Wellicht kan je sponsoring bij ABT vragen haha.
Blijf het project zeer zeker volgen!! |
Lekker bezig weer :thumbup:
G60 is ook heel leuk natuurlijk, met een beetje moeite ook zat vermogen uit te halen :D |
Quote:
Heb ik ook paar keer gehad van ze! NOS voetstuen/ pedalen NOS koplampen set folder werk toegang tot hun documenten van ouderen modellen :thumbup: mag niet klagen en in ruil er voor als die klaar , moet ik ff langs komen :thumbup: At the Rest Thanks once more! :thumbup: Deze ook vanmiddag opgehaald alvast! door ongeluk en de druk die op blok stond is linker boven hoe gebarsten hoe weet ik dat?. heb stuk ni in me handen xD dus die moet nog x laten fixen! ;) erg vindt ik het niet eens tis toch op plek waar mening mens niet kijkt *houdt niet in dat niet netjes moet worden! binne kort de rest maar ophaalen in noordt brabant . en hopleijk ook snel me order uit japan weer binnen :thumbup: |
binne kort weer paar bladen er bij waar spul van ABT in voor kwam
Inc Corrado G60 (y) mooie voorbeelden van hoe die uiteindelijk moet gaan worden wordt niet bepaald flasy of show stuff (in de zin van chrome gepolijst en weet ikhet) wordt lekker oem en Fresh of die gister pas gemaakt is :) beetje motorsport achtig daarbij maar hoe dan ook wat past bij dit thema :) Gaat lekker hier! ben alleen door me rug gegaan dus alweer paar dagen gene fuck gedaan >.> |
Mooie updates!
Kalm aan met je rug, daar heb je er maar 1 van :thumbup: |
volgende spul weer binnen! :thumbup:
Atiwe Type 31 stuurt (abt) ABT A11 in 8j nieuw! voor op de voorkant :) 8,5J is net TE :P Shitload ana stickers uit japan ofc ben ik hier nog niet klaar mee haha! paar duitse boekjes er bij over golf 1 ABT 1979 Corrado ABt g60 1989 Passat B3 1988 Heerlijk gewoon bine kort ook paar katalogusen van D&W binnen van 1991 1995 1996 1997 1998 alles van ABt tot Zender :D wordt goede referenties voor de golf 90's styling ftw! :thumbup: |
Echt diepe respect voor je verzamelwoede,kan echt genieten van dit topic,ga zo door!
|
Quote:
+1 :thumbup: |
aja je moet wat hea :P
ik hou gewoon van jare 80/90 :) en dan moet deze golf geen slap aftreksel er van zijn dus als het inhoudt dat ik veel boekjes moet kopen. om te weeten hoe de styling er uit zag destijds.. tja dan gebuert dat ^^ en tja die stickers.. allemaal vergaan plakken voor geen hol maar again als naar sticker dump ga en laat ze daar maaken is het wel 1 op 1 correct (y) en niet van die stickers die ze nu aan bieden die inde style van 1999 zijn xD komt goed hier duurt lang maar is resultaat er ook naar (y) |
mooie update's weer man :thumbup:
|
Vanmiddag ff setje velgen ophaalen (a). NOS!
stay tuned!:) |
Eindelijk weer nieuws! :D Ik = benieuwd! :thumbup:
|
En ze zijn hier =D
:thumbup: |
Die gaan er super onder staan! :cool:
|
Lekker topic dit, ik volg! Kom maar op met die g-laders :thumbup:
Die andere abt velgen zijn ook nice, 2-delig? Ook ik kan hier nog wel eens zoeken naar wat oude catalogi... Moet nog wel eea liggen ;) |
Quote:
haha jaa die glader wilk wel x hooren als helemaal klaar is :D en yup die anderen velg is de 2 Delige broetje van de A11 Genaamd de A16 als je oude catalogusen hebt wilk graag wel eens zien :) :thumbup: |
Je bent welkom, of ik fotografeer en whapp je even alle pagina's :thumbup:
|
Quote:
doe maar foto's als er paar tussen zitten die ik niet ken/heb of anders is (als mag) deel ik ze op me pagina! bij de album Magazines & Brochures op me pagina :) vermeld je naam ofc voor de bijdrage! Mail me maar @ Dalbert1987(a)hotmail.com doe het op tijden dat wel dag licht is. zodat details goed te zien zijn als je zelf nog wat zoekt. let me know kan k eventueel wat voor terug doen ;) |
|
Quote:
jawel maar elke keer als die zie gaat prijs omhoog XD zo stonden ze in duitsland voor 600 toen op 2ehand.be onder mom "nieuw" voor 800 nu daar voor 1000 "nieuwstaat" mhh neeh :P binnen velg beetje gedaan met spuitbus van tientje is niet die paar hondert meer waard :) velg randen moeten nodig werk aan vericht worden ant die close up fotos van de duitse aanbieder en die op2ehand.be zij mij genoeg:P (ja ik neem gene blad voor mond) iedereen wilt ze centen verdienen maar anaj deze methode sucks if you ask me ;) en voorral.. ze zijn geen 17inch :) + heb recent deze gekocht ;) Echte ABT A9's in 5x100 niet A4's in 5x112 die veelaal voor zelfde geld worden aangeboden :screwy: dus geld is beetje op te noemen :P toch bedankt voor mee denken maar die velgen al ff op de smiezen :D |
iedereen hier de Beste wensen voor 2014! :thumbup:
weer het Tuning jaar goed beginnen! :D |
Ja Zeker golf staat weer op 4 poten (zolang het duurt)
Achter as eindelijk klaar :thumbup: op naar de voor kant en dan anderen dingen doen klaar maake voor MIVW 2014 :thumbup: |
Mjhzzoooo ABT teller bak ook binnen :tu:
2e nog onderweg echter ;) Helaas is deze wel een automaat.! dus nog even ombouwen in anderen gelijke unit die handbak is :tu: maja komt pas al die g60 wordt gedaan haha :LOL: daar ook al de nodige info weer voor vergaart :E gaat nog een erg leuk blokkie worden :mrgreen: |
ziet er erg netjes uit allemaal! :thumbup: laatste update weer wat mooie spullen
|
Ding wordt echt nieuw.
Waar haal je al die abt spullen vandaan? Ebay neem ik aan? |
zijn weer een hoop mooie aanwinsten
|
Mooi project hoor, en als je nog mooi of snel g60 spul zoekt...
Stuur Melg60 even een berichtje. Die heeft nog zat liggen tot aan nieuwe delen aan toe. En heeeeel veeel g60 ervaring;) |
Quote:
Thanksman Werk van de golf gaat ook nog doorhoor haha! maar plan eerst nogal het een en ander voor wat doe :) :thumbup: Quote:
Nou ebay. bijzonder weinig nog tbh meer Japan/Taiwan zijn ze ook bijzonder aktief geweest maar kan gelukkig het neppe van echte wel tussen uit vissen dus :P Quote:
Detauils geven de Smiles per Gallon toch ;) Quote:
Keep it in mind :thumbup: thanks voor de info! |
2e Teller bak ff gefixed en klueren verandert!
VDO unit die tenminste compleet uit elkaar kan . ipv de Motometer unit die gesoldert zit :shake: Verlichting voor platen groene filter er uit gelaten voor de LCD's rode filter in gedaan :thumbup: als nog ff vogelen of euk vindt ander kijke naar blauw en lcd filter omdraaien voor zwarte achter grond en blauw letters ;) Eventueel naalden liktje verf geven! Sry voor crappy iphone pic :D Ff bij Elkaar bovenste is door ABT Japan gedaan geintje koste destijds iets van 46,000 Yen (nu : 321.42 euro) :eek: ff teller bakje doen zegge ze dan! alleen nu een keer kunne testen :) kijke of klueren bevalt , zo nee veranderen zo ja weer uit elkaar en de raam van de cluster ff polijstend at weer strak is :thumbup: maar nu toch de druk met voorste onderstel! : :D dit was ff snelle ochtend klus om ochtend goed te beginne! |
tussen tijd to ease my mind!
ff weze kloten met de teller bakken moet nog het een en ander aan getweaked worden :tu: maar zoveere dit is er ! ;) VDO met led! VDO zonder led XD Motormeter unit stock! :SCRATCH: Brengt hem dus echt niet tot zen recht moet ik ff zegge! in dag licht is het piek fijn daar niet van! |
hopelijk snel weer verder na de mishap met de Mapco naven :thumbup:
Slow but steady :D |
Ziet er allemaal heel netjes uit, zou alleen ook even een aansteker van een seat regelen ;)
|
Quote:
Thanks man (y) :thumbup: maar aansteeker van seat?:P hoe bedoelje? Atm ook beziggeweest alvast de wiel zijde homokineten te demonteren en reinigen. binne kort ff straalen en kluertje geven :thumbup: alles ook gemarkeerd dat het weer precies terug komt zoals het er in zat :thumbup: |
Ziet er netjes uit zo, ken dat spul alleen maar helemaal onder het vet.
met die seat aansteker bedoelde ik de verlichte rand rondom. Die is bij een seat rood ;) |
Quote:
Naja wou weten hoe de conditie was en ga ze toch spuiten en tja ik ben toch zo erg dat alles schoon moet en netjes lol Ahh zo die manier ja heb die van Golf 4 cabrio al ff liggen. moet er alleen nog in :P :thumbup: komt zeker goed thanks voor meedenken |
duits is goed..?
bij mapco niet in elk geval! :screwy: |
mooi weer.
dus front maar gespoten(aja me vader ) :D iPhone pic crap mooi wit is niet lelijk! :thumbup: |
Ziet dr goed uit! :thumbup:
|
Extra pics!
binne kant netjes gehouden :thumbup: oogt beter in motor ruimte :thumbup: |
de nieuwn Naven en homokineten ook gespoten :thumbup:
op naar de rest :D Idee met de Vr6 assen is dit qua klueren :tu: |
All times are GMT +1. The time now is 20:52. |