hoe staat het met de jetta!!!
|
Mooi! Ziet er goed uit!
|
goed bezig niels
|
en de JETTA dan????
|
netjes niels
|
super netjes Niels.
|
de golf al klaar.
|
Quote:
Waarom dit filmpje? |
Quote:
ja ik snap hem ook niet :shake: :screwy: |
|
|
Gefeliciteerd!
|
2 nieuwe setjes wielen voor seizoen 2014 zijn in de maak :E
Set 1: 4x losse bbs rf009 hart 4x100 57.1 15inch Volgende week verwacht ik de naafkappen ook binnen te krijgen Mijn bbs rs gaan in het najaar uit elkaar en de randen zullen voor deze set gebruikt gaan worden. Alleen misschien achter nog bredere binnen randen monteren Dan wordt het 7,5j en 8,5j of zoals nu 7,5j en 8j Even 1 hart gepast met randen die ik nog heb liggen Set 2: Ik loop al een tijd met de gedachten een anders setje 3-delige wielen te laten maken met omgebouwde harten. Type hart blijft nog even geheim. Deze bouw/ombouw is deze week ook begonnen De originele wielen liggen nu bij de maker om er losse harten van te maken om bbs rs randen er op te kunnen gaan monteren. Deze set wordt ook 7,5j en 8,5j breed 15inch Voor een 2,5j buitenrand, 0,5j hart en 4,5j binnenrand Achter een 3j buitenrand, 0,5j hart en 5j binnenrand En met deze randen blijven we binnen de wielkasten ;) De witte bbs rs harten blijven gewoon liggen en zullen tzt opnieuw klaar gemaakt worden met nieuwe binnen en buiten randen, maar dat voor later want nu 3 setjes klaar maken wordt een beetje te duur :D |
de harten zien er goed uit niels,heb het al gezien...
|
|
Gaat leuk staan op de nieuwe wielen
|
Vette mk1 Niels! :thumbup:
|
|
|
De bbs rf zijn er weer onderweg.
Heb ze nog even gepast onder de jetta (waar ze volgend jaar onder komen) en liggen nu schoon opgeborgen. Al tijden bezig met de nieuwe wielen klaar te (laten) maken voor de golf Afgelopen week 1 velg weer mee naar huis genomen om randen te passen. Het worden de volgende maten Voorzijde: 3j buitenrand 4,5j binnenrand hart aan de achterzijde gemonteerd 165/50 15 Bridgestone banden Achterzijde: 3,5j buitenrand 5j binnenrand hart aan de achterzijde gemonteerd 185/45 15 nankang banden En zijn als alles mee zit voor de kerst klaar De foto's |
Staat echt dik dit, mooi projectje kan niet anders zeggen.
|
inderdaad, heel erg mooi
|
Al eens gezien bij een franse GTI, wel een leuk idee inderdaad !
|
Staat dik.
Waarschijnlijk ga je dit seizoen niet de enige zijn met die wielen: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net...323&oe=5297073C Alleen worden het dan wat andere maten kwa randen. |
Wow,
Mooi ding man!! Hier wordt goed voor gezorgd |
Mooi
|
ziet er goed uit,dus daar was je druk mee bezig.
|
Thnx
Vandaag de nieuwe rvs boutjes met nieuwe moeren binnen gekregen. Vrijdag bij de maker langs (Kuil banden engelbert) om het laatste te bespreken, dan kunnen de harten klaar gemaakt worden. Dan nog wachten op de nieuwe randen van Custom Car Alloy en dan kunnen ze in elkaar :E |
en dan ..........
|
Inmiddels de nieuwe binnenranden en achterste buitenranden binnen gekomen.
2 harten zijn ook al afgelast. Nu alleen nog 30 gaten per hart laten boren en dan kunnen ze gespoten/in elkaar gezet worden Foto's van de gelaste/afgedraaide harten (op de 30 gaten na klaar) En totaal plaatje met de nieuwe randen er op (3,5j buitenrand en 5j binnenrand) |
Cool!
|
Geweldig! Wat een top idee...
|
Vandaag 2 wielen compleet thuis liggen om alles nog 1 keer te passen.
Voor staat het perfect, staan gelijk met de spatbord verbreder Achter staat nu+/- 5mm buiten de verbreder. Weet nog niet of ik dit zo laat. Misschien dat we achter de et van de harten nog aan gaan passen dat deze ook gelijk komt met de spatbord verbreder. Voorzijde Achterzijde Totaal plaatje Volgende week gaan ze terug naar de maker en dan worden de andere 2 harten afgelast en kan alles in kleur en in elkaar :D |
Super niels en origineel idee.
|
Vind het nu al gaaf :thumbup: :thumbup: , ben benieuwd naar het totaal plaatje.
|
Leuk om te zien dat je je zelf opgepakt hebt.. Resultaat is wat telt..en ziet er goed uit
|
ziet er top uit..
strak idee zo.... |
Echt dik! Wat kost het omgekeerd als je van 1 delig naar 3delig wil gaan?
|
echt dik! ben benieuwd naar het kleurtje en hoe het er dan uitziet :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:11. |