Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35510)

Arnaud 10-11-2009 22:54

Dat er gemeenten zijn in Nederland waar de verkeersdrempels >factor 10 hoger zijn dan in de rest van Nederland...

Pedaalemmer 11-11-2009 10:14

Quote:
Originally Posted by Tjaap
:nuts: :D

:thumbup:

ander onwaarheid

Een auto die ooit van jou is geweest je ten alle tijden moet verdedigen...

Marcski 11-11-2009 10:26

... dat je altijd moet reageren als je je aangesproken voelt

breadfan83 11-11-2009 12:46

Quote:
Originally Posted by Marcski
... dat je altijd moet reageren als je je aangesproken voelt

HEB JE 'T OVER MIJ!?!?!?!?! :mad:

:D

roog909 11-11-2009 13:02

Quote:
Originally Posted by breadfan83
HEB JE 'T OVER MIJ!?!?!?!?! :mad:

:D

jij hebt het voornamelijk over jezelf... :D

... dat fietsbandjes onder een auto met 150 pk+ volkomen logisch zijn...

joostvw 11-11-2009 13:10

dat jalousien, luxaflex heten.....

Tjaap 11-11-2009 13:12

Quote:
Originally Posted by joostvw
dat jalousiƫn luxaflex heten

het zit je wel hoog he? zie 1 pag terug. :D

Dirk 11-11-2009 13:23

dat je als manager ook gelijk in staat bent om goed leiding te geven...

breadfan83 11-11-2009 13:31

... dat je als docent gelijk les kunt geven.

GaryVW 11-11-2009 17:11

Dat GTI staat voor: Grote Turbo Injectie :rolleyes:

sixpack 11-11-2009 17:17

Dat er geen complot gesmeed is tegen je als heel veel mensen je strontvervelend noemen,

maar dat je gewoon strontvervelend bent..

lowghia 11-11-2009 17:23

Dat bij vochtig weer de auto sneller kan omdat er dan meer zuurstof in de luchtfilter komt....

a.busser 11-11-2009 17:25

Dat een auto van de zaak, jouw auto is...

Tiki Madness 11-11-2009 17:53

Quote:
Originally Posted by GaryVW

ik dacht voor Gordijnen Trekhaak en Imperiaal. :D (is marokkaans grapje)

Michael

Edward 11-11-2009 17:54

Quote:
Originally Posted by Edrik
I hav intrestt in your car. Can it be shipped to england?

and...do you accept check? Please contact my agent :screwy:

GaryVW 11-11-2009 18:48

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
ik dacht voor Gordijnen Trekhaak en Imperiaal. :D (is marokkaans grapje)

Michael

haha :D Iheb pas nog een keer een kratje bier gewonnen met een weddenschap om de betekenis van GTI .. en maar vol blijven houden dat er een turbo op een GTI zat :rolleyes:

sixpack 11-11-2009 18:55

hangt er vanaf welk bj .... :rolleyes:

GaryVW 11-11-2009 19:07

golf 2 hadden we het toen over ..:D

breadfan83 11-11-2009 19:08

De GTI diesel, GTD, had er wel eentje. ;)

Oudelut 11-11-2009 21:48

Dat je meer kans maakt om iets te verkopen en minder onzinnige reacties krijgt als je er niet bij vermeld waar de koopwaar zich bevindt (en ook je lokatie niet in je profiel hebt ingevuld)...

Renegade 11-11-2009 21:54

Quote:
Originally Posted by GaryVW

Neeneenee, helemaal verkeerd :mad:

het staat voor G-lader Turbo Injectie :lmao:

Roy 1.6 11-11-2009 23:24

Gasss Trough injection?

1982kameiX1 20-11-2009 09:37

Dat iets wat veel geld kost automatisch duur is....

als je iets koopt van kutkwaliteit voor veel geld, dan is iets duur.
en anders kost het gewoon geld.

(hoe duur kost dat? :redface: :redface: :shake: )

Pedaalemmer 20-11-2009 09:41

Dat een auto van de zaak, niet jouw auto is.

1982kameiX1 20-11-2009 10:25

hoho,
als je je baan kwijt raakt ben je de auto ook kwijt.

als ik mijn baan kwijtraak heb ik de auto('s :D ) nog..

dus een auto van de zaak is geen eigendom..

het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. je werkt er wel voor, maar op papier is hij van de baas/leasemaatschappij.

Pedaalemmer 20-11-2009 10:28

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
hoho,
als je je baan kwijt raakt ben je de auto ook kwijt.

als ik mijn baan kwijtraak heb ik de auto('s :D ) nog..

dus een auto van de zaak is geen eigendom..

het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. je werkt er wel voor, maar op papier is hij van de baas/leasemaatschappij.

Hangt van de lease af, als je wisselt van baan kun je je auto gewoon mee nemen. Stop je helemaal met werken neem je hem weer over op prive.

1982kameiX1 20-11-2009 10:54

maar dan is het toch zo, dat op het moment dat je hem over neemt voor prive er een bepaalt bedrag voor moet betalen? de auto komt dan op jouw naam en is dus van jouw. voor het overschrijven op prive was hij dus niet van jouw.

Dingen als een huis/auto/flatscreen/whatever zijn pas van jouw als het afbetaald is. Mijn huis staat ook op mijn naam. maar reken maar dat hij gewoon van de ABN is (en een beetje van wouter bos:))

Pedaalemmer 20-11-2009 11:08

Quote:
maar dan is het toch zo, dat op het moment dat je hem over neemt voor prive er een bepaalt bedrag voor moet betalen? de auto komt dan op jouw naam en is dus van jouw. voor het overschrijven op prive was hij dus niet van jouw.

Dingen als een huis/auto/flatscreen/whatever zijn pas van jouw als het afbetaald is. Mijn huis staat ook op mijn naam. maar reken maar dat hij gewoon van de ABN is (en een beetje van wouter bos:))

Nee hoor huis is wel van jou het is alleen onderpand voor de hypotheek het word pas eigendom van de ABN als je de schuld niet meer kan opbrengen. Als het huis van de ABN was hadden ze er wel reclame borden opgezet.

Het overzetten naar prive is gewoon een constructie voor de belastingdienst, stat in weze los van het eigendom.

1982kameiX1 20-11-2009 11:29

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Nee hoor huis is wel van jou het is alleen onderpand voor de hypotheek het word pas eigendom van de ABN als je de schuld niet meer kan opbrengen. Als het huis van de ABN was hadden ze er wel reclame borden opgezet.

Goed punt, ben ik uiteraard met je eens. maar zo dwalen we lekker af :)

nog 1 dan: als ik een deurwaarder aan de deur krijg, dan kan hij wel mijn huis innemen en dan blijf ik met de hyptoheek zitten, maar mijn lease auto kan hij niet meenemen. dus, auto is niet van mij.

Pedaalemmer 20-11-2009 12:03

Quote:
Goed punt, ben ik uiteraard met je eens. maar zo dwalen we lekker af :)

nog 1 dan: als ik een deurwaarder aan de deur krijg, dan kan hij wel mijn huis innemen en dan blijf ik met de hyptoheek zitten, maar mijn lease auto kan hij niet meenemen. dus, auto is niet van mij.

Kan wel hangt van de lease af, stel je hebt een eenmanszaak met een lease op een bedrijfsauto kan ook die meegenomen worden.
Het is een ouderwetse gedachte te denken dat iets van jou is als je het hebt betaald of op naam hebt staan.
Het zijn puur constructies om bepaalde voordelen te halen zoals het zelf niet hoeven voorfinancieren van een auto of er een bepaald belastingvoordeel meehalen met zoals je hebt met hypotheek aftrek.

Het ouderwetse zelf sparen en dan pas kopen is ook mijnvoorkeur maar in Nederland is schuld hebben nu eenmaal voordeliger.

eentje ontopic dan:

Volksforum beter is dan het VWforum

a.busser 20-11-2009 12:08

Bovenstaande gaat alleen op als ook de zaak van jouw is, kortom je bent dan eigenaar van de zaak en alle bezitingen van de zaak.
Werk je voor een baas, en rijdt je in een lease auto, dan is deze dus niet van jouw maar van je baas.
Als de baas uit welk oogpunt dan ook zegt dat jij hem in moet leveren dan ben je hem gewoon kwijt!

1982kameiX1 20-11-2009 12:11

Quote:
Originally Posted by a.busser
Als de baas uit welk oogpunt dan ook zegt dat jij hem in moet leveren dan ben je hem gewoon kwijt!

juist!

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer

eentje ontopic dan:

Volksforum beter is dan het VWforum

Mice 20-11-2009 12:13

dat er mensen zijn die eenden aan elkaar plakken met het alom geprezen Ducktape :lmao: :lmao:

Pedaalemmer 20-11-2009 12:30

Quote:
Originally Posted by a.busser
Bovenstaande gaat alleen op als ook de zaak van jouw is, kortom je bent dan eigenaar van de zaak en alle bezitingen van de zaak.
Werk je voor een baas, en rijdt je in een lease auto, dan is deze dus niet van jouw maar van je baas.

Nee dat was een voorbeeld, je hebt duidelijk een verkeert beeld van leasing.
"De baas" kan zoveel zeggen maar als het vastgelegd is in je secundaire arbeidsvoorwaarde is de auto net zo vast als je salaris. En nogmaals je hebt veel vormen van leasing dus je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren.

a.busser 20-11-2009 12:33

Als je op straat komt te staan, ben je je salaris ook kwijt...

bugs 21-11-2009 18:40

als je verteld dat je 2 weken naar de VS op vakantie gaat, en ze vragen of je met de auto gaat :screwy:

Arnaud 21-11-2009 19:09

Quote:
Originally Posted by bugs
als je verteld dat je 2 weken naar de VS op vakantie gaat, en ze vragen of je met de auto gaat :screwy:

Dat zijn dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn?;)

bugs 21-11-2009 19:26

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Dat zijn dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn?;)

niet iedereen gelukkig. niet goed gelezen, zal wel door de thinner komen van vandaag :crackpipe

Zollie 22-11-2009 00:22

Quote:

Is de Beringzee alweer dichtgevroren? :)

volksfahrer.nl 22-11-2009 23:19

Quote:

Heb ik serieus gehad!
Ik vertelde dat ik naar een week vol met vw-meetings ging...
"Gaat je kever dan ook mee?""

WTF!!!!

All times are GMT +1. The time now is 05:40.