Quote:
oh ja fijn zo'n inbraak in je auto, heb ik aantal jaar terug ook gehad, de eerste dag van je vakantie in zuid -frankrijk, sloten eruit en wisselaar pleite! |
how did you fix the rust along the bottom of the windshield frame?
|
a bunch of replies earlier he stated that the only thing he welded (?) was the rear of the car and a part of the chassis, where some parts of his previous gearbox went through. He also said he sandblasted the car to get rid of rust, so I think this will answer your question.
Btw. love the manifold and carburettors on your rocco. Solex or Dell'orto? |
solex, thanks!
|
hey mensen hier nog effe een foto van Vroegah toen chris nog niet begonnen was...
|
Tering, wat een verschil man!!!
|
zeg dat wel!
|
|
het schiet mooi op, volgens mij hoef je niet meer zo veel te doen nu toch?
superauto hoor... ;) |
WAUW!
Ennuh, tja, verder niks aan toe te voegen :D |
vanavond weer aan het klussen geweest.
Zaterdag start problemen,vandaag de stekker van de injectoren 12v gegeven.Dat scheelt een berg.Schrikken ze van en gaan open. Dus weer starten erna..........................en hij doet het!!!!!!!!!!!!!! |
'kee dan!
|
Heerlijk zeker? Om het bekende geluid weer te horen!
Heej Chris, ik zag zondag je gele oude type 1 (die van GTi Mag) nog in Assen! Hij zag er mooi uit! Alleen heeft ie alleen originele GTI achterbank en nog steeds die donkerblauwe stoelen voor... Hij zag er super uit! |
@ rene........................die auto is oranje............Harley-Davidson oranje om precies te zijn.
Maar klinkt goed ja dat geluid!!!!!!!!!!!!!! |
Quote:
sorry, ben af en toe een beetje kleurendoof....maar twas em wel hoor!! Zwart stalen bumpers, alleen zaten die velgen er niet onder die er toen onder zaten, waren van die 3 delige borbets....maar goed, daar rijdt iedereen al mee :wink: |
super chris, ziet er goed uit. Is mijn vorige auto toch nog goed terecht gekomen!!
|
Dank je Marc.......................ach, zo rommel ik maar wat aan he, moet toch wat doen om van de straat te blijven. :)
|
super om dit allemaal te zien , Klasse hoor . ook de keuze van de kleur :) (zelfde als ikke)
|
Kijk al een tijdje mee met je project, maar ben net geregistreerd dus gelijk maar ff posten. Vind het echt een ontzettend mooie auto en ben echt super benieuwd naar foto`s als ie echt helemaal af is. Op de laatste foto is die echt blauw valt me nu pas op.. leek op eerdere foto`s net of ie beetje groen/blauw was :)
Misschien kun je ook es naar mijn project(je) kijken en heb je nog wat goede info: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5253 |
Twijfelde nog tussen RS bumper met kukeleku gaas of orgineel, maar toch maar orgineel eronder.................de 2-delige GTI spoiler.
|
Quote:
goeie keus!!!! hele mooie auto |
Nog aan het sparen voor het linker knipperlicht?:)
Heel erg mooi project! Blijft een schande dat we in NL van die lelijke kentekenplaten voor op de auto moeten plakken. |
Liever een lelijke kentekenplaat als een lelijke RS-bumper ;)
Superproject, hoop binnen een x-aantal jaren ook een dergelijke restauratie uit te hebben gevoerd van een Polo 2 GT G40. Volgens velen de enige echte opvolger van de Golf 1 GTI :) Heeft precies dezelfde kleur trouwens: helios-blau metallic. (donker bij weinig licht (goh :rolleyes: ), en bijna paars in de zon) |
Hele puike restauratie chris !!!! Keep up the good work.
Grtz............. LRR |
originele voorbumper vind ik super zo!!
:) |
Idd, blij dat je de originele bumper eropgezet hebt.....ziet er erg lekker uit zo!
|
"idd, blij dat je de originele bumper eropgezet hebt.....ziet er erg lekker uit zo!"
Neem aan dat je wel begreep dat dat van die RS bumper een geintje was........... |
Wanneer gaat ie zakken? Hij staat wel een beetje aan de hogekant zo?
|
Quote:
:biggrin: gelukkig maar!! |
Vandaag eerste rit maken als goed is....................weet iemand waar ik een filmpje kan uploaden?????????
|
Echt prachtig....wow!
|
Wat een mooie auto heb je er van gemaakt, vakmanschap!
|
WOW! Cool fillmpie!
|
Jammer ik kan het niet zien..
|
Kan hem ook niet zien , tis een MOV bestand helaas.
|
ff quicktime installeren.... www.quicktime.com
|
|
Cool filmje Chris!! Heb je hem nou al rijdend dan??? Veel succes en plezier ermee he!! echt super gedaan!!
|
Rijd nu wel ja,remt alleen nog niet..............Maar al rijdend klinkt het helemaal verschrikkelijk :)
|
Verwacht alleen niet dat de mijne er zo uit ziet zaterdag :p
|
All times are GMT +1. The time now is 07:32. |