Ahh dit is leuk!! Zal vanavond eens even gaan proberen!
|
Haha cool, ben benieuwd!
|
Zo iets, dus.....
|
Leuk een oud gebruik! Kijken of we wat shoppers hier hebben zitten.
|
cup spiegels... RS bumpert, luchthappert... zou het in autostyle catalogus voorkomen?!
|
Ik denk dat er meer animo is als de foto 'ietjes' geschikter is om wat van te maken :)
|
Quote:
+1, ik ben er nu aan bezig, maar er is niet veel mee te doen :D Edit: Hier even een tussenstand....dat gaat niets worden! |
Even een ander foto'tje opgooien misschien?
|
Ik ben al wat aan het proberen met die cake, als Erik 'm ook afmaakt... doen we gewoon volgende week een andere :)
|
Quote:
Prima, ik ben benieuwd :) |
Lijkt me een goed plan! Topic was ook al lang niet meer gebruikt, dus even rustig aan in laten lopen....
|
Quote:
Chip Foose in the hizza! Serieus front zo. :thumbup: |
de iltshizz :D |
Voila :D
|
Geweldig Misha ! :D
|
KIJK! We komen er wel!
|
Quote:
Omdat ik nu geen PS bij de hand heb: Zat dit ook te denken, alleen dan pickup achtig met alleen boven de voor stoelen een canvas dak, achter deuren weg gehaald, smooth steelies(early kever velgen?) iets verbreed. Dik laag en misschien iets ander kleurtje? :P |
Nou, laat maar komen als je photoshop weer bij de hand hebt zou ik zeggen :)
't is immers photo fuck friday, dus je hebt nog een week de tijd om iets te maken! |
|
De mijne is iets anders geworden dan eerst beloofd maar vond dit er toch iets beter uit zien :P
wou nog wel wat dingen toevoegen/veranderenen maar niet meer vandaag :P Had het wel gezien na een ander half uur af en aan er mee bezig geweest te zijn... |
Nice, ik ben benieuwd naar de volgende foto voor komende vrijdag.
|
|
hahaha :D
|
Om André's mooie initiatief om de gouden oude traditie voort te zetten wat extra kracht te geven hem ik de thread gemerged met de thread die deze traditie ooit veroorzaakt heeft.
Aangezien die thread uit 2005 is zijn erg veel foto's dood. Ik ga dus even editten in de rest van de thread om de hoogtepunten eruit te lichten. |
En als je je inzending wilt behouden in dit topic voor het nageslacht:
Dit album hebben we destijds speciaal voor dit topic ingericht |
Top, Tjaap!
|
Tof topic! Ik doe de volgende mee. Vind deze foto beetje vervelend om te bewerken en heb geen inspiratie. Hehe
|
Heel goed! ben blij dat de stof er weer af is.
Volgende foto zullen we wat makkelijker houden. |
Het is weer vrijdag!
Nu maar hopen dat jullie met deze foto wat meer kunnen. |
Rijdende auto is ook niet echt handig denk ik .. dit soort foto's zijn makkelijker (al is het jammer dat dit een zwarte is):
http://4.bp.blogspot.com/-TF9FJjExy...wallpaper_5.jpg |
Zullen we anders even bepalen wat de criteria zijn voor een juiste foto? Dan kunnen we gas geven :). Ik ben benieuwd naar de creaties. En zo voorkomen we onjuiste pics in de toekomst.
|
Zoiets denk ik:
- Een normale hoek/perspectief, maakt het zoeken naar donoronderdelen niet te moeilijk. - Geen onmogelijke auto's zoals die van vorige week, dan hou je het wat toegankelijker. - Geen rolling shots, zelfde reden als hierboven. - Zo'n groot mogelijke foto, dat werkt prettig. - Bij voorkeur geen zwart, ik kon in dit geval zo snel geen betere Up vinden. |
+2
Maar ik was al bezig met de bovenste :D |
Ik ga de eisen van Misha even goed wegzetten in het topic, die moeten dan worden gehanteerd bij verdere foto's.
|
Hier misschien een beter alternatief?
Link naar groter formaat: http://www.netcarshow.com/volkswage...allpaper_06.htm |
Prima, dan is dat duidelijk, iedereen het ermee eens dat we door gaan met deze:
|
|
|
|
Ik ga vanavond weer eens even kijken
|
All times are GMT +1. The time now is 16:46. |