Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf,Bora en New Beetle MK IV (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   20 Kleppert eindelijk terug!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10934)

Tommy 01-07-2005 18:45

ik denk omdat er eerst verschillende onderlagen op zijn gekomen? en dat hij met de lagen weer opschuren dan de deuren er weer in heeft gehangen ofzo?

maar goed... vraag mij niks over strak spuiten... :p

ziet er allemaal wel indrukwekkend uit... hoop dat je dit keer een gewenst resultaat krijgt...

baseknot 01-07-2005 19:10

kwa afplakken zou het ook kunnen dat ze het zo eerst ingeplakt hebben de ruiten daarna weer op de bok hebben gehangen voor het spuiten.
want op de bok in plakken is gewoon kut! en in de auto makkelijker en aangezien alleen de ruit is afgeplakt van die ene deur terwijl die in de auto zit zegt niks die is volgens mij dus gewoon eerst afgeplakt daarna eruit gehaald en in de bok gehangen.

groetjes bas

Pedaalemmer 01-07-2005 21:27

Quote:
Originally Posted by baseknot
kwa afplakken zou het ook kunnen dat ze het zo eerst ingeplakt hebben de ruiten daarna weer op de bok hebben gehangen voor het spuiten.
want op de bok in plakken is gewoon kut! en in de auto makkelijker en aangezien alleen de ruit is afgeplakt van die ene deur terwijl die in de auto zit zegt niks die is volgens mij dus gewoon eerst afgeplakt daarna eruit gehaald en in de bok gehangen.

groetjes bas

we have a winner :D

VolkswagenRacing 02-07-2005 11:16

Als een deur op de bok word gespoten is hij meestal compleet gedemonteerd dus zonder deurpaneel/raam?

Maar als ze het raam erin laten is het idd wel handiger, om eerst te plakken.

Waneer is hij klaar vermoed je?

Kevin20v 02-07-2005 11:50

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Als een deur op de bok word gespoten is hij meestal compleet gedemonteerd dus zonder deurpaneel/raam?

Maar als ze het raam erin laten is het idd wel handiger, om eerst te plakken.

Waneer is hij klaar vermoed je?

de deuren zijn zonder ramen gespoten lieverd

dinsdag zou ik em op kunnen halen :D

vwjb 03-07-2005 15:09

zou het dan eindelijk zover zijn dat ie helemaal goed is??!! :confused:

hoop het wel voor je, kun je eindelijk gaan genieten van je wagen zoals je hem hebben wilt.
nu alleen nog naar bels voor de koni's :biggrin:

René 03-07-2005 17:08

zo te zien wordt ie nu beter aangepakt kev ;)

maarre... waarom hebben ze de deurgreepjes niet in de primer gezet?

Kevin20v 03-07-2005 18:17

Quote:
Originally Posted by René

zo te zien wordt ie nu beter aangepakt kev ;)

maarre... waarom hebben ze de deurgreepjes niet in de primer gezet?

man man man, meen je dat nou serieus??

ja die klinken laten ze erop zitten, krijg je net als de vorige keer bij me antenne, helemaal rondom uitgescheurd....

en die klinken koop je al voorbereid die ga je niet zelf nog in de primer zetten...

maar nee, geen klinken in kleur, geen lijstjes in kleur...

zoals ik al eerder had uitgelegd, ik vind het niet eens zo storend en ik krijg nu de hele wagen voor niks overgespoten... en het word dit keer goed gedaan.
Als je dan nog gaat zeiken over lijstjes in kleur......

Mocht ik ooit nog behoefte eraan hebben ga ik gewoon terug naar Philippen en laat ik ze dan als nog spuiten, maar het zijn niet voor niets stootlijstjes....
als het nou een witte auto was....

vwjb 03-07-2005 18:44

primer is ook stoer!!!! laten zo!!!! :p :wink:

René 03-07-2005 18:55

Quote:
Originally Posted by kevintdi
man man man, meen je dat nou serieus??

ja die klinken laten ze erop zitten, krijg je net als de vorige keer bij me antenne, helemaal rondom uitgescheurd....

en die klinken koop je al voorbereid die ga je niet zelf nog in de primer zetten...

maar nee, geen klinken in kleur, geen lijstjes in kleur...

zoals ik al eerder had uitgelegd, ik vind het niet eens zo storend en ik krijg nu de hele wagen voor niks overgespoten... en het word dit keer goed gedaan.
Als je dan nog gaat zeiken over lijstjes in kleur......

Mocht ik ooit nog behoefte eraan hebben ga ik gewoon terug naar Philippen en laat ik ze dan als nog spuiten, maar het zijn niet voor niets stootlijstjes....
als het nou een witte auto was....

ik bedoelde eigenlijk de ronding/bolling/uitsparing achter de greepjes :redface:

Kevin20v 07-07-2005 00:30

De wagen is terug, na al die maanden van stress is het dan eindelijk goed gedaan!!
Petje af voor de spuiterij, ze zijn heel wat tegen gekomen, ze hebben de rotzooi van de vorige 3 spuiterijen moeten goedmaken....
En dat hebben ze gedaan!!

Het resultaat? zoals het zich hoort, een helemaal strakke lak die overal dezelfde kleur heeft, geen druipers of stofpuntjes... zelfs geen uitgescheurde lak onder de rubbers...

Ook de service was perfect, ze zouden hem vandaag niet meer afkrijgen en hebben op het laatst nog even de laatste puntjes op de I gezet en zijn 2 uurtjes langer gebleven.
( omdat ik bijna op vakantie ga met de auto ging het niet anders... )

kreeg er nog een flesje lak bij met kleurcode en zelfs een veiligheidshesje, mocht ik op vakantie dan toch pech krijgen... ;) :D

Ben zeer tevreden, mocht ik nog eens iets hebben om te spuiten ga ik zeker terug naar deze spuiterij!!

Dus bij deze..... Autoschade Philippen Bedankt!!!! :D

vwjb 07-07-2005 05:44

ziet er goed uit!!! eindelijk

LinnieTDI 07-07-2005 11:27

Hij is echt mooi geworden :p
geen verschil met de bumpers, geen afbrokkelende lak achter de rubbers :biggrin:
Op naar België voor de schroefset!

Mister Cool 07-07-2005 11:50

Hehe, eindelijk... Maar nu ziet het resultaat er idd netjes uit, geen kleurverschillen meer. TOP. Van harte ermee, en heel veel plezier kerel (en Linnie natuurlijk ook lieverd :) ), dit was verdiend! :biggrin: ;)

Tommy 07-07-2005 12:04

hoop niet dat je nu nog iets vind! :D

veel plezier ermee...

Kevin20v 07-07-2005 12:43

Quote:
Originally Posted by Tommy
hoop niet dat je nu nog iets vind! :D

veel plezier ermee...

heb gisteren langs alle "bekende" punten gelopen en het is perfect gemaakt!
de 2 deukjes in het dak zijn eruit, de wang aan de bijrijders kant is echt als nieuw daar zie je niets meer aan.
Zelfs de voorbumper die flink beschadigd was is compleet gemaakt, voor het eerst zie je je spiegelbeeld in die bumper.
De motorklep is helemaal strak is echt super, heb toen net in de pauze nog eens gekeken en ik zie er voor zover niets aan...
alle rubbers zijn vernieuwd, de stootlijsten zijn vernieuwd, ziet er als nieuw uit.

Er zit geloof ik een jaartje of 3/4 lakgarantie op en mochten er nog plekjes zijn die tijdens de vakantie (zuid frankrijk) tevoorschijn komen (vanwege verse lak, veel km's enz. enz.) dan mag ik terugkomen maken ze het gratis...

Nu ruikt ie alleen nog ontzettend naar verf, maar ook dat komt wel goed, nu zaterdag nog de schroefset dan vakantie... zien we daarna wel weer verder

Pedaalemmer 07-07-2005 13:45

Moet die lak niet een paar dagen hard worden?

zoveel kilometers maken met een pasgespoten auto lijkt me...wel ben je van de pot gerukt??? Heb je zolang gewacht en dan ga je hem uitwonen op vakantie..

Kevin20v 07-07-2005 13:55

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
Moet die lak niet een paar dagen hard worden?

zoveel kilometers maken met een pasgespoten auto lijkt me...wel ben je van de pot gerukt??? Heb je zolang gewacht en dan ga je hem uitwonen op vakantie..

is geen probleem volgens de spuiterij, staat al zowat een week
(vorige week vrijdag helemaal gespoten)

Ook mocht ik de bra erop doen, deze zal zowiezo het grootste gedeelte voorkomen....

Van uitwonen is zowiezo geen sprake ben ontzettend zuinig op mijn golfje!!

maar wat moet ik anders??? en de vakantie was al geboekt kan het ook niet helpen dat ie nog eens terug moest! :biggrin:

Pedaalemmer 07-07-2005 13:58

Quote:
Originally Posted by kevintdi
is geen probleem volgens de spuiterij, staat al zowat een week
(vorige week vrijdag helemaal gespoten)

Ook mocht ik de bra erop doen, deze zal zowiezo het grootste gedeelte voorkomen....

Van uitwonen is zowiezo geen sprake ben ontzettend zuinig op mijn golfje!!

maar wat moet ik anders??? en de vakantie was al geboekt kan het ook niet helpen dat ie nog eens terug moest! :biggrin:

owww..prettige vakantie dan maar! en een autobra...tsja..steenslag wil je de komende 60 jaar toch niet meer zien :D

Kevin20v 07-07-2005 14:21

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
owww..prettige vakantie dan maar! en een autobra...tsja..steenslag wil je de komende 60 jaar toch niet meer zien :D

nee zeker niet!! :D hij gaat misschien wel nog even terug in het najaar om de stootlijstjes en klinken te laten spuiten maar dat is maar een misschien... vind het nog niet eens zo storend dat die niet gespoten zijn

Maar hopelijk hoeft het nooit meer ben er een beetje vies van geworden, bij het woord autolak gaan me de haren overeind staan :biggrin: ;) :biggrin:

All times are GMT +1. The time now is 13:41.