Lekker bezig, deze blijf ik zeker volgen.
Ps: Die voorste subframe rubbers, waar heb je die weg? Zoek ik ook nog! |
Ook bij claus von Essen :D
http://www.clausvonessen.de/ |
Vandaag weer een 4 uurkes doorgedaan
De velgen gepast nu de shims er tussen uit zijn, komen ongeveer hetzelfde, dus dat zit goed Dan de powerflex rubbers in het subframe geperst met de homemade pers :D En de laatste gaten dicht gelast, nu nog vlak slijpen en de steun van het expansievat vast lassen |
Lekker bezig :thumbup:
|
Mooi werk Benny!
Zelf alles gelast? |
Quote:
Kameraad heeft geholpen, ik en carroserie gaat niet goed samen :D |
waarom pak je niet de zelfde radiator als Edwin, dan heb je geen expansievat meer nodig, dus nog cleaner..
|
Mooi project , je pakt het goed aan .
|
Quote:
Ik wil mijn digifiz volledig werkend hebben, dus heb ik het origineel expansievat met sensor nodig ;) |
Ok ik snap het..
|
mooi werk :cool:
|
Quote:
Heb je hier meer info over? Mag via Pb.. :thumbup: |
Vandaag zijn de eerste onderdelen voor de versnellingsbak binnen gekomen :D
|
zo het gaat wel lekker daar zo te zien
je hoeft je deze winter zeker niet te vervelen ik heb zelf ook powerflex paars liggen voor mijn jetta onderstel als jij het test weet ik hoe heb bevalt mijn project staat in de wacht maar blijf je volgen ben echt beneiuwd naar het uiteindelijke resultaat zal vast retedik zijn succes |
Quote:
Hard zal het rijden die powerflexen, daar ben ik zeker van :D |
Volgende lading voor de versnellingsbak, nu nog wachten op de arp bouten voor het dif :)
|
Alles is nu ontvet en gedemonteerd, na de nieuwjaar kan ik beginnen met de wederopbouw
|
super knappe jetta en word nog beter !!
gtz |
Nog wat fotokes van de afgelopen dagen
Schakelmechanisme gereviseerd Aan de binnekant de plaatsen waar gelast is behandeld en afgekit Water bak wordt volledig matzwart, moet wel nog geschuurd en onvet Eerste plamuurwerk in de motorruimte is ook gebeurd Nu kan ik ook stilaan beginnen met de kabelboom aan te passen, deze komt immers van een golf 2 moet dus deels verlengd en uitgedund worden :) |
Vandaag begonnen met het betere knip en plakwerk :D
Eerst de originele kabelboom gekortwiekt tot wat ik nog nodig had, terug ingebonden en voorbereid om te solderen Dan de gti kabelboom er bij genomen, alles weggeknipt wat herbruikt word door de jettaboom en gestript Dan uitgesorteerd wat waar hoort en terug ingebonden Nu de boom eens in de jetta leggen en dan kunnen we hem aanpassen :) |
Geen half werk! Ziet er goed uit kerel.
|
Netjes benny!
|
Kleine update, mijn ARP bouten voor het differentieel zijn eindelijk binnen, dus kan ik vanaf woensdag aan de versnellingsbak beginnen :D
|
Ziet er weer allemaal goed uit. Kabelboom ben ik ook mee bezig op het moment, jij doet hem toch ook door de koker? Ga je hem ook verlengen?
Wat voor kit gebruik je voor het afkitten? |
Bekabeling ben ik nog steeds niet hoe ze te leggen, via de balk is het probleem, dat als er een elektrisch probleem is, dat je er niet meer aan kan.
Kit is gewone nadenkit van sikaflex |
De motorruimte staat ondertussen de eerste maal in de grondverf. Nu kan het een weekske drogen en dan kunnen we de laatste foutjes er uit halen
Ik ga uiteindelijk toch het expansivat met sensor en het remvloeistof reservoir met sensor weg laten, iemand enig idee waar ik een radiator met expansievat kan vinden en een platte ventilator?? |
|
Vraag Edwin even die heeft ook die radiator met expansie en een platte ven gekocht toen, was niet duur en die van Daimy zou je ook kunnen nemen, mooie prijs.
Linkje naar een radiator moet je even checken volgens mij is hem dat. http://www.winparts.nl/14/koelsyste...airco--catalys- |
vant weekend een beetje gespeeld met de boom :D
De interieur kabelboom is aangesloten en deels ingebonden de boom naar achter gesoldeerd en ook ingebonden. En vandaag een leuk pakje ontvangen, een orgineel gt kofferlip in vrijwel nieuwstaat |
Vandaag weer een beetje door gedaan met het snoeiwerk in de kabelbomen
Eerst de boom van de digifant aangepast zodat deze via het spatbord kan lopen, stekkers afgeknipt en gelabelt Dan aan verlichtingboom begonnen en het volgende gesnoeid: - Pinkers spatbord - Mistlampen bumper - Ruitenwisservloeistofpomp - remvloeistofniveau - Koelwaterniveau - nog iet maar vergeten Resultaat is dat de boom bijna gehalveerd is :lol: |
Vandaag ook weer een beetje doorgedaan
De bomen zijn nu compleet gestript, een beetje dunner en gelabelt De interieurboom wat beter gelegd Gaten voorzien om de bomen via het spatbord te laten lopen |
Ik zou wel een rubberen doorvoer er in zetten want anders kunnen je kabels duurschuren he.
|
Quote:
Dat idd de bedoeling ja, ik heb de originele aan de bomen gelaten :D |
Toch niet door de koker? Dit is misschien voor mij ook wel wat, als er dan wat is pak je het spatbord erzo vanaf!
|
Dat ook en het was nogal eng voor 3 kabelbomen door dat piepgaatje te murwen
|
Quote:
Heb je ook wel gelijk in. Denk dat ik het maar net zo als jouw doe, als je dat niet erg vind natuurlijk :) :thumbup: |
Quote:
Tuurlijk niet, zo wordt het wel door meerderen gedaan |
Gisteren de verwarming aangepast omdat ik zonder kachelradiator ga rijden, dus hebben het radiatorke versneden en gemodificeerd :D
Ook zijn alle tochtstrips vervangen |
Heb me niet kunnen inhouden voor het GT logo te passen :D
|
Blijft een stoer embleem :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:20. |