Holy fuck, net alsof het hele stadje/dorp uitloopt.
Lijkt me idd super gave sfeer. Moet maar eens verder in de meetings gaan maar dat valt niet mee als je om de week je kids hebt en terug naar zeeland moet brengen. |
Vossen meeting 2 mei faakersee vanaf 10:00 uur
|
Quote:
Dat zijn de mannen uit Zeeland :thumbup: |
Wij gaan waarschijnlijk ook als alles meezit dit weekend al vertrekken en dan paar daagjes daaro blijven.
Te spotten in paarse Corrado :D |
Safe trip, en gelukkig is er maar een paarse Corrado..
Haha.. Veel plezier |
de 2e serie foto's "vor dem see" http://www.vw-page.com/component/jo...egory&catid=318
|
Wij vertrekken zaterdagmorgen om 6.15 uur met 2 auto's vanuit de achterhoek... achter Koln sluit Bernd (der jetta2.com) bij ons aan.
En dan effe lekker weg tot volgende week zaterdag :) |
hier ook nog wachten tot zaterdagmorgen 4.30H om te vertrekken pff
laatste dag werken en het wordt een lange :D de persoon die de term 'der see ruft' heeft uitgevonden wist verdomd goed waar hij het over had :rolleyes: |
Morgenavond rond 9uur vertrekken wij vanaf omgeving Amersfoort.
Zitten in Portschach in een huis. Rijden een Gele ibiza cupra ( 2001 ) en een groene Golf mk3 VR6 (1996 ). Maarja, valt zoveel te zien! Veel plezier iedereen alvast! |
Nog een week wachten :P
4 mei ga ik die kant op :) Heb er nu al verrekte veel zin in! |
vannacht om 2 uur trappen we dr heen maar es kijken wat de heren daar gebouwd hebben
|
|
Morgen ochtend nog een nieuwe hallgever monteren en de ontsteking op tijd zetten. Begaf het vandaag met het laatste proefritje even. En s'avonds 10 vertekken :D
|
Quote:
Met bumper neem ik aan ? veel plezier :thumbup: |
Ja met bumper :D
Alleen hopen dat die aan de praat wilt met de nieuwe hallgever, anders heb ik een serieus groot probleem :eek: |
Nog meer pics http://www.vw-page.com/component/jo...egory&catid=318
|
Damn, wij gaan volgende week vrijdag pas. Duurt lang...
|
Meeste spulletjes staan klaar, dus wat mij betreft kan het beginnen :)
Mochten er Wörthersee gangers zijn, die toevallig een detailspray, droogdoek of iets dergelijks vergeten zijn.................no problem, heb een klein kratje met handige dingen (detailspray, shampoo, washandschoen, droogdoek, microfiberdoeken, bumpergel, etc.) bij me, dus spreek me aan of stuur een whatsappje, dan kunnen we ergens bij Faak of Mischkulnig afspreken :D uiteraard ook voor een gezellig babbeltje. Wij zijn aanwezig van 27 april tot en met 4 mei. Je kunt me bereiken via 06-55773342 allemaal een goede reis en tot in Oostenrijk! |
Morgen Abend sind wir da
|
vanavond gaan wij vertrekken
en klopt het dat je in oostenrijk vanaf de duitse grens ook tol moet betalen naast het snelweg vignet? navigatie geeft aan dat er tolwegen zijn |
All times are GMT +1. The time now is 11:30. |