van die mensen die keren op het midden van de weg, terwijl ze nog geen 5meter verderop kunnen keren{makkelijker} op een kruispunt..
van die mensen die met z,n karretje in de winkel tegen je aanduwen.. van die buschauffeurs die je bijna vand e fiets rijden.{gek he dat ze aangevallen worden} |
Quote:
I feel your pain. echt onwijs irritant, vooral als je in de rij staat en niet dichter op je voorganger wil komen te staan.. grr. gaan ze van achteren duwen. sommige mensen snappen niet dat het geen zin heeft je spullen zsm op die band te zetten. ja komt van zelf wel aan de beurt... |
erg iri indd..
of van die mensen die voor de winkel staan te bedelen{schooien}.. die verdienen soms meer als ons per dag ;) |
Quote:
[mierenneukmodus] :D van die mensen die "als ons" in plaats van "dan wij" schrijven... :D [/mierenneukmodus] |
ja zo ken ik er ook nog wel een paar ;)
Van die mensen die flauw zeveren :D |
Quote:
Zo 1 heb ik een x van de weg afgereden, kind in de auto die geen lucht meer kreeg. Als ik 5 minuten later in het ziekenhuis was, had ik geen zoon meer ( zeiden de artsen). Dus oordeel nooit waarom iemand erzo maar in eens voorbij moet. Ps. ik heb het van te voren wel kenbaar gemaakt door toeren en licht signalen, maar als je dan niet wilt luisteren..... |
Tegen liggers die met het grote licht aan rijden en niet ff de moeite nemen om die ff uit te doen :screwy:
|
Geflitst worden om 10 voor 3 in de nacht op een 80 km weg met 4km te hard...
|
Quote:
:tongue: |
Mensen die om een How To vragen en als antwoord krijgen "dat is helemaal niet moeilijk, misschien wel het makkelijkste wat er is"
SUV die gewoon als tegenligger je weg helft op komt rijden :eek: collegas die het werk afschuiven en zelf de hele dag met hun reet op hun duim blijven zitten :thumbup: |
Mensen die wat verkopen en erbij zetten:
Ligt niet in de weg hoeft niet weg en als het niet verkocht wordt gaat het op mijn eigen auto :screwy: Waarom verkoop je het dan?????? :screwy: |
Of een interessepeiling :dunno: die elke dag weer bovenaan de advertentiepagina gezet wordt :D
Je kan het natuurlijk wel te koop zetten omdat je het niet persé nodig hebt en het weg mag als je er een nette prijs voor kunt krijgen, of iemand anders er blij mee kunt maken! |
Quote:
Das juist tegen mensen die denken dat ze het voor 25% van de vraagprijs meekrijgen. Nog vervelender vind ik een interessepeiling... dat IS toch verkopen? want bij geen interesse krijg je t niet verkocht. |
Ja interesse peiling wou ik er ook nog bij zetten hahaha das ook zoiets :D
|
Quote:
jullie hebben helemaal gelijk. ik ga vanaf nu bij elke interesse peiling waar ik geen interesse in heb "Geen interesse" neertikken. tegelijk goed voor mijn postcount :) |
Hahahahaha dat is wel grapig om te doen ja :D
|
Quote:
:D :thumbup: |
Als je een auto gaat verkopen voor (noem maar ff wat) 1200 euro,
dat mensen vragen wat de uiterste prijs is :screwy: 1200 euro dus.. :thumbup: wat dacht je nou, dat ik het voor 1200 te koop zet en dat ik het ook wel weg wil doen voor 400 :confused: |
Quote:
Nou, uuuh ja! Vaak zet iemand een voorwerp IETS duurder te koop om met afdingen rekening te houden, bijvoorbeeld een auto voor 1200 euro (dit noemt men een vraagprijs), terwijl je voor jezelf duidelijk hebt gemaakt dat hij voor 1000 ook wel weggaat.. Dat is dan de uiterste prijs.. |
Prijs 1200, beetje onderhandelen en voor 1000 meenemen kan gerust, niks geks aan. Scheelt toch weer 200 euro.
Edit* .. Berserker en ik zitten op 1 lijn :eek: |
Quote:
Je wilt niet weten hoe vaak ik dit gevraagd heb, en hoe veel geld ik me met alleen deze vraag bespaard heb. Het werkt zelfs in de winkel, niet alleen op internet. Ga maar eens een mooie nette surroundset met alles d'r op en d'r aan halen. Alleen al door te vragen wat er nog aan de prijs gedaan kon worden ging de verkoper zonder ook maar boeken d'r op na te slaan of de chef te raadplegen enkele honderden (toen nog) guldens omlaag. Dat had ik in die tien seconden die de vraag kostte, niet legaal kunnen verdienen met werken. |
Quote:
ja, maar dat onderhandelen doe ik wel naast de auto en niet op het internet. Je kan hooguit vragen of er nog wat rek in de prijs zit, maar vragen naar de laagste prijs vind ik persoonlijk niet netjes. |
Quote:
Als ik dat zou doen had ik me van alle km-vergoedingen al een aardige auto kunnen kopen. Als blijkt dat een auto online meer moet gaan kosten dan ik bereid ben uit te geven, ga ik toch niet als een of andere debiel naar de andere kant van Nederland tuffen, om daar iemand die vrij genomen heeft om mij een goedkope auto te laten zien, lastig te vallen met gepingel, om daarna tot de conclusie te komen dat we beide een dag weg gegooid hebben. |
als je het mij in een thread zou vragen krijg je iig geen antwoord.. over PM vind ik alweer wat anders. Als ik in een thread meld dat ik de velgen van 600 ook wel voor 500 meegeef, en vervolgens zou jij niet langskomen.. dan heb ik dus geen ruimte meer voor een volgende koper.
|
Quote:
....dan bied je wat je wil uitgeven. je gaat niet vragen wat z'n uiterste prijs is. Geen dingen door elkaar gaan halen he? :D |
Quote:
Heb vaak genoeg een prijs in m'n hoofd, maar dan blijkt opeens dat de uiterste verkoopprijs van de verkoper opeens nog lager ligt. Was dat balen geweest als ik meteen mijn bod geroepen had. ;) Ik koop en verkoop maandelijks genoeg, en laat ook genoeg links liggen, om ongeveer te weten hoe te bieden. En het volk dat op Marktplaats z'n rommel aanbiedt is doorgaans ook niet het meest nette volk, en doet zich ook niet zo heel veel moeite, dus bij zo iemand schaam ik me d'r dan ook niet meer voor om wat brutaler te zijn of te pingelen eerlijk gezegd. Gemiddeld gesprek met een verkoper van MP verloopt zo: Ik: "Zou ik wat meer info mogen hebben over de werkzaamheden die nog nodig zijn voor een apk?" Verkoper: "Jij wil kopen auto bel mij!" Ik: Hallo ****, is de Golf er nog? Zo ja, wat is dan een nette richtprijs voor de auto? Verkoper: "Verkocht!" Dat zijn kopietjes van de laatste twee "gesprekken". Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar dat merk je doorgaans snel geneog. |
moet je ook niet achter van die rommel van een paar honderd euro aan gaan :D
Aan de andere kant staat er ook veel rommel voor teveel geld te koop. Martijn |
. . . dat "Hello Kitty" het enigste is wat ze wil dragen :screwy: :mad:
We hebben ook " Nijntje " nog !!! Daar is tenminste geen uitlaat van te koop ;) |
Die zelfde opmerking kreeg ik op een setje BBS-en van "Twan", toen ik vroeg welke van de twee op Marktplaats te koop aangeboden setjes verkocht was: "verkocht".
Ja bedankt, lul, welke set is verkocht!? En meestal ga ik achter leuk spul aan dat voor te weinig te koop staat, en pingel daar nog wat van af. ;) |
Quote:
Gefeliciteerd Misha je bent nu officieel geen nerd meer! :thumbup: :D |
Quote:
Jij bent er eentje, dus dat valt best op z'n plek dat jullie hetzelfde denken. :tongue: En als die 200 euro er zo makkelijk af kan, zou ik doorgaan tot de 350. :D |
mensen die iets te koop zetten en dan neerzetten in koeienletters: ''DIT WEEKEND 400 EURO!!!''
en op maandag kost ie weer 500 euro. |
maandag hoort toch niet bij het weekend?
Winkels doen toch ook aanbiedingen per week. Zo raar vinnek dat dus niet! |
Quote:
daarmee laat je gelijk weten dat je het voor minder weg wil doen, je kunt niet zeggen nu kost hij 500,- nu 400,- en daarna weer 500,- dan verkoop je het toch nooit voor 500,-. sterker nog, niemand wil het nog hebben. maar dat winkels dat doen heet ondernemen, jij koopt in die aanbieding iets en je vind het lekker of handig of wat dan ook, en daarna koop je het nog een keer. om de klanten naar je toe te trekken! |
Heb dat zelf ook wel al eens gedaan.
D'r stond iets te koop dat ik liever had dan mijn eigen auto, en minder kostte dan ik voor mijn eigen auto wilde hebben. De keus is dan snel gemaakt: zo lang datgene dat ik wil hebben te koop staat, mag mijn verkoopwaar weg voor het bedrag dat ik nodig heb om dat andere te kopen. |
maar je prijs erna weer verhogen is ook raar, want niemand die dan nog de verhoogde prijs betaald, tenzij ze t niet weten ;)
|
Zonder teveel af te dwalen terug naar de ergernissen:
Berserker ;) |
Dat je in de Mc drive wat wil bestellen en dat er dan een paar van die l*llen achter je zitten te toeteren en alles zodat je niet kan verstaan wat je wilt bestellen :screwy:
|
Quote:
Stiekum ook wel weer humor . . . . |
Quote:
Godmiljaar zitten we weer op 1 lijn... :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:08. |