nice tim die bies in je velgen vind ik persoonlijk wel erg dik! al busjes gevonden voor je pendalen???
|
@rene
geen bijzondere plannen met de golf. keertje vrij rijden op circuit en verder gewoon van genieten en af en toe een meeting bezoeken |
ik moet de auto op de grond zien met de bies op de wielen om te kijken of het mooi is of niet. het opplakken viel een beetje tegen dus ik vind het niet helemaal netjes genoeg
|
raampjes erin, deurbekleding en nog wat dingetjes gedaan het begint nu toch ergens op te lijken |
Deze is ook een echte knaller geworden!
Super leuk die raampjes!!! |
nice tim!!! ziet er echt mooi en racey uit!! deurpanelen staan hem ook erg goed, alleen nog ff een dopje op de explek van de raamslinger. voor de rest gewoon top!!!
|
ja, die gaatjes komt een sticker overheen
|
Gaaf Tim! Komt er ook nog een rolkooi in?
|
Waar zijn die plexi ramen te vinden eigenlijk?
|
weet niet waar tim ze weg heeft,maar ik heb ze hier vandaan;
http://www.clubgti.com/showthread.p...proved-Supplier |
polycarbonaat plaat gekocht bij gamma, is niet goedkoop !
dat schuifraampje heb ik geloof ik bij biesheuvel besteld |
lekker kontje |
nog wat kleine details en dan kunnen we de weg op |
Heb jij zo een lange benen? :p
|
ik ben 1.94
ik heb wel de pedalen moeten verlengen anders kon ik er zelfs niet bij |
Wat een prachtwerk! Mijn complimenten heb je :thumbup: !
|
Netjes!
|
Super hoor !!!
|
De golf ziet er goed uit, maar de motor op de achtergrond is ook leuk :D
|
VOLGENDE PATIËNT !
m'n daily is aan de beurt om roestvrij en overgespoten te worden. sis off topic dus in de rubriek mk1 maar eens even een nieuw topic aanmaken. klein gaatje |
stevige stoelen voor een golf 1 :eek:
|
Lekker bezig!
|
dikke stoelen maar passen goed en zitten geweldig
|
Zooooo zonde dit, zon dik ding, piekfijn voor mekaar en dan gooi je er van zulke triestemeukautostyle"kuipstoel" in. Doet afbreuk aan de hele auto... dus als de sodemieter een setje knappe Sparco Evos scoren of iets dergelijks ,maar dit is echt geen porum. Voor de rest is ie super!!!!!!! |
ik kon het setje stoelen voor heel weinig overnemen. de planning is nog wel een paar dikke (bijna) nieuwe stoelen erin maar ik vind ze echt belachelijk duur
|
Is kirkey niet wat?
Ziet er dik uit en niet persee heel duur. Mvg, Pim Bonne |
Tim staan echt vaak genoeg voor een 350 euro een setje knappe Sparco Evos te koop of iets dergelijks, de hele auto is top.. en dan van die ontzettend goedkope krengen erin, echt zo zonde!
Kirkey is leuk voor 400mtr... daarna wordt je er aardig flauw van! |
Dure stoel, goedkope stoel. Boeiend... Zolang Tim tevreden is toch?
Hoe dan ook.. Dikke bak Tim, niets meer aan doen ! :thumbup: |
een paar andere stoelen komen in de toekomst nog wel een keer. ik ben momenteel bezig mijn mk1 daily op te knappen. daarna is de volgende mk1 aan de beurt. komt een v6 24v in. dit wordt de daily van mijn vriendin. daar gaan momenteel de centen eerst inzitten. groeten !
|
Kan je bij deze motor en bak gewoon golf 1 steunen gebruiken?
Heb m'n 16v in de golf 1 gebouwd maar komt misschien nog project met caddy 1 waar zelfde motor als deze in ;) verder dikke auto netjes!!! |
vwjonny als je de steunen bedoeld aan de carrosserie dan ja, zolang het maar een 1.5 of zwaardere motor was die erin zat
|
Welke steunen moet je voor de motor hebben dan? Aan distributie zeide is van een 16v en bak onderkant ook? En de voorste en aan de bakzeide?
|
pewi op dit forum weet precies wat je nodig hebt en kan ze eventueel ook leveren
|
Of gewoon even op Epytec.de kijken ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 05:05. |