Quote:
:D hahahahaha :thumbup: on topic maar weer op naar de volgende update fotookes :cool: |
na een lange periode van stilte :D
She's home! |
Oeh...dat ziet er veel belovend uit !!! Meer foto's / updates ??
|
:thumbup:
Kris, dat ziet er weer goed uit zoals altijd :cool: |
Top project man,en een mooie schakeltoren die je daar hebt.
Zijn ie er alleen voor kabelgeschakelde bakken?of ook voor stangengeschakelde bak? |
CAE heeft ze ook voor stang geschakelde bakken hoor
Ben druk bezig met t verbouwen dus kom er niet aan om elke dag aan de golf te werken,maar we doen ons best M'n onderstellen zijn aangekomen,nu nog leuke stoelen scoren Vanmorgen ook alle rubbers nieuw gekocht,dus we kunnen weer verder binnen enkele dagen |
Quote:
Op cleaned.be staat er 1 tekoop voor 020 bakken. Mvg Jelle @ibizeke: ben benieuwd en blijf hè project volgen. Lees ik er over of heb hè nog geen speciale voorgesteld schijven, remblokken? |
Schijven zijn zimmerman,klauwen en blokken moet k me nog aanschaffen voor vooraan. Achter heb k alles
|
Quote:
Dankjewel voor de tip,heb hem al even benaderd. |
denk dat deze goed zullen passen bij het toch wel meer ''motorsport'' thema van de golf |
die klapraampjes vooraan, zijn die van een cabrio?
Of zijn deze speciaal voor een dichte MK. En die velgen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
bij mijn weten zijn ze voor een gewone mk1
passen perfect en sluiten toch mooi aan |
ziet er weer keurig uit allemaal! mooi wiel ook :cool:
|
:thumbup: Hele mooie wielkeuze kris,
dat gaat em zeker staan :cool: |
goed bezig ! En hele mooie wielen Oo
|
mooie wielen idd, lijken op image's
|
Quote:
Ja sluiten idd mooi aan, daarom was mijn vraag ook :D Ik kan aan klapraampjes geraken maar deze komen uit een cabrio en de beste man kon me niet vertellen of ze in een dichte MK1 zoude passen. Ik zal ze wel gewoon gaan halen en proberen, past het niet dan zie ik wel. Had alleen nog nooit gezien dat ze in een dichte MK1 zaten, dacht dat dit alleen bij een cabrio was. |
Is gewoon origineel.. ik had er toen ook in mijn Jetta mk1 zitten.
Machtig project Kristof, ben benieuwd als hij af is :cool: |
wat pics van vandaag
Ron miche @ work alcantara dakhemeltje |
Netjes strak gespannen da hemeltje :thumbup:
Maar doe jezelf een plezier en koop een motorbok dat sleutelt een stuk gemakkelijker ;) |
Dikke velgen voor onder de MK1! :thumbup:
|
thanks
vandaag dakhemel verder afgemaakt Nu de a en c stijlen nog,en die achterste zijn echt geen lachertje :mad: Woensdag een tripje holland,de golf z'n kerstcadeautje halen :D ZIE CHAIRS |
Mooi project hoor. goed bezig! Ben wel benieuwd hoe die wielen eronder gaan staan.. vindt wel stoere velgen!!
greetz |
:D
|
:wow: damn!! das kick zeg kris :cool:
|
mooie updates,gaat goed hier:thumbup:
[ik heb die stoelen ook even gepast en vond ze eerlijk gezegd beetje tegenvallen,ik denk dat ik toch maar verstelbare neem] |
vind het altijd echt gave stoelen kwa looks :cool:
|
:D
|
mooie vorderingen moat!
Geen stofkapje achter je wiellagers? |
nee die heb ik er tussenuit geflikkert
eneeuh! happy bday jongen!!!! |
Quote:
Haha ja dat kan natuurlijk ook :D Dank u dank u alweer 32 jaartjes time flies when you're havin' fun :cool: |
Heel mooi project dit!! Ben zelf met een 1976 g60 bezig, kan hier mooi van af kijken haha.
Succes met dit mooie project. |
Quote:
Is er een topic van de jouwe? :cool: |
zit toch wel aardig gang in hier, ziet er allemaal top uit! ( zin om ook aan mijn 1 te gaan beginnen haha )
waar is die sticker van rechts op je achterraam? zie het wel vaker voorbij komen succes |
Komt hier zeker goed, prachtig project !
|
Gister samen met schoonpa een straalbakje gemaakt,ben de klauwen aan het stralen en vanavond reviseren.
Die sticker is van players UK. Ik ken die kerels al even en ze hadden me eentje toegestuurd |
frambozensap om t inlaatspruitstuk grondig te reinigen
doe het zelf zandstralen resultaat is niet slecht gereviseerd en gespoten dopjes van koelcircuit zagen er buitenkant goed uit,maar binnen 2 oude VS 1 nieuw Dus alle 3 vervangen |
Als het allemaal werkt is het toch goed, mooiste dingen zijn home made kijk maar naar je mk1 ;)
|
zo'n straalkastje is nou nog eens leuk :thumbup:
die zet je zo weer op de plank als je klaar ben |
vandaag weer een vruchtbare dag
bak steekt terug in mekaar,klauwen hebben nieuw kleurtje na t stralen en zijn gereviseerd dankzij een vriend die g60 cabrio rijd is de kabelboom uitgevlooid,dus deze is klaar om aan te passen plaatje bij t praatje |
All times are GMT +1. The time now is 06:24. |