Quote:
Denk 't wel Jerry. :thumbup: |
Nee chris, niet ik denk het wel. Gewoon komen. :D :D
|
Quote:
x2 :D :thumbup: |
Quote:
x4 :D ;) |
Ik zeg een apart podium speciaal voor Chris, zodat alle mensen weten wie het broodmannetje is. :D :D
|
Ja nee, da's fijn. :D
|
Quote:
dat weet toch iedereen wel :eek: |
Quote:
Blijkbaar was de ontmoeting voor herhaling vatbaar. :D Vandaag wat noodoplossingen op de Audi losgelaten, morgen testen of ie 't houdt, en dan kachel ik zondag zonder verwarming met de ramen open wel naar Deurningen. Is toch niet ver weg ofzo. :D |
In Nederland is niks ver, rauzen met dat ding!
|
Quote:
Alleen wel slecht nieuws voor jou denk ik als ik met de eigen auto kom Ebut... Dan zit er iets naast me. :D |
Quote:
Haha, vet. Mooi beest, denk dat dat wel goed komt :) |
Ik heb nog even wat oude VW-Speed DVDtjes uit de kast getrokken......
Dus vanavond in het Cafe bij Frans............VW-Speed on Tour op TV...... En morgen de hele dag ook op de grote schermen in het Restaurant........ :thumbup: |
Zo ! snel nog even de laatste dingetjes klaarzoeken ,was weer eens laat vanmorgen :tongue: , en dan zo die kant op !
Piet paulusboer houd zich niet echt aan de afspraak , want die had voor vandaag een supermooie lentedag voorspeld , en ik zie hier alleen maar wolken ,.maar het is droog !!!!!!!!! Oant sa @ de speeders , en voor de rest Tot Morgen ! :thumbup: |
nog ff een bakkie,en dan richting Deurningen!! :D
Tot straks :thumbup: |
Tot morgen :D
|
Quote:
je wil me toch niet vertellen dat je bang bent voor die chihuahua van chris? :tongue: |
Quote:
OANT MOARN Eibert!! :D :thumbup: |
Quote:
Toen ik daar laatst voor het eerst was en dat gedrocht stond voor de deur te grommen... toen was ik wel enigzins terughoudend ja :D |
zijn er veel mensen die vandaag die kant op gaan?
ik kan morge niet, en zit te overwegen de polo aan te slingeren en vandaag die kant ff op te rijden. maar is wel een stuk om voor niks heen te karren.. |
Quote:
Het is geen weekend meet, er is vandaag niks te zien. Ja, een paar Speeders die de boel opbouwen. |
okee. omdat ik las dat er vanavond wat filmpjes gedraaid zouden worden enzo.
|
Quote:
vanavond meet & greet Eibert :D en het is al errug gezellig en staan al wat leuke auto's :thumbup: :D proost :beer: |
Quote:
paar speesders :D is smoor druk ... We missen je Ebut staan al leuke auto's uit engeland . |
Welke clubs uit Engeland??
|
Quote:
:D Understatement van 2011? :tongue: |
morgen rond half negen die kant ook effe op.
|
Ik kom zo nog even langs.
|
Quote:
Ik ook :D |
ik moet helaas verstek laten gaan deze keer ivm familie verplichtingen :mad:
sorry volgende keer beter :( gr pieter. |
Gaat er nog iemand van team hogeveen ?
wil die mij de even een pb sturen ? :thumbup: |
Quote:
De postbode ziet 'm elke dag, en die struikelt nog regelmatig het stoepje af. :D |
:thumbup:
Quote:
|
word nog wat morgen,met onze maanzaadbol....
iedereen wil um in het echt zien,neemt ie z'n hond mee om de paparazzi op afstand te houden:D:D heb er zin in,ga nu gestrekt. |
Quote:
er staat chocolade melk voor je klaar... |
volgens mij wordt t weer een mooi dagje speeden :thumbup:
|
Quote:
ja sorry maak het volgende keer wel goed, dit moet even zo :redface:maar het gaat gelukkig zonder mij ook wel door toch :D gr pieter. |
Quote:
nouuuu . We zijn er klaar voor . Strak blauwe hemel . 11 graden . Zonnetje . Helemaal top |
wij komen straks ook langs, komen met wat luchtgekoeld.
|
Quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar :thumbup: |
Quote:
Dat wordt de volgende meet dus. :chair: Net 'n half uurtje thuis, nadat ergens in Deutschland de auto in 'n stoomcabine veranderd is. |
All times are GMT +1. The time now is 05:40. |