Tussen het werken door dit weekend nog ff tijd gevonden om dit te maken:
|
Vet! :D
|
ik zou je dakhemel ook doen joost :D
|
hahaha! lekker fout.
|
Zo de rat staat dan eindelijk weer eens op zomerwielen en gelijk maar even omlaag geschroefd.
Heb voor de verandering de pirelli's maar eens gepast. Weet alleen nog niet of deze blijven want na het lange stil staan van die banden onder de andere golf zit er op de achterste banden nogal een plat kantje (trillen als een malle). Ik zal er nog eens goede foto's van maken (lees vanavond), maar hier alvast een sneakpeak: |
Erg gaaf die mexican style ;) Tis dat ik niet een passende auto heb maar anders :P (maar niet zo netjes als jij hoor ;) ) Dat zijn trouwens gewoon kleden van de Xenos of niet :P Heb er zelf namelijk ook 1 haha
|
ja, Grand foulard :D van de xenos. nog geen 15 euro dacht ik.
was er toevallig laatst nog eens maar deze hadden ze niet meer, wel veel vergelijkbaars. |
Hoe gaat t met t rode gevaar? zie er weinig updates meer van..
|
heb daarnet het internationale topic geupdate. maar heb hem buitengezet en verder alleen nog maar gewassen.
ga komende week weer verder aan de kabelboom :) |
Heb voor Volksdub nog ff Porsche stuurtje in de ra geplaatst.
Heb gelijk ook de gele koplampen weer teruggeplaatst. En nieuw stickertje geplakt: fun @ Volksdub :D |
Die laatste foto :thumbup: :thumbup:
|
Hey die auto zie ik bijna elke morgen staan bij die timmerfabriek.
|
joost als ik die pan mee moet nemen naar mivw oid moet je maar een sms sturen.heb er 1 apart gelegd voor je.
|
Quote:
Mooie foto he? :thumbup: |
Ja bedankt nog!
|
was gezellig in volksdub , mooi stuurtje en veel plezier verder met de wagen :)
|
@Jeroen, dat kan goed kloppen ja ;)
@Gerben: Ja is goed laat ik je nog wel weten dan. 50 Euro, en zonder gat toch? @mverh85: inderdaad! Thnx! |
kom je binnekort nog eens langs voor die trekhaak?? :D :D
|
Quote:
:thumbup: |
Stond een leuk zomers autootje voor de deur vandaag ??
|
Ja klopt, is de cabrio van mn broer.
Hij was hier bezig om een nieuwe hoedeplank uit hout na te maken. |
Nog paar foto's van VAG-Fest 2011.
|
ben ik wel voorbijgelopen denk ik, rat is niet zo mijn ding, maar tkleur gaat beter op een mk2 dan op de smurfen
|
Hij is ondertussen al weer een paar tinten lichter dan de smurfen ;)
Mocht er iemand interesse in hebben, ik denk er over na om hem weg te doen :redface:. |
Wintermodus:
|
|
Nice pics!
En dat zonder mij :eek: Weet je hoe vet! Twee mat blauwe golfjes!! Wanneer pics shooten? :cool: :rolleyes: |
Ja ik had er nog over nagedacht om je te vragen. Maar heb dit een keer snel tussendoor gedaan toen het ging schemeren, dan heb je nog weinig tijd over he.
Maar kunnen wel een keertje afspreken hoor. Lijkt me wel tof! |
Quote:
Dat is werkelijk het mooiste stuur wat ik ooit in een golf heb zien zitten. Het past zo ontzettend mooi bij de rest van het interieur en lijkt wel alsof het er voor gemaakt is terwijl ik het in een prosche helemaal niet zo byzonder vind. Leuke kar voor de rest :D |
Thnx Clauw, vind het zelf ook niet verkeerd staan.
En het stuurt ook niet verkeerd. Maar originele stuur gaat er weer terug in. De auto staat te koop: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92296 |
Zoals het een echte forum hoer betaamd:
Hij is verkocht maar wel aan een forummer :D Bug 82 is de nieuwe eigenaar. Hij blijft zelfs in het zelfde dorp rijden, dus hoef hem niet echt te missen. Woensdag ga ik mn nieuwe daily ophalen..... :jacks: |
:thumbup:
|
Nieuwe daily staat al op de oprit :D
Het is een Volf MK3 1.8 GL. Morgen zal ik eens fatsoenlijke foto's maken. En denk dat ik ook maar zo'n "wagenpark" blog topic aanmaak. Nog even een naampje bedenken ;) |
All times are GMT +1. The time now is 18:12. |