Quote:
U vraagt wij draaien :) |
Check die hekkensluiters :)
|
aanwezig en hopelijke met verse velgen eronder :D
|
|
Wij zijn er ook heel het weekend bij! :D Komen met zes auto's en morgen mijn nieuwe auto halen :D Heb al zin in 9&10 Juli!
|
wij zullen er ook zijn met een auto of 10 :thumbup:
we komen samen met wilbo en erikvanbilsen tot 10 Juli :thumbup: |
Mocht er nog iemand een plaats vrijhebben mag je me altijd mailen!! wij hebben nog een iemand die graag zou meegaan!
|
Quote:
Moet je wel even zeggen welke omgeving he :tongue: Gister vrij gevraagd dus ben erbij de Zondag :) Gr Sinaasboom |
Quote:
thx pietjeuh ;-) hopen toch nog een plaatske te vinden voor ons kimmeke ;-) |
De mannen en vrouwen van H.I.G.H society uit belgie zullen dit jaar de jurering voor zich nemen.
:thumbup: |
Quote:
:) Hoor net dat Marnix (www.customcaralloy.com) mooie dingen mee neemt! |
ff een vraagje ken je zondag zonder aan te melden met de vw het terijn op of gaat dat niet meer ken iemand mijn helpen
|
Voor zover bij mij bekend hoeven alleen de weekend bezoekers zich aan te melden en kan je zondag gewoon zo komen en entree aan de poort betalen.
|
Zondag kun je er gewoon op met je VW, geen aanmelding nodig (althans vorig jaar niet iig :thumbup: )
|
Zondag is zonder aanmelding!
|
Quote:
kabam :D We hebben er zin in . word een leuk weekend , weet ik zeker :thumbup: |
Vanmiddag ff de aanhanger fixen voor al onze zooi en dan zijn we er klaar voor !! we hebben er zin in !
|
tis maar 1 nacht Joey ;)
|
Het gras is voor de eerste keer gemaaid en het pad naar het terrein is afgelopen week vlak getrokken. Aankomende week wordt beide nog een keer herhaald zodat we volgend weekend van een optimaal terrein kunnen genieten.
Nog minder dan een week jongens! Wij hebben er sin an, jullie ook? |
hell yeah:rock:
blij dat het pad vlak getrokken word trouwens;) |
Mooi zal zien dat ik hem nog wat lager krijg, pad nu mooi vlak.
kan niet mooier! |
Quote:
ik zeker , en ach vlak of niet ...geen probleem mee :D |
Even een interesse vraag kom er voor het eerst dus kan me niet wat inbeelden hoe en wat vandaar zijn er ook voorzieningen zoals bv spanning aanweizg voor mijn luchtbed pomp?? water om de auto's te wassen en douches?
Groeten en heb er zin in kan nie wachten til next week :thumbup: :wee: |
zelfde vraag hier?
is er ook een wasplaats in de buurt aanwezig? :cool: |
Nope geen wasplaats in de nabije omgeving voor zover ik weet.
|
- Er is geen elektriciteitsvoorziening voor bezoekers
- Douches zijn aanwezig - Dichistbijzijnde carwash: http://maps.google.nl/maps?q=wezerw...2,133.92,,0,4.2 |
Quote:
Die was ik inderdaad even vergeten, andere optie is heeeeeeel veel Spa blauw meenemen :D |
Quote:
Is voor kevin die wil ik niet in de auto hebben :D |
Quote:
Wij ,Dj Mayk en ik zelf hebben er zeker zin in. We hebben onze beste nummers voor de partygangers klaar liggen. Dus vergeet je dansschoenen niet :D Nog 6 nachtjes :thumbup: |
Quote:
Hallo ik woon in Well, In Bergen kleine 3km van well is een carwash en wasbox bij het bp tankstation. In Well zelf aan de duitse grens is een carwash 1 km van het evenement zelf ook bij een tankstation. En er was een hele goeie wasbox maar die is afgebrand samen met een complete autogarage. Maar in een streek van 10 km zijn er sowieso een stuk of 4. |
Quote:
:thumbup: |
planning is gemaakt, alleen de 10e aanwezig.. :)
|
Quote:
ook een goed eettentje in de buurt van Well waar je zonder reserveren aan kan schuiven(zondagavond)?? |
Er ligt een Chinees, de Lange Muur, in Well, een restaurant genaamd Vink en op de Duitse grens ligt een goed restaurant genaamd de Wellsche Hut.
Bekijk de onderstaande link maar eens. Punt A is het evenementen terrein waar Volksdub plaats vind. De rest van de punten zijn de restauranten. ;) http://maps.google.nl/maps?saddr=On...mra=pd&t=h&z=14 Ohja, KnilA3, Bij de BP is geen Car Wash. ;) |
dennis toppie!!! :thumbup:
|
Quote:
Bij de BP in Well niet maar de BP in Nw Bergen toch wel meen ik. |
het zal vast hier ergens staan maar ik kan het niet direct vinden
op zondag van hoelaat tot hoelaat is de het dan? :redface: dit omdat er hier feest week is en ik zondag dus iets later aanwezig zal zijn maar ik ook weer niet telaat wil wezen :thumbup: |
begint 10 uur
|
Quote:
Zo te zien wel: http://maps.google.nl/maps?q=BP+in+...2,68.79,,0,3.12 |
Voor vragen en info kun je nauurlijk mailen naar: subscribe@volksdub.nl
Het progamma zal spoedig op www.volksdub.nl te zien zijn |
All times are GMT +1. The time now is 23:39. |