Koper: DIXI
Verkoper: Ghost1.8T Beoordeling: Goede communicatie, netjes verpakt en snel in huis :thumbup: Koper: DIXI Verkoper: polo1l Beoordeling: Idem, ook goede communicatie, netjes verpakt en snel in huis :thumbup: |
Koper: G1-G60
Verkoper: EnVeeZee Beoordeling: Nette communicatie, geld direct overgemaakt :thumbup: Koper: EnVeeZee Verkoper: Wob8v Beoordeling: Duidelijke afspraken, faire prijs en een werkende spinnekop ;) Koper: d0n Verkoper: EnVeeZee Beoordeling: Zoals het hoort! Netjes afgehaald en betaald :thumbup: |
Koper: Jahwanza
Verkoper: Lesley Beoordeling: Volgens afspraak uit Rotterdam gekomen om een interieur te kopen, Top! |
Koper: Style
Verkoper: Barn171 Beoordeling: 10+ |
Koper: ik
Verkoper: Gijs Beoordeling: Top, ik heb wintervelgjes. |
Koper: DIXI
Verkoper: Area51 Beoordeling: Nette prijs, nette adapters, en érg netjes verpakt :thumbup: |
Koper: davidvermeulen
Verkoper: Style Beoordeling: :thumbup: |
Koper: MILV-mobiel
Verkoper: AthoS Beoordeling: helemaal top, nette prijs, en mooi snel thuis bezorgd gekregen |
Koper: Marco R29
Verkoper: Arno2000 Beoordeling: na wat heen en weer pb'en en emailen zijn we snel tot een prijsafspraak gekomen en heeft Arno keurig geleverd. |
Koper: Achtung!
Verkoper: Ik Beoordeling: Top :thumbup: Via PB prijsafspraak gemaakt en hij is daarna de banden netjes volgens afspraak komen ophalen :thumbup: |
koper : Lesley
verkoper : ik Beoordeling : Goed via pb snel de juiste onderdelen kunnen leveren ;) alles snel en correct afgehandeld ... zoals het hoort |
Koper: Bontje
Verkoper: Dixi Beoordeling: Goede communicatie, netjes verpakt en snel in huis Uiteindelijk het product overbodig maar dat komt door me eigen stommiteit haha :thumbup: |
Verkoper: Redbull
Koper: ik. Super. Menne heeft mijn lijstenset ruim 7 maanden bewaard totdat ik eindelijk eens tijd had om hem op te halen. |
Koper : DIXI
Verkoper : Lieuwe Beoordeling : Goed Heel erg netjes verpakt, en de volgende dag in huis; top :thumbup: |
Koper : martiepartie
Verkoper : Dutchblade Beoordeling : Goed Heel erg netjes verpakt, goed gecommuniceerd over verzenddag en snel na betaling verzonden. |
All times are GMT +1. The time now is 13:05. |