Quote:
wel meer dan 1 Martijn :D maar deze moet er dan toch maar eens in komen |
Quote:
ja dat wat jij nu hebt, ik heb alberto daar over gesproken en hij heeft je een blok verkocht met 4ton aan km, maar dat is voor die ouwe jetta van jou nog net te doen(veel zal hij toch niet rijden) :D :D :tongue: |
Quote:
jij zou daar niks over zeggen Rick :wow: was trouwens 475.879,04 km om presies te zijn :D |
ik heb niks gezegd(shit shit shit) :redface: :redface:
nou ach, hij komt hem echt terug brengen en hij heeft betaald dus ........ komt wel goed denk ik :D :tongue: |
Leuke update alberto!
|
weer wat voor de jetta ....spaar rustig verder |
Netjes Alberto, zal mooi staan in de grijze :thumbup:
|
Enige leuke dat ik daar in zie is dat ik heel de dag met een grijze trui aan op zoek ging naar politie-auto's. :D
Owja, en dat ze goed bij de lak en stoelen gaan passen. ;) |
ja is net wat je zei , presies de goeie kleur
rode liggen nu ook in dokkum trouwens :thumbup: |
Quote:
en dat ze nooit geleverd zijn in grijs van af volkswagen :D |
Quote:
Vroeg ik me al af, of dat oem was of niet. Toevallig laatst in een witte Function die hier op het forum te koop staat, niet de mijne, een rood setje gezien. Denk echt dat 't goed gaat staan, zeker als dalijk die grijze Recaro's er in zitten. |
rood komt er ook aan , maar das helemaal zoek plaatje
grijs is splinter nieuw , top werk |
Quote:
Ah ja juhhh :thumbup: |
....en de Jetta is weer uit de winterslaap :hug: ,
Naar een paar maand niks hebben gedaan , had ze er veel zin in toen ze de sleutel zag , 1 tikje en ze liep :thumbup: Al ff stukje wezen toeren , zonder ook maar 1x tegen sputteren heerlijk :D Vandaag de voorkant van de garage even in de nieuwe lak zetten , en dan maar eens kijken of we aan de motor wissel kunnen beginnen :clap: |
Mooi man! Veel succes met de motorwissel!
|
heel gaaf ding! super man..gaat met het andere blok veel meer tot zijn recht komen!
|
Ben benieuwd man!! :cool:
|
Wat komt erin?
|
Quote:
de oude motor uit deze Golf een 1,8 16V |
Aha, goed bezig!
|
succes alberto:thumbup:
hoe is het trouwens afgelopen met die grille?;) |
Quote:
op gehaald Gerben , eind goed al goed :D :thumbup: |
mooi zo:thumbup:
|
Zo vanmiddag even tijd gevonden om met de jetta te beginnen
Op deze manier stond ze al een week onder het nieuwe dak En zo ver ben ik nu , tja normaal gaat het met de kniptang en de flex maar dit moet even netjes natuurlijk Als het weer het toe laat (regen) gaat morgen de motor de auto verlaten We houden u op de hoogte doe rustig aan , alles op zijn tijd , als ik tijd heb :thumbup: |
Goed bezig Alberto....... :thumbup:
|
Ik dacht al ,waar is die jongen toch ? :D
Word ook wel eens tijd Alberto! Als je hulp nodig bent roep je even hé! |
Quote:
helluuuupppp :D was wel in driesum city , maar niemand @ home kom morgen nog wel ff poging doen :thumbup: |
Quote:
Was vanmiddag op de namiddag op verjaardagsvisite (ja had t ook liever niet op zaterdagmiddag ,maar ja....) vandaar . Morgen ben ik er wel ,sms anders even ,dan zorg ik dat ik er ben ;) Volgende week ben ik 't weekend wel vrij , kom ik wel even langs :thumbup: |
Quote:
doe ik , dan hebben we het er ff over weet nog wel een ander leuk werkje voor je :D :thumbup: |
Net even het topic door gelezen en is zeker een hele dikke Jetta, strax helemaal met het blokje :thumbup:
|
Hoi Alberto,
Hele mooie Jetta, kan nu niet wachten met de mijne te beginnen! Hoe zit het met je velgen, dat zijn toch Borbet A's? Prachtige dingen, zit zelf ook rond te kijken naar wat ik ga kiezen, en deze vallen zeer goed bij me in de smaak! |
is hij al klaar? :D
|
Quote:
:screwy: vraag eind van dit jaar ff weer Martijn :D :D |
Quote:
wat word de eerste meet met de 16v? mid winter of summer show 2011? |
Quote:
13 juni V.A.G Fryslan treffen :wow: :D Was, wordt echt een dik ding :thumbup: |
Quote:
Moet lukken toch? ;) |
benieuwd hoe dit gaat zijn het gaat de auto echt afmaken!
|
Hey, ben je al klaar met je race Jetta...??
|
planning ligt op 22 augustus naar Gevelsberg :thumbup:
ben meer van plan dan alleen een motor wissel ;) Summer meet 2011 is ook wel een goed idee trouwens :D |
Alleen de motor omlepelen...? Geen remmerij en dat soort dingen..?
|
All times are GMT +1. The time now is 04:13. |