|
|
Quote:
:redx: |
Quote:
Hier doet ie 't, je moet alleen even wachten. |
Kan ik inderdaad ook wel eens doen van mijn eigen stratocaster!
|
|
|
op dit moment deze, me kleine nichtje
|
Hey Breadfan83, afknippen man, is een hel op het podium, die snaareinden te slingeren ;)
Maaruh, Ibanez :rock: En ik ga dat ook eens proberen. Mooie foto's mannen! |
Quote:
Jammer dat tie zo vaal is, met een telefoon geschoten? |
Momenteel deze:
Krijg vanmiddag ook ongeveer zo een. Epiphone SG G400 Worn Cherry Red :rock: |
Ik heb momenteel deze :woowoo:
|
zitten echt gave burobladen tussen :thumbup:
ik heb momenteel deze, foto ooit geschoten met me nokia toen ik een rondje deed over de plant bij me vorige baas.... |
Quote:
Jammer dat de resolutie zo laag is, weet iemand een website met gelijke soort foto's met een resolutie van 1680*1050 pixels? |
Quote:
beetje bewerkt :) |
Quote:
wat een onwijs vette foto!!! die ga ik ook eens even als achtergrond zetten op me werk!!:D |
Hummz René, dat zou ik zelf anders doen eerlijk gezegd. Auto word zo een groot vlak.
Kreeg het niet echt voor elkaar maargoed: |
dit is het origineel....leef je uit ;)
|
Uiteindelijk niet veel beter gelukt, helaas:
|
|
Quote:
Zit dat hele front nou onder de zwarte spuitnevel? |
|
VW Thunderbunny Concept
|
Had nu eindelijk mijn camera weer terug, was hem vorige week vergeten. Alle foto's van mijn pa zijn vakantie in Egypte stonden er nog op, dat was er eentje van en heb ik nu als bureaublad!
|
|
Quote:
nee..alleen dat strookje onder de grille en koplampen....had de lelijke grijze bumpers ff snel voorzien van een laagje matzwart zodat het een beetje leek, maar verkeerd afgeplakt.. zal het er binnenkort wel ff af halen :redface: ;) |
|
Nieuwe gefixt :
|
Quote:
Jezus christus!!! |
:hitit: |
Ik heb momenteel deze
Ik vind hem echt super dik weet iemand ook of deze zondag te bewonderen is in arnheim, en weet iemand ook wat ie op zn dak heeft een surfplank of wat, wil ik ook maar op MP staan alleen maar planken van 3 meter bij 1,5 meter ??? of is dit een super klein boardje of wat ?? |
Deze net aangezet:
|
Quote:
Die planken op MP zijn windsurf-planken, en die zijn eigenlijk op elke straathoek voor een paar knaken te koop. Die op dat dak is een golf (hoe toepasselijk) surfplank. Die zijn een stuk duurder, en kosten over het algemeen 2 tot 3 honderd euro. Ze wegen ook aanzienlijk minder omdat deze van tempex gemaakt zijn, en die grote logge dingen van plastic, dat zich over de jaren heen vaak gevuld heeft met water. :tongue: Er stond er laatst trouwens eentje op Volksforum, die van een Jetta af kwam geloof ik. |
|
Viva le la France trailerqueen 2006 |
|
Mijn thunderbunny golf heeft idd ook weer plaats gemaakt voor een Porsche..
En wel de 911 Rinspeed Indy... |
|
heb momenteel deze:
mijn oude daily |
|
All times are GMT +1. The time now is 18:42. |