdämpfer progressive Federkennlinien verbessertes Handling sportliche Optik teilweise härteverstellbar ik heb het setje eens gemonteerd ... en helemaal niet tevreden , de scirocco staat 2cm hoger dan de koni's met voghtland veren en de wagen blijft na stuiteren op de neus ... hoewel het erg wring bij mij zelf ( omdat ik er mee inzit hoe het zal uitdraaien ) maar kzal toch proberen mijn geld terug te krijgen . foto met de H&R cup kit hier eentje op koni's |
|
Prachtig. Volgend jaar mee naar de polomeeting in Cuijk ?
|
Top wagen, heel erg netjes
|
@ henri3 : Thx ;) eigenlijk ben ik niet zo'n meeting man :p ik ga nooit naar meeting's
@ VwGolfMK2VW : Thx ;) |
Topic even doorgebladerd. Wat een top wagen in een top kleur!
|
Quote:
Thx ;) de wagen is nog niet volledig af , er moeten nog rondom nieuwe wiellagers ( er is er eentje die lawaai maakt ) en de stofzakken van het stuurhuis zijn jammer genoeg vorige week gesmolten :( en het origneel interieur die er eigenlijk nog in moet komen |
All times are GMT +1. The time now is 18:03. |