haha nee, maar er moet wel flink geklust worden en dat moet eerst wel allemaal vooruit worden betaald. misschien zal het ook allemaal zo'n vaart niet lopen, maar ik denk dat de TH's wel het veld gaan ruimen. Zonet even de boel bij elkaar gezocht (hier missen nog 2 stuks 8j smoor roadsters).
|
ik kom dat ouwe ijzer wel ff bij je ophalen ;) dan heb je weer wat ruimte om te klussen !!
gr. Martijn |
Heeft Johannes mooi gedaan als ik dat zo zie had geen tijd om ff bij zen shop te kijken ben benieuwd hoe het gehele plaatje oogt straks |
het project ligt momenteel een beetje op zn gat omdat ik er geen tijd voor heb. We zijn bezig met het kopen van een huis in Drachten (momenteel huren we), wat een flink bouwproject is. Er gaat dus aan voorbereiding al heel wat tijd in zitten. Waarschijnlijk kunnen we begin februari in de woning beginnen en we schatten in dat we wel een half jaar werk hebben. Ik wil dus proberen om tussen nu en begin februari de auto weer echt rijdbaar te hebben zodat hij voor de zomer APK kan krijgen. Moet op zich wel lukken denk ik, al wacht ik nog steeds op de andere helft van het interieur.
Straks heb ik helaas nog steeds geen garage, maar wel een ruime eigen oprit gelukkig. |
Ik hoop echt voor je dat je m voor die tijd nog klaar krijgt.
En zo niet dan maar met die houten recaro's naar de apk keuring :D Suc6 met de rocco en de nieuwe woning :thumbup: Groet, Marco |
gisteravond even de rocco op een nieuw setje 14 schmidt Th's gehad.
|
Erg lekkah !
|
Quote:
Krijgen de harten nog een andere kleur :D ? |
ziet er goed uit mooier als de 15 inch. :thumbup:
nou nog eens een foto van de bbs e30 ben daar ook wel benieuwd naar hoe dat staat. ;) |
Hij moet duidlijk zakken. Of normale bandjes erom heen. Thuisbrengers horen in de kofferbak he ;)
|
Quote:
niet altijd domi :D :thumbup: |
@mitta: harten krijgen geen andere kleur, deze set staat te koop.
@fire and ice vr6: de e30's heb ik niet zoveel haast mee. Dat komt tzt wel. Ben zelf ook wel erg benieuwd hoe dat gaat staan @domi: zakken gaat ie zeker. Hij gaat zo laag als mogelijk. Dit is nog de winter/sleutel/apk stand. Lager krijg ik de pompkrik er niet onder :D |
even een update. Na bijna een jaar wachten en aan het lijntje te zijn gehouden heb ik gister mijn interieur opgehaald bij de bekleder. De zaak blijkt nagenoeg failliet en de kwaliteit ben ik niet zo over te spreken. Gisteren heb ik mijn spullen bij elkaar gezocht en er blijken een aantal kleine onderdelen te missen en gesloopt. Zo zijn bijvoorbeeld de deurpanelen gesloopt en niet bekleed.
Een jaar geleden had ik een compleet bekleed interieur (weliswaar geen leer) en anno 2009 heb ik een half leer interieur en een half gesloopt interieur. Van kwaad tot erger dus. Zoals te begrijpen valt heb ik geen cent betaald, maar ik schiet er geen zak mee op. Eerst maar een zoektocht naar kwijtgeraakt of gesloopte onderdelen. BALEN... schiet voor geen meter op zo... |
mooi klooten Sander ....
|
www.stoelstuk.nl
Dat is een goede, nette kerel die al jaren vakwerk levert. Misschien dat je daar iets mee kan? Dit is wel erg kut voor je. Gelukkig heb je je spullen nog op tijd daar weg gekregen. Bij een faillissement is het nog maar de vraag of je dat terug had gekregen. |
Mooi klote voor je !
Zou je ons ook kenbaar willen maken wie de bekleder is zodat je anderen ervoor kan behoeden ? Succes met de zoektocht naar geschikte onderdelen. Groet, Marco |
RJP stoffering, eerst in Noordwolde, later in Lippenhuizen.
|
zo da's kut man :( hoop dat de schade mee valt en je de spulletjes nog kan vinden die stuk/gesloopt zijn !!
gr. Martijn |
wat een gekloot zeg...
succes met de zoektocht, komt allicht wel goed. |
succes met zoeken..
|
afgelopen week de 4 alu dichtringen en 2x2" buitenringen voor de e30's uit Duitsland binnen gekregen. Meteen maar even geschuurd en gepolijst, dan is dat ook weer klaar. In principe heb ik eindelijk die hele set compleet. Heeft wat gekost en een tijd geduurd, maar dan heb je ook wat:
vooras: 13" - 7,5j - 175-50/13 - incl 5 mm spoorverbreder vallen ze 5 mm binnen de kassen achteras: 13" - 8,5j - 175-50/13 - zonder spoorverbreders loopt ie gelijk aan de kassen Ik moet de harten vooraan nog een beetje aanpassen om ruimte te maken voor de ventielen, komt binnenkort. wat plaatjes: voor en na het polijsten zonder spoorverbreder vooraan voor en achter naast elkaar: 5,5 inch binnenringen en respectievelijk 3 inch en 2 inch buitenringen |
die e30`ers komen denk ik wel super te staan onder de rocco, aangezien dat de th`s al super stonden
|
Echt mooi, Sander!
|
Nice :)
|
ik vind het maar rare hoepels......... ;)
het heel ff geduurd idd maar het ziet er wel super uit !! gr. Martijn |
:hitit:
wauw, ongelofelijk mooi |
De perfecte velgen voor een scirocco 1 :thumbup:
Heel erg mooi! |
Echt mooi Sander. :thumbup:
En hoe ben je gevaren met de zoektocht naar interieur onderdelen ? |
Dat wordt een super plaatje..
|
Quote:
ik ben gisteren bij iemand hier in de buurt wezen kijken, maar die had alleen verzaagde (luidsprekers) deurpanelen. Ben uiteindelijk met alleen een ruitenwisserarm huiswaarts gegaan. Heb me wel de ogen uitgekeken. Deze man had een circuit scirocco mk1 met een bergcup setje, 1600cc met ITB's. Ook had ie een '55er ovaalkever staan in absurd goede staat waar al 15 jaar geen kenteken meer op zit. Ook stond er nog een mooie originele Lancia Delta HF Integrale 16v met 220 pk en 4wd. Die staat te koop voor een mooie prijs vind ik persoonlijk, dus bij interesse doe me even een pb. Uiteindelijk dus weinig gekocht, maar meer dan anderhalf uur mn ogen uitgekeken. Ik heb foto's gemaakt, die plaats ik morgen! Verder bedankt voor alle leuke reacties! |
de beste man had trouwens ook nog een kugelfischer injectie systeem voor een type 4 luchtgekoeld blok liggen met 48mm gasklephuizen etc. Een complete set, dus wie een snelle kever wil bouwen doet maar even een pb'tje. Ook had hij nog een kugelfischer systeem liggen voor een 1600 blok, maar daar zal ik eerst zelf eens achteraan. Mocht dit op niks uitlopen, dan laat ik het weten.
|
Quote:
Erg handig zo'n ouwe kapperssalon of niet dan ;) Mooi plekje heeftie daar hè :) |
niet normaal, wat een ruimte (en wat een materiaal!!!). is dat kugelfischer systeem niks voor jou gerk?
|
Dus even naar Noardburgum geweest? :D We hebben ons ogen daar al eens uitgekeken, of niet Gerk ;)
|
zijn mooi geworden de velgen... wordt wel wat
|
netjes idd :thumbup:
rocco's ruleren. |
Quote:
Neeehhhh, ik blijf mooi met de type 1-motor rondtuffen :) Quote:
Ckers!! Je komt er ook zo moeilijk weer weg :D |
zoals beloofd, hierbij de foto's
|
Heeft ie de Ford Ranchero daar niet meer staan??(waar de lancia staat)
|
nee, de ranchero staat bij zn broer geloof ik.
|
All times are GMT +1. The time now is 01:55. |