![]() |
Vandaag weer iets leuks binnengekomen, een originele folder van de corrado vr6 exclusiv :thumbup:
Er zijn regelmatig discussies over het bestaan van deze uitvoering, dus bij deze: ![]() ![]() Omdat ik in de folder zag dat er een gespoten grill in zit, heb ik deze gelijk teruggezet. Ik dacht dat dit iets was van een hobbyist :D Met de zwarte grill: ![]() En met de gekleurde grill: ![]() Verder heb ik de wagen ontdaan van alle onnodige stickers enzo, ook heb ik de wagen 4 cm omhoog geschroeft :thumbup: ![]() Nu ben ik toch zwaar aan het twijfelen om de wagen helemaal origineel te laten :redface: |
Origneel laten en invriezen!
|
prachtig zo toch? Aan de andere kant.. Je hebt ook al een bijna originele V8, misschien is deze wel leuk om 'net niet' origineel te houden, met een setje mooie zomerwielen en een stuk lager...
Moeilijke keuze .... |
Quote:
Mag hij dan bij jou in de vriezer? :D Quote:
Daarom ben ik ook hard aan het twijfelen. Ergens vind ik dat verlagen wel een beetje zonde omdat een originele vr6 toch wel heel erg zeldzaam begint te worden :( |
Veel beter zo zonder die stickers!
|
Nigel, neem je dat boekje de volgende keer mee naar de meeting, leg het onder je taam en misschien heb je prijs bij de Corrado's.
Gr Ronnie |
Verlagen zonde?? Je kunt het toch zo weer terug zetten. Zolang je geen scoops op het dak gaat lassen ed. is er niks aan de hand.
Vond die Corrie er eerst echt goed uitzien. Dus platgooien zou ik zeggen! :D |
Quote:
Hey Ronnie, Dan moet de wagen eerst even langs de spuiter voor de steenslag :thumbup: Quote:
Wat denk je dat verlagen doet met jouw carroserie, die krijgt klappen daar wordt je niet goed van. Enja na een tijdje dan begint alles te rammelen... |
Wielen en verlaging moet kunnen vind ik.
Dit zijn dingen die je zo weer kunt veranderen en hem zo weer terug origineel zetten. Ik zou hierbij dan geen wielkasten gaan rollen e.d. Maar goed het is jouw wagen. |
Quote:
Wielkasten uitrollen gaat sowiezo niet gebeuren... Terug origineel zetten is inderdaad zo gedaan maar zoals ik al zei merk je dat toch aan de wagen dat hij ooit verlaagd is geweest. Maar het voorjaar duurt nog even dus ik heb genoeg tijd om erover na te denken :cool: |
Veel mooier zo ik en zelf wel fan van orgineel. Een corrado is gewoon prachtig mooi in orginele staat (lees: minder schreeuwerig).
|
Lekker origineel houden zou ik zeggen, vind ik persoonlijk ook het mooist. :thumbup:
|
nigel dit is niets voor jou! ben gewend van jou dat het plat op zen pens gaat;)
al is dit ook wel mooi... |
Ik zou denk ik toch die Schmidt eronder zetten. Maar bone stock heeft ook wel wat, zoals je zegt originele Corrado's zijn toch een zeldzaamheid aan t worden.
Hij blijft mooi :thumbup: |
mooi zo origineel,nigel:thumbup:
zo zie je ze niet veel meer.... |
Quote:
Thnx |
Vanwege andere plannen gaan de Schmidt's de verkoop in :D
![]() |
Wat zijn jou andere plannen dan, want ik vindt dit geen goed plan hahaha..
Gr Ronnie |
Je gaat me toch niet vertellen dat je die dikke ketel weer helemaal terug naar origineel gaat bouwen hè? :screwy:
Maffe Limburgers... |
Quote:
Als iemand mijn velgen koopt dan vertel ik jullie meer :D |
Quote:
Als het 4x100 was, had ik ze opgehaald :tongue: |
Menschen!
Velgen Te Koop! |
Quote:
Adaptertjes ertussen en het probleem is opgelost :thumbup: Of MK3 schijven... |
is de auto niet te koop hahaha
nee echt mooie auto ik zou zeggen deze wielen eronder en beetje omlaag en gaan heb zelf ook een corrie vr gehad en mis hem nog elke dag ben toch wel stiekum om me heen aant kijken naar weer 1 sssssssssssssssst anders hoort men vrouw het |
Zo was ie dus eerst. Deze wielen zaten er onder, en toen was ie "een beetje" omlaag.
Maar meneer N. vond het nodig dat weer te veranderen voor een nieuw plan.... this better be good Nigel!! :chair: |
Quote:
De wagen is niet te koop, als ik zie wat men tegenwoordig vraagt voor een onverprutste Vr6 dan denk ik dat deze wagen naar de toekomst toe een hele goeie investering is :D En daarbij ben ik er enorm tevreden mee... En inderdaad, corrado's rijden heerlijk en het is een tijdloos model :thumbup: |
Quote:
Just wait and see..... of koop mijn velgen :D |
Ik lach alleen en hou wijselijk mijn mond...Gr Ronnie
|
Ronnie, koop die jongen z'n velgjes nou, je hebt toch centen over als dat blokje dalijk klaar is en er niks meer te sleutelen is. :tongue:
|
Ik heb mooie wielen. Hahaha en de centen zijn ver op...hahaha
Gr Ronnie |
Gisteren heb ik een nieuwe radio gekocht :thumbup:
![]() Het gaat hier om de originele radio gamma 3 waarmee de corrado ooit geleverd was, het is er eentje met cassettespeler :D Het originele boekje en de codekaart zitten erbij. Dit was het laatste originele onderdeel van het interieur dat nog ontbrak... Als ik heb thuis heb en heb ingebouwd komen er foto's :thumbup: |
I don't like where this is going to...
|
Quote:
Then go and fix your own car :D:D |
Doh!
|
Quote:
Ben maar gerust er komt een Ipod kabel op, anders moet ik al mijn cd's op cassetebandje gaan zetten :D |
Vains begint een beetje een original freak te worden volgens mij :) Goed bezig!
|
Quote:
Bedankt Mellyville, origineel is de nieuwe hype :tongue: |
Quote:
Geweldig, kan ik verdomme weer helemaal van voren af aan beginnen. :chair: |
Gevalletje mexicaanse griep denk, kijk toch eens man.....BOM!
![]() Zal niet lang duren hoop ik? :D ;) |
Jammer dat de Schmidts er niet onder komen, lijkt me een geweldig dikke combo!
|
All times are GMT +1. The time now is 02:32. |