schiet lekker op zo
Je gaat hard :eek: met je 181, goed bezig.
Groet mycha ( ps. karter is dicht van mijn nieuwe blok, plaatwerk aanpassen ivm grote slag krukas, stralen poedercoaten en opbouwen, nog werk zat voor ddds3 :redface: ) |
Quote:
Ik ga dan nu maar alvast naar bed :biggrin: Maar ben de hele week vrij volgende week dus dat is niet zo erg, kan genoeg uitslapen. lang leven het onderwijs :biggrin: |
Quote:
Oskar kwam met 2 waanzinnig mooie simca stoelen aan ! Zwart, met rode bies..........alleen ook met hoodsteunen :( Wil voor de kubel alleen de kuipen zonder de hoofdsteunen, zal Oskar er nog wel over spreken denk ik ;) |
Quote:
Strak plan ! Kijk maar even volgende week, als je gelijk mee komt is het ook goed :) Zelf nog wat te klussen ?? Als de notch uit elkaar ligt kan je misschien nog wat opsteken :rolleyes: |
Moet zelf nog de dell's van de kever halen en een gewone carb erop zetten, verder heb ik weinig te doen.
Wat gaan jullie met de ponton doen??? |
Quote:
Je kan beter vragen wat we niet gaan doen ;) Voor de spindles vervangen, en 2 tanden verlagen Achter 1 tand verlagen, baksteunen vervangen en de drukgroep en koppelings plaat Dus werk zat !! |
Ik kom ook wel ff langs van de week. Kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan :cool:
|
Quote:
We hebben geen vliegen in 7huizen! hahahaa Is goed hoor gozur, zien je wel verschijnen !! :cool: |
Quote:
Voorruit van je kever als eens bekeken? :wink: :D |
Quote:
hahahaha, dat zijn allemaal zeeuwse vliegen :D Denk dat ze er wel een stuk of 200 missen ondertussen ;) |
Quote:
Ze zijn er waarschijnlijk ook wel zonder de rode bies en zonder hoofdsteunen. Ik hoor het binnenkort wel denk ik. Dan hoor jij het ook dus. |
Quote:
Thnx m8ie !! Zal alvast wat geld apart leggen, en daarna kan ik altijd mijn cobra's (stoelen ;)) nog verkopen !!! Ik hoor het wel van je ! |
She's Rollin' again !!
Vandaag/vanavond weer flink bezig geweest !!
Gisteren mijn geairbrushte veerplaten terug gekregen van Jasper (bugardi.com), dus vandaag kon de achter ophanging in elkaar ! Gelijk ff bandjes om de velgen gelegd.....polijsten komt later. Onderstel staat nu op 185x55x15 achter en (uiteraard) op 175x55x15 voor ! Frank kwam nog ff op het idee om de motor er in te hangen (om 23.00 uur)...........alleen de draad einden waren krom, dus dat werd 0.15 uur voordat we klaar waren :( Maar, ZE ROLT WEER ! Handrem werkt, assen zitten er op, schakelt als een zonnetje ! Hier wat pics, de rest op www.volksaddiction.nl |
ziet er niet verkeerd uit, je moet die kas er niet opzetten joh, vallen die vlammen weer weg :p succes morgen met het verlagen van de oranje bolide..
|
ziet er weer joppie toppie uit!
ook leuk detail die vlammen! |
Ze is goed gozah.
Ziet er top uit. ik heb 1,5 week vakantie :biggrin: |
Quote:
Snowsports... :confused: Voor op een zomerauto??? :D:D hehe Mooi detail die vlammetjes! |
cool die vlammetjesssss!
|
Ziet er top uit! Ik kom gauw eens kijken.
|
Quote:
Ja dat is net zoiets als wintervelgen in de zomer op je auto hebben :p |
Quote:
Quote:
jajaja, ik weet het ! hahahaha Had even niks anders liggen, en vind dit een hele mooie maat. Banden gaan er toch nog af voor het polijsten van de velgen, en dan komen er 2 stuks 185x55x15 ZOMERbanden op en voor 2 goede 175's, wat die nu op zitten is een restant wat net niet goed genoeg is om te verkopen............... :rolleyes: |
Quote:
Hmmmmmm, dat word doorklussen !! De opbouw heeft een week geduurt, dus je kan een eind komen gozur ! :D :D |
net thuis.............
Dus weer een kleine update !
Vandaag ff wat buitenpics geschoten, onderstel moest even de andere stalling in omdat de notch van Miss G. in de garage staat voor het voor- en achter verlagen, + de nodige onderhoud/revisie. Hier de pics: |
erg gaaf :D
|
valt me trouwens op dat ik vaak de eerste ben die reageer op `n foto :D
vandaar m`n status no personal life natuurlijk ;) maarre....gaat best laag zie ik :D |
Zooow he, supervet zeg! En ULTRA-LAAG!
|
Quote:
Quote:
Thnx dudes ! Hij is zeker laag, en hij zal zeker nog zakken als de koets er op staat :rolleyes: :eek: Quote:
en wij ons maar afvragen waarom jij zo'n hoge postcount hebt ;) |
mooi hoor! begint al weer een klein beetje op een kübel te lijken!
:D |
Quote:
Psies ! vanaf eind volgende week aan de koets beginnen...... Deze week de remmerij nog even afmaken (paar slangen en leidingen aansluiten, en de remklauwen reviseren) en het blok nog een paar dingetjes aan afbouwen, zoals bougiekabels, klepdeksels en onderbeplating........ Dan is het onderstel helemaal af ! |
Hahahah je ziet die mensen denken '' wat is dat jong toch allemaal aant doen'' :biggrin:
|
als je nog onderdelen voor de koets nodig hebt....
hij staat er nog bij de kinderen... :wink: de sloop kubel... maar mooi werk aan het leveren zeg, ziet er strak uit dat onderstelletje :) |
kijk eens aan ook hier grote vooruitgang, de bodem rolt...gaat goed zo man, als je nu niet teveel van die oranje verlagings projecten meer krijgt, gaat het hard pschieten :biggrin: keep the good work going
|
Damn! Onderstel ziet er echt goed uit! :cool: Helaas niet meer gered om donderdag langs te komen (was ziek... :( )
En tjezes wat issie laag.... |
Quote:
Hmmm, nu al weer een beetje beter ? Koudje gevat achter in de kubel bij angelique zeker :rolleyes: Kom binnenkort maar weer eens buurten, ben er zowiezo woensdagavond nog ff, dan gaan de remklauwen er weer onder :D |
Kleine update :)
Omdat we de notch van Miss G. hebben verlaagd heb ik weinig tijd gehad om wat aan de kubel te toen........
Toch nog wel wat gedaan, o.a. de remslangen en remleidingen aangelegd en aangesloten, en begonnen met de revisie van de remklauwen ! Remslangen en leidingen aangesloten Revisie van de remklauwen, cups gedemonteerd Remklauw voor en na de revisie |
goed bezig man
ff een sprintje trekken voor budel :D |
Damn hoe vaker ik kijk hoe meer doekjes het kost :p . Dit gaat echt een dikke kubel worden. Vette kleuren leon en stoere velgen. ff doorwerken we willen weten hoe het is als het af is :p :rolleyes: :biggrin:
|
Spuitbusje doet natuurlijk al wonderen... maar al met al een mooie kubel, ben benieuwd hoe hij wordt, zal het andere topic eens lezen ben benieuwd hoe hij eruit zag ooit.
|
Quote:
Sgoed, in ben wel ontzettend benieuwd!!! Het ziet er op de foto's iig echt goed uit. :cool: Ben inmiddels wel weer beetje beter, thanx! :) |
Quote:
budel ga ik niet redden gozur.... Heb nog wel wat werk aan deuren en schermen ! Maybe Spa !! |
All times are GMT +1. The time now is 17:13. |