Als jij die die nieuwe teller wil gaan gebruiken dan kom je niet om die mk4 kabelboom heen.
Ik denk dat het bijna niet te doen is om deze even makkelijk aan te sluiten op jou mk2 kabelboom. En ook die zekeringskast ga je nodig hebben. Ik heb er voor gekozen om alles werkend te maken op de mk 4 kabelboom. Nu heb ik dus helemaal geen bedrading van de golf 1 meer nodig. Je hebt dan ook meer mogelijkheden voor aansluiten van diverse dingen. Waaronder de elektrische stoelen die er straks in zitten die werken gewoon via de zekeringkast. En daarbij is het nu ook makkelijker om problemen te vinden omdat de obd aansluiting gewoon straks in de auto zit. Daarbij heeft de mk4 teller ook meer aanduidingen dan de mk1 teller. Wat mijn bedoeling is om straks de andere aanduidingen die niet in de mk1 teller zitten ergens apart te maken buiten zicht. Als je dan een akoestisch signaal krijgt en geen aanduiding op de mk 1 teller hebt je dan weet dat je het probleem kunt vinden bij die verborgen plek. Als je een beetje handig bent zou ik zeggen probeer alles werkend te krijgen op de nieuwe kabelboom. :thumbup: Quote:
|
Iedereen bedankt nogmaals voor de leuke reacties :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
geweldig super hoe jij het afmaakt
zal wel lekker gaan zo he piraatje op de achter grond aan staan !!! |
Quote:
Jazeker heb ik er een piraat op staan. Ik leef zo'n beetje voor de piratenmuziek. De hele dag zoek ik de fm band af om er maar 1 te vinden. Ze moeten echter niet zo veel van die Duitse rommel draaien want dan heb ik het gauw gehad. :) Vind jij dit ook mooi dan? |
nu we het daar toch over hebben iemand nog naar wapenveld volgende week vrijdag drinken we daar ff een biertje :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
wat is er in wapenveld ? meeting dan komen wij ook :thumbup: |
Quote:
Ja ckr piratenmuziek is beste wat er is en net wat je zegt niet te veel duits we hebben al wel wat gemeen de muziek en de auto smaak ahha :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Waar woon je ergens dan? Oja en wat is er in Wapenveld te doen? |
mega piraten festijn uiteraad weer aanwezig :thumbup: :thumbup: maar moet er bij zeggen das nie echt piraten muziek meer hollandse muziek
|
Quote:
oke this wel hollands maar mij iets teveel NL gehalte hiihhi nee feestjes zoals tv nieuwleusen daar ben ik Fan van :thumbup: :cool: :thumbup: :thumbup: groeten de piraat zonder naam ------- apeldoorn |
apeldoorn
Quote:
hoi daar zijn we weer apeldoorn is mijn woonplaats :thumbup: nogmaals super jou mk1 wapenveld is piratenfestijn wel leuk denk ik maar niet altijd de juiste artiesten :screwy: :spankit: |
Quote:
toen der tijd heb ik me ene achterscherm iets verder uitgeklopt dan het andere. 1 van de wielen liep aan en de ander niet, heb ik de ene wat breder gemaakt als de andere zag je niet maar het was wel zo. bij jou is dit geen optie want hij is al klaar en hij wordt vrij origineel wat dat betreft. |
Quote:
Idd daar word niet de echte piratenmuziek gedraaid. Je zou echt hier eens in de buurt moeten komen nu op dit moment zitten er wel 6 op die de goede muziek draaien. :thumbup: |
Quote:
zo nu en dan ben ik wel eens daar in almelo zal me broertje is vragen of die x mee gaat met ze Tweety :) gele mk1 het twenteland in ben benieuwd hoe die van jou worden gaat maar ik denk dat ik dara niet aan twijfelen hoef :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: groet |
Quote:
Als je in de buurt bent ben je welkom, altijd leuk om mensen te spreken met de zelfde interesse ;) |
Net even je hele topic doorgelezen, wauw man echt netjes. Altijd leuk zo'n project hier in de buurt te hebben, want dan zie ik je misschien hier in de buurt eens rijden. Ik denk dat ik toch ook maar eens moet gaan beginnen met mijn restauratie project, als ik dit zo zie. Zeer netjes allemaal. :thumbup: :thumbup:
|
Wat een gaaf project, echt een soort van jongensdroom!
Je hebt er goed tempo inzitten, ontzettend veel plezier toegewenst met het opbouwen en het rijden straks! Groetjes van Jeroen |
Je gaat er inderdaad heel snel doorheen. Succes ermee! Echt vet
|
Quote:
Als jij zo dicht bij woont moet je gewoon een keer langs komen. Kun je me misschien ook eens je gti van 77 laten zien. Want dat is toch ook wel iets heel speciaals of niet dan? En voor de andere reacties geld: bedankt er zaten leuke bij! :thumbup: |
leuk doen we
Quote:
dat is goed we spreken keer wat af kunnen we de vw`s bekijken met piraatje op de achtgrond aan Verder ga zo door gaat echt mooi diep respect :thumbup: |
Nou aan de GTI is nog weinig te zien, die staat nog helemaal gestript in een hal in Delden, maar je mag altijd wel even komen natuurlijk. En ik zelf woon in Haaksbergen.
|
Ik ben al een tijd niet meer actief bezig, maar volg de dingen nog allemaal op de voet en dit project springt er echt uit! Super hoe je hier mee aan de slag bent.... Volgens mij ben je bezig met de auto in een hal in Aadorp of ik moet helemaal mis zitten! ( Kom zelf ook uit Almelo! ) :redface: :thumbup:
|
Quote:
Bedankt voor je compliment. De auto staat niet in Aadorp, maar in Vroomshoop aan de zaak van mijn vader. Ben trouwens nog op zoek naar een garage in Almelo die ik kan huren. Dat heen en weer gejakker ben ik een beetje klaar mee. Ik kan nu ook alleen maar op zaterdag met de auto werken. En dat schiet niet zo op, dus vandaar dat ik ook nog op zoek ben. Kan hem ook wel thuis neer zetten maar heb hier allemaal flipperkasten staan in mijn schuur. Misschien dat ik mijn flipperkasten maar eens moet inklappen en opbergen dan zet ik de auto wel thuis neer :) |
Quote:
Dan zat ik helemaal mis dat blijkt wel! :redface: Oh het valt tenminste mee van Almelo naar Vroomshoop! Haha ja als je hem hier weer in Almelo hebt staan is het wel makkelijker, je kunt er elk moment van de dag mee bezig! :tongue: Zou ik een keertje mogen komen kijken? Ik heb zelf 2 keer een golf 1 gehad eerst een 1983 er met 1100 motor en later een 1983 gti ori hollander en deze zijn toen verkocht en heb besloten een nieuwere auto te kopen i.v.m met mijn werk, maar het blijft nog steeds kriebelen als ik je zo bezig zie met een golf 1! :D |
Je bent goed bezig man! Mssn moet je een spacer draaien van xmm voor het wiel wat te veel naar binnenstaat en die monteren dan ziet t der iigv iets mooier uit.
(alleen ff met APK eraf halen). gr Joy |
Quote:
Je moet ook een nieuwere auto er bij hebben, en dan de golf als hobby hebben :tongue: Je bent welkom om mijn auto te bezichtigen. Stuur me maar een PM als je op een zaterdag wil komen, dan hou ik er rekening mee. Waarschijnlijk dat ik hem over 3 a 4 weken naar Almelo verhuis. Zodat ik hem hier thuis in mijn eigen schuur kan afbouwen. Ik heb er dan elke dag wel een paar uurtjes tijd voor dus gaat het dan ook een stuk sneller. :thumbup: |
Quote:
Goed idee Joy ik ga hier zeker nog over nadenken. |
Quote:
Ja dat had ik toen ook moeten doen, maar ja had toen de golf 1 al weggedaan! Maar je komt wel weer een keertje 1 voor terug! Deze nieuwere auto is wat minder luidruchtig dan de golf 1 hahha :tongue: Ja denk dat ik niet aankomende zaterdag maar volgende week zaterdag wel ff langs kom! Maar ik pb je nog wel ff.... in ieder geval alvast bedankt dat ik langs mag komen! :thumbup: |
Superprojekt dit, goed bezig!
|
ik weet dat het je al heeeel vaak verteld is, maar ik kan het je niet ontnemen echt super mooi project goed aan gepakt geen gelummel netjes snel en degelijk met mn nadruk op de kabelboom echt super hoe je het voor elkaar krijgt ga zo door en ik zal hem heus wel ergens een keer kunnen bewonderen :thumbup:
|
Ik hoop die vette bak ergens te kunnen zien op een meeting!.
Ga zo door, en veel plezier er van. Ik volg dit op de voet. |
Mensen ik voel me gevleid :redface:
Echter zelf zie ik het niet als een meesterwerk hoor. Ik doe gewoon mijn best en dat is alles wat ik kan. Maar het is wel heel mooi om zulke reacties te krijgen. Ik zal proberen snel weer wat foto's te laten zien. Aankomende zaterdag begin ik denk ik met de remleidingen. |
Quote:
Rechts achter op de bak (bovenop) zit of een sensor of een plug, deze kan er uit en je kunt zo de kabel monteren. |
Quote:
Dat klopt ja, ik ben er inmiddels achter, de kabel past er ook zo op. Ik hoop alleen dat de km teller straks ook de juiste snelheid aangeeft. Omdat het digitale snelheidsignaal niet het zelfde hoeft te zijn als het analoge. |
zow, even niet meer hier geweest maar wat een hoop werk verzet zeg :wow:
succes met de weder opbouw, maar dat zit wel goed! :thumbup: groet frank |
Ja tis dan geen swallowtail maar ik zie hier op marktplaats een golf met precies dezelfde kleur en precies dezelfde rode achterklep :D
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...o&thumb_click=1 Succes met je project en ziet er goed uit !!! |
Quote:
:) HaHa lijkt er wel op mis alleen de blauwe deuren nog :tongue: |
je hebt de pas er goed in :thumbup:
mooi project, is een mooie uitdaging zo'n TDI in een mk1 echt gaaf succes |
Hey bprijs vraagje?
Misschien is het al een x voorbijgekomen maar waarom heb je gekozen on de golf IV motorsteunen te gebruiken?? Ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de pedalen en rembekrachtiger setup. |
All times are GMT +1. The time now is 18:09. |